Jeanet

Heel nuttig, had dit graag jaren eerder gedaan!

Reactie Computrain:

Dat is super om te lezen, Jeanet! Bedankt voor je beoordeling.

Jessie

Het was een leuke ervaring en het heeft me genoeg stof tot nadenken gegeven over een eventueel vervolg op deze cursus.

Reactie Computrain:

Hartelijk dank voor je review, Jessie. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je... Hartelijk dank voor je review, Jessie. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.
Computrain

Docent heeft goed inzicht gegeven in de toepasbaarheid van Prince2 Practitioner.

Reactie Computrain:

We zijn erg blij met je beoordeling. Dankjewel dat je hem met ons hebt gedeeld!
Computrain

Goede leraar, had een goede structuur in zijn les. Persoonlijk had ik liever wat meer diepgang gehad qua informatie ipv 3 opdrachten die erg 'hoogover' moesten worden uitgevoerd.

Reactie Computrain:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Computrain

Fijne manier van lesgeven: de docent legt uit en daarna meteen zelf oefenen terwijl je achter een pc zit. Docent beantwoordde vragen goed.

Reactie Computrain:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact opnemen met ons.
Met...

Kees

De slides helpen me om verder te komen met implementatieplannen en governance rondom Cloud. Helaas was dit pas het 2e deel van de middag en ging dit erg snel.
De ochtend was kennismaken en...
De ochtend was kennismaken en vooral aftasten waar ieders opleidingsbehoefte lag. De docent kwam daar telkens goed op terug. De cursus was dus meer met elkaar bedenken en weinig theorie. Wel wat voorbeelden van de praktijk.
Weinig besproken over impact op een organisatie en mogelijke Cloud aanbieders (wel een slide, dus daar kan ik ook wel verder mee).
Kortom: een introductie. Wel wijzer geworden, maar ook nog een hoop zelf uit te zoeken.

Reactie Computrain:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Kees! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...

Richard

Training was goed en zinvol. Docent was kundig en kon vragen goed beantwoorden, mag af en toe iets scherper zijn op gestelde vragen dit had hij niet altijd in de gaten. Lesmateriaal was prima op... Training was goed en zinvol. Docent was kundig en kon vragen goed beantwoorden, mag af en toe iets scherper zijn op gestelde vragen dit had hij niet altijd in de gaten. Lesmateriaal was prima op orde, zou wel graag ook een digitaal boek ontvangen dat is als naslag makkelijker dan een papieren boekje.

Reactie Computrain:

Hartelijk dank voor je review, Richard. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je... Hartelijk dank voor je review, Richard. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Thiebald

Een fijne training en heel handig om klassikaal door de lesstof heen te gaan. Ik miste soms nog wel wat praktijk voorbeelden zeker bij wat moeilijkere theoritische begrippen die op elkaar lijken.

Reactie Computrain:

Dank je wel voor het achterlaten van je review, Thiebald! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de... Dank je wel voor het achterlaten van je review, Thiebald! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

Thinka

Algemene indruk was zeer goed.
Geweldige docent die de taaie stof met verve bracht.

Reactie Computrain:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis, Thinka.

Maurits

Aardige en enthousiaste cursus leider.

Reactie Computrain:

Bedankt voor je review. Fijn dat de docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.