2027 beoordelingen

2027 Reviews

Algemeen:
Deze python basis cursus is in de basis een goede start om kennis te op doen binnen het Python veld.
Cursus specifiek:
Het cursus materiaal was niet volledig verspreid....
Algemeen:
Cursus specifiek:
Het cursus materiaal was niet volledig verspreid. Persoonlijk heb ik alleen het boek gehad terwijl andere deelnemers ook nog de handouts toegestuurd hebben gekregen. De cursus leider verwees naar de online PDF. Deze waren niet volgens de laatste versie van python (dus pre versie 3.6). Dit was hinderlijk.
Tijdens de les wordt gebruik gemaakt van een vergader tool niet niet bekend in de markt is. Deze duitse tool is m.i. niet geschikt voor online cursyssen. Je kunt bv niet goed inzoomen zodat de letters klein blijven. voor deelnemers zoals ik, die brildragend zijn is dat hinderlijk.
De cursus kwam stroef op gang omdat er diverse isseus waren met geluid. Inhoudelijk werden de onderwerpen wel goed behandeld en ging de docent in op extra opties en features.
Door de planning kwam de docent in tijdnood waardoor de laatste paar onderwerpen echt afgerafeld werden en er ook geen aandacht meer was de oefeningen. Dit terwil de docent had aangegeven op de slotdag langer dan 16:30 door te gaan.
Persoonlijk denk ik dat er eerder begonnen kan worden (0900 ipv 0930) en een korte lunch (30 min) waardoor de per saldo 2 uur meer cursus tijd over had.

conclusie:
Het is een boeiend onderwerp. De wijze waarop alles gebracht werd ( cursusmateriaal PDF out-dated, communicatie software matig) kan zeker verbeterd worden

Reactie Computrain:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zullen je feedback dan ook zeker intern met ons meenemen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zullen je feedback dan ook zeker intern met ons meenemen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Minke

Prima training, ik heb alleen mijn certificaat nog niet ontvangen.

Reactie Computrain:

Allereerst fijn om te lezen dat je de training als prima hebt ervaren. Mocht je verder nog niet je certificaat hebben ontvangen, zou je dan met ons contact willen opnemen? Dan zoeken we dit graag... Allereerst fijn om te lezen dat je de training als prima hebt ervaren. Mocht je verder nog niet je certificaat hebben ontvangen, zou je dan met ons contact willen opnemen? Dan zoeken we dit graag verder voor je uit.

René

De online wijze vond ik erg slecht. Geen mogelijkheid om video's te delen. Ik heb geen idee wie mijn mede-cursisten waren. Van de docent heb ik alleen een foto gezien.
De server waar we op...
De server waar we op moesten inloggen om python was zeer traag en je moest steeds maar weer opnieuw inloggen. Na dag 1 gestopt met oefeningen doen vanwege de ergernissen.

Reactie Computrain:

Dank je wel voor het achterlaten van een review. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt en nemen... Dank je wel voor het achterlaten van een review. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt en nemen dit met ons mee. We hopen dat je desondanks de training als leerzaam hebt ervaren.
Computrain

Het geluid vind ik soms niet geweldig.

Reactie Computrain:

Dankjewel voor het delen! Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We nemen dit met ons mee!

Erol

De online omgeving mag wat beter, vaak geluidsproblemen e.d. gehad en ik persoonlijk ben er een keer uitgegooid.

Reactie Computrain:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...

Ilona

De docent (Frank Appelman) is heel kundig en rustig. Hij legt heel duidelijk uit hoe het in elkaar zit. Het lesmateriaal is ook duidelijk. Ik vond het fijn dat het online was, i.v.m. reistijd. Ik... De docent (Frank Appelman) is heel kundig en rustig. Hij legt heel duidelijk uit hoe het in elkaar zit. Het lesmateriaal is ook duidelijk. Ik vond het fijn dat het online was, i.v.m. reistijd. Ik heb het idee dat dat voor deze cursus prima is. Ik heb een echt klaslokaal in ieder geval niet gemist.

Reactie Computrain:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.
Computrain

De docent was vriendelijk en heeft beslist voldoende kennis, daar is geen twijfel over.
Ook was de docent bereid om vragen te beantwoorden.

Er was echter iets mis met zijn audio,...
Ook was de docent bereid om vragen te beantwoorden.

Er was echter iets mis met zijn audio, waardoor hij ontzettend zacht en in de verte klonk. Ondanks dat het volume op 100% stond, was er veel niet te volgen. De tweede dag was iets beter, door inzet van een nieuw audio device door de docent, maar helaas was er veel niet hoorbaar. Door het grote verschil in volume tussen docent en 1 van de cursisten, moest de volumeknop steeds weer bijgesteld worden.
Meerdere cursisten hebben aangegeven dat ze problemen hadden met de audio van de docent.

Verder was er onvoldoende tijd om zelf oefeningen te doen en de oplossing daarvan met elkaar te bespreken.

Eerlijk gezegd heb ik door de hele setting regelmatig getwijfeld of ik de cursus wel moest uitzitten. De cursus was door het inspannend luisteren om wat te verstaan erg vermoeiend.

Reactie Computrain:

Fijn om te lezen, dat je de cursus als leerzaam hebt ervaren. Verder jammer om te lezen dat je technische problemen ondervond. We kunnen ons voorstellen dat dit invloed heeft gehad op je algehele... Fijn om te lezen, dat je de cursus als leerzaam hebt ervaren. Verder jammer om te lezen dat je technische problemen ondervond. We kunnen ons voorstellen dat dit invloed heeft gehad op je algehele ervaring. Excuses voor dit ongemak en bedankt dat je de moeite hebt genomen jouw aandachtspunten met ons te delen.

Ricky

Hele leuke en leerzame training. Heel goed en duidelijk uitgelegd door Wim

Reactie Computrain:

Dat is fijn om te lezen, Ricky! Bedankt voor je feedback.

Lotte

Wim is een goede en bekwaamde docent, die weet hoe je de les boeiend moet houden. Het lesmateriaal was hier en daar wat veroudert maar de inhoud was goed.

Reactie Computrain:

Dat is fijn om te lezen, Lotte! Bedankt voor je feedback en we zullen je compliment intern doorzetten.

Fjodor

De training sloot goed aan op mijn kennis en ervaringsniveau van MSP

Reactie Computrain:

Bedankt voor je reactie, Fjodor. Fijn om te lezen dat de training goed aan sloot op jouw kennis en ervaringsniveau.