Liesbeth

De online opleiding Cloud Computing On Demand (inclusief examen) geeft een zeer complete basis in de principes van Cloud, Cloud dienstverlening, de typen cloud concepten die eronder liggen,... De online opleiding Cloud Computing On Demand (inclusief examen) geeft een zeer complete basis in de principes van Cloud, Cloud dienstverlening, de typen cloud concepten die eronder liggen, kenmerken van cloud, prijsstelling, de voor- en nadelen, etc. etc. Hiermee krijg je de juiste achtergrond om zelf naar cloud strategieën te kijken binnen je eigen organisatie. En dan ben ik nog niet eens aan het eind van de training gekomen. Ik ben ontzettend enthousiast over deze training!! Helemaal top!

Reactie Computrain:

Bedankt voor je positieve feedback, Liesbeth! Daar zijn we erg blij mee.

Jeroen

Over de trainer ben ik erg tevreden. Het lesmateriaal is m.i. echter voor verbetering vatbaar. Het bijbehorende examen (ook via Symbol) vond ik niet representatief genoeg voor het geleerde: het... Over de trainer ben ik erg tevreden. Het lesmateriaal is m.i. echter voor verbetering vatbaar. Het bijbehorende examen (ook via Symbol) vond ik niet representatief genoeg voor het geleerde: het examen toetste soms begrijpend lezen i.p.v. het geleerde. Verder worden trainers uitgewisseld tussen groepen, doordat trainingen dubbel gepland staan. Vanuit commercieel oogpunt snap ik dit, maar het komt de kwaliteit natuurlijk niet ten goede.

Reactie Computrain:

Bedankt voor je feedback, Jeroen. We zullen je feedback over het lesmateriaal intern doorzetten. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke groet,...
Computrain

Nuttige sessies waarbij diep inhoudelijk op de materie ingegaan kon worden. Zoals vaker bij SAFe (en gerelateerde) trainingen teveel materiaal om grondig in 2 dagen te kunnen behandelen.

Reactie Computrain:

Bedankt voor je positieve feedback! Daar zijn we erg blij mee.

Menno

Veel verschillende docenten gezien. Met de ene betere klik dan met de ander. Allemaal waren ze qua niveau/kennis goed op niveau.

Het is wat verwarrend dat NCOI mailt over een nieuwe...

Het is wat verwarrend dat NCOI mailt over een nieuwe online omgeving (en er ook en link naar die omgeving bij de cursus staat) terwijl daarna blijkt dat het via een partner verloopt die een andere systeem gebruiken. Dit was wel heel snel opgemerkt toen ik op de eerste lesdag telefonisch contact opnam.

Lesmateriaal is zoals je kan verwachten bij deze cursus: Erg amerikaans. Veel tekst en best veel herhaling.

Reactie Computrain:

Bedankt voor je uitgebreide feedback Menno.
Bedankt voor je uitgebreide feedback Menno.
Wat fijn om te horen dat je de docenten qua niveau en kennis goed vond. We begrijpen dat het verwarrend kan zijn als er verschillende systemen worden gebruikt. Fijn dat dit snel werd opgelost toen je contact opnam.
We nemen je opmerkingen over het lesmateriaal ter harte. We streven ernaar om onze cursussen continu te verbeteren en jouw feedback helpt ons daarbij enorm. Bedankt voor je input!

Raymond

Lesmateriaal en leslocatie uitstekend. Zeer tevreden over de docent, die op zeer enthousiaste wijze ons heeft meegenomen op de verkenningsreis over Agile methoden en technieken met aansprekende... Lesmateriaal en leslocatie uitstekend. Zeer tevreden over de docent, die op zeer enthousiaste wijze ons heeft meegenomen op de verkenningsreis over Agile methoden en technieken met aansprekende voorbeelden, ruime praktijkervaring, ruimte om in te gaan op individuele vragen en goede oefeningen (spelen met Lego kan nog steeds leuk zijn).

Reactie Computrain:

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het lesmateriaal en de les locatie Raymond!
Wij vinden het leuk om te horen dat de docent je op een enthousiaste manier heeft meegenomen in de wereld van Agile methoden en technieken. Dat er ruimte was voor individuele vragen en dat de oefeningen, zoals spelen met Lego, zo goed in de smaak vielen. Bedankt voor je positieve feedback!

Janne

Duidelijk uitleg, logische volgorde. En handig

Reactie Computrain:

Dankjewel voor je positieve feedback Janne!
Dankjewel voor je positieve feedback Janne!
Wat fijn om te horen dat jij de uitleg tijdens de cursus duidelijk en handig vond. Hopelijk mogen wij jou in de toekomst nog eens als een van onze studenten verwelkomen.

Daan

Informatieve training met een aantal praktijkcases die tijdens de studie worden behandeld. De docent legde de materie duidelijk uit. Het lesmateriaal is goed. Wellicht een printje van de scrumguide... Informatieve training met een aantal praktijkcases die tijdens de studie worden behandeld. De docent legde de materie duidelijk uit. Het lesmateriaal is goed. Wellicht een printje van de scrumguide zou handig zijn om wat op te zoeken. De accommodatie is goed te bereiken en de verzorging is prima.

Reactie Computrain:

Bedankt voor het delen van je positieve review, Daan. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.

Victor

Goede en nuttige opleiding.

Reactie Computrain:

Bedankt voor jouw positieve feedback Victor.
Bedankt voor jouw positieve feedback Victor.
Fijn om te horen dat jouw opleiding naar wens is geweest, hopelijk mogen wij jou in de toekomst nog eens als een van onze studenten verwelkomen.

Anne-Marijn

Het liep niet helemaal soepel met de website waar we op moesten werken. Niemand had een mail met een link ontvangen, dus dat was al rommelig en op dag 1 haperde er heel er veel in die omgeving. De... Het liep niet helemaal soepel met de website waar we op moesten werken. Niemand had een mail met een link ontvangen, dus dat was al rommelig en op dag 1 haperde er heel er veel in die omgeving. De docent heeft er wel het beste van gemaakt.

Reactie Computrain:

Bedankt voor je feedback, Anne-Marijn. We zullen je feedback intern doorzetten. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Peter

Beetje onhandig om wel een enquete uit te sturen als je de training cancelt wegens een zieke docent.

Reactie Computrain:

Bedankt voor je review en excuses voor het ongemak, Peter.