De docent heeft veel praktijk-ervaring en kennis en er was voldoende ruimte voor eigen inbreng, Een leerzame dag!

Reactie Computrain:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Paul

Blij dat ik heb deelgenomen en zeker wat leerpunten. Terugkijkend heb ik een paar opmerkingen en suggesties:
- Boek als naslagwerk lijkt overbodig. De training zelf gebruikte het niet
- De...
- Boek als naslagwerk lijkt overbodig. De training zelf gebruikte het niet
- De readers manual benoemde alleen maar de Nederlandse Excel termen, niet de Engelse. Dat was heel onhandig. Bovendien was deze wat verouderd, we konden de laatste twee oefeningen niet meer doen.
- Tempo had voor mij hoger mogen liggen

Reactie Computrain:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons, Paul.

Eren

Fijne les, goede locatie, fijne docent. Maar zo irritant dat de boekjes niet in kleur is!! Heel jammer.

Reactie Computrain:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Eren!

Sandy

In het begin wat verwarring hoe de les online gegeven ging worden het werd uiteindelijk via Teams

Reactie Computrain:

Dat is super om te lezen, Sandy! Bedankt voor je feedback.
Computrain

De docent was zeer onvriendelijk. Ik werd overgeslagen tijdens de introductie ronde en verder niet ondersteund bij vragen. Verder had de docent niet voldoende kennis en is de lesmateriaal... De docent was zeer onvriendelijk. Ik werd overgeslagen tijdens de introductie ronde en verder niet ondersteund bij vragen. Verder had de docent niet voldoende kennis en is de lesmateriaal onvoldoende voor het maken van het examen. Ik vind dit zeer jammer want had gehoopt met meer kennis de cursus te verlaten. Hierdoor twijfel ik nu of ik een vervolgcursus zou volgen in dit vakgebied...

Reactie Computrain:

Wat jammer om te horen. Als je een klacht wilt indienen over dit onderwerp, adviseren we je om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders staan klaar om je te... Wat jammer om te horen. Als je een klacht wilt indienen over dit onderwerp, adviseren we je om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders staan klaar om je te helpen. Je kunt ons ook via social media contacteren als je nog vragen hebt.

Bea

>> Voor aanvang van de training te veel mail ontvangen, waardoor je door de bomen het bos niet meer zag.
>> De meest belangrijke mail met info/toegang tot benodigde lesbestanden (Lab?) niet ontvangen. Hierdoor 1e halfuur bezig geweest met downloaden van bestanden enz.
>> Lesmateriaal ontvangen via post niet compleet. Zou na gezonden worden maar nog steeds niet ontvangen. Cursusdagen zijn inmiddels voorbij.
>> Vitero werkt niet via zakelijke laptop. 2e dag via Teams was wel beter, maar betekende wel dat ik op 2 laptops moest werken.

>> niveau verschil in de groep was te groot. Één cursist was duidelijk al dagelijks met Power BI bezig, waardoor hij andere vragen stelde aan de docent. Online is dat storend, als je met opdrachten bezig bent!

>> prima docent

>> de problemen met het niet werken van Vitero, het moeten zoeken naar bestanden en het niet compleet hebben van het lesmateriaal maakt dat ik de hoogte van de cursuskosten niet in verhouding vind staan.

Reactie Computrain:

Wat jammer om te lezen over je ervaringen, Bea. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen... Wat jammer om te lezen over je ervaringen, Bea. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Andrea

Matig.
Matig.
Omdat de fysieke sessie 2 x geannuleerd werd heb ik het toch geprobeerd maar eigenlijk is deze cursus niet geschikt om online te volgen en al helemaal niet in 4 dagen. De docent vloog van links naar rechts qua inhoud, was soms slecht te volgen, de online omgeving was ook instabiel bij alle deelnemers. Regelmatig vloog er iemand uit de online omgeving of was slecht te verstaan, incl. docent. Kortom; ik zou het niemand aanraden om deze cursus online te volgen. Niet voor herhaling vatbaar voor mij.

Reactie Computrain:

Wat jammer om te lezen, Andrea! We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar jouw voorkeuren in te... Wat jammer om te lezen, Andrea! We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar jouw voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen er een en ander geschoven moet worden, daardoor kan het dus voorkomen dat je cursus alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je ondanks dat de cursus als leerzaam hebt ervaren.
Computrain

- Weinig structuur in de les
- Weinig terugkoppeling op leerdoelen
- Ontbrak aan structuur

Reactie Computrain:

Dank je wel voor het achterlaten van een review. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt!
Met...

Sander

Morge, Het doel voor mij was om meer te leren over hoe je een opzet kan creëren van een FO, de FO's die werden uitgelegd kwamen niet overeen met de FO's die ik de afgelopen 15 jaar bij twee... Morge, Het doel voor mij was om meer te leren over hoe je een opzet kan creëren van een FO, de FO's die werden uitgelegd kwamen niet overeen met de FO's die ik de afgelopen 15 jaar bij twee verschillende commerciële bedrijven heb gebruikt. Het lesmateriaal is ook gedateerd en er wordt nog lesmateriaal van 2008 gedeeld (ISES) , verder is er te weinig lesmateriaal waarbij het gaat over interviewen en een normale opzet van een FO wat deze dagen echt nodig, hoe haal je je informatie en bij wie. De FO structuur die werd gebruikt heb ik wel al op school gezien in 2005 HBO-ICT. Al met al een matige cursus waarbij ik niet kan zeggen dat ik veel heb geleerd.

Verder hadden wij nog een "Live overval" die de gehele middag in beslag nam waardoor wij ook onze concentratie kwijt waren op deze dag.

Reactie Computrain:

Dank je wel voor het achterlaten van een review, Sander. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons... Dank je wel voor het achterlaten van een review, Sander. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt!
Computrain

Ik was een uur te vroeg en alsnog hard op zoek geweest naar een leeg parkeervak. Er leek geen controle op welke auto's daar parkeren. De training was zoals gepromoot een intro op het onderwerp en de... Ik was een uur te vroeg en alsnog hard op zoek geweest naar een leeg parkeervak. Er leek geen controle op welke auto's daar parkeren. De training was zoals gepromoot een intro op het onderwerp en de docent deed haar best om het ook interessant te maken voor de studenten die al veel meer wisten. Ik vond het wel jammer dat een groot deel van de les over AI ging, een soort afdwaling van het oorspronkelijke onderwerp. Ondanks dat er raakvlakken zijn met AI is dat een ander vakgebied en had ik die tijd liever gestoken in onderwerpen binnen de datascience zoals benodigde kennis van SQL, wat python is, etc.

Reactie Computrain:

Bedankt voor het achterlaten van je review! Wat jammer om te horen dat de training niet aan je verwachtingen voldeed. We hopen dat je desondanks de training als leerzaam hebt ervaren.
Met...