Casper

De training was best goed om een complete indruk te krijgen van het product en de mogelijkheden. En de zaken waar je vooraf over na moet denken voor een implementatie. Ik vond het wel jammer dat de... De training was best goed om een complete indruk te krijgen van het product en de mogelijkheden. En de zaken waar je vooraf over na moet denken voor een implementatie. Ik vond het wel jammer dat de training niet start met een functionele overview en demo van het product.

Reactie Computrain:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Marchel

Dit betrof een online 2 daagse training. Jammer dat Vitero het niet mogelijk maakt om live beelden van cursisten te delen. Dit zou de interactie verhogen. Als dit in de toekomst zo blijft weet ik... Dit betrof een online 2 daagse training. Jammer dat Vitero het niet mogelijk maakt om live beelden van cursisten te delen. Dit zou de interactie verhogen. Als dit in de toekomst zo blijft weet ik niet of ik nog een volgende keer een online cursus doe. Tevens meer aandacht voor de intake. Er zaten cursisten in de groep die "achter af" een hele andere voorstelling hadden van de cursus. D

Reactie Computrain:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...

Patrick

Lesmateriaal loopt iets achter, Maar een groter probleem is soms erg slecht leesbaar, ( erg klein lettertype). Inhoud is verder goed.

Reactie Computrain:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.
Computrain

Enthousiaste leraar, leuke training, goede voorzieningen.

Reactie Computrain:

Wat fijn om horen! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
Computrain

Wellicht iets meer interactie en plaatjes.

Evelin

Super dag!

Reactie Computrain:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.

Gabriëlle

Fijne docent, wel wat ongestructureerd of kiest weinig momenten in zijn dag om de structuur inzichtelijk te krijgen. Op de tweede dag deed hij dit ineens wel heel fijn.
Dus vandaar mijn hoge...
Dus vandaar mijn hoge waardering. Lokatie was fijn.

Reactie Computrain:

We zijn erg blij met je beoordeling. Dankjewel dat je hem met ons hebt gedeeld, Gabriëlle!
Computrain

Goede docent, zoekt bewust aansluiting tussen praktijk en theorie.

Rick

Zeer interessante training. Blijft jammer dat het niet fysiek gegeven wordt.

Reactie Computrain:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen, Rick. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.

Peter

Erg leerzame en nuttige training. De docent wist echt waar hij het over had en kon goede voorbeelden geven. Ook de juiste opleidingskundige achtergrond bij de docent kwam goed van pas. Niks anders... Erg leerzame en nuttige training. De docent wist echt waar hij het over had en kon goede voorbeelden geven. Ook de juiste opleidingskundige achtergrond bij de docent kwam goed van pas. Niks anders dan lof!!

Reactie Computrain:

We zijn erg blij met je beoordeling, Peter. Dankjewel dat je hem met ons hebt gedeeld! We wensen je veel succes met de opgedane kennis.