Slecht georganiseerd bedrijf. Die trainingen zijn duur, en alsnog zit ik op Udemy de training te volgen. Verder is de training: verplaatst naar een andere stad, geannuleerd en verplaatst. Tweede... Slecht georganiseerd bedrijf. Die trainingen zijn duur, en alsnog zit ik op Udemy de training te volgen. Verder is de training: verplaatst naar een andere stad, geannuleerd en verplaatst. Tweede training die ik hier heb gedaan is hetzelfde geval helaas. Je bent meer met Computrain aan het contacteren dan aan het focussen op de stof zelf.

Zelfs de inschrijvingen digitaal zijn dusdanig onduidelijk dat je een week van tevoren eigenlijk nog niet zeker weet of de inschrijving goed gelukt is. En als klap op de vuurpijl, is de service dusdanig beneden niveau dat ze je niet helpen, maar alleen maar mededelen dat je examen niet volledig is. Zorg zelf maar dat je uitzoekt hoe je het wel compleet kan maken.

Ik ga hier nooit meer iets van afnemen helaas.

Reactie Computrain:

We vinden het jammer dat onze dienstverlening op een aantal punten niet heeft aangesloten bij de verwachtingen van de student. Naar aanleiding van de review hebben wij contact opgenomen met de... We vinden het jammer dat onze dienstverlening op een aantal punten niet heeft aangesloten bij de verwachtingen van de student. Naar aanleiding van de review hebben wij contact opgenomen met de student om de situatie die is ontstaan te bespreken. We waarderen de persoonlijke feedback en nemen dit mee in de optimalisering van onze dienstverlening.

Keimpe Visser

Garantie van doorgang werd gegeven voor training (MOC10990) gegeven. Bewust voor Computrain gekozen omdat zij zo vroeg een training aanbieden (deze wordt nog steeds aangeboden maar gaat dus toch... Garantie van doorgang werd gegeven voor training (MOC10990) gegeven. Bewust voor Computrain gekozen omdat zij zo vroeg een training aanbieden (deze wordt nog steeds aangeboden maar gaat dus toch niet door).

Erg teleurstellend vooral omdat van te voten aagegeven wordt dat de training zeker plaats zou vinden

Reactie Computrain:

We vinden het vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de startgarantie voor de training. Naar aanleiding van de review hebben wij contact opgenomen met de student om de situatie die is... We vinden het vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de startgarantie voor de training. Naar aanleiding van de review hebben wij contact opgenomen met de student om de situatie die is ontstaan te bespreken. We waarderen de persoonlijke feedback en nemen dit mee in de optimalisering van onze informatievoorziening.

Guido

Laatste 4(!!!!!) trainings data geannulleerd door Computrain, of door te weinig aanmeldingen, of omdat de docent niet beschikbaar is.

Dit terwijl er een doorgangs garantie gegeven...

Dit terwijl er een doorgangs garantie gegeven wordt!
Ik vind dit ronduit schandalig.

Reactie Computrain:

We kunnen ons voorstellen dat het teleurstellend is als een voorkeurslocatie onverhoopt niet kan starten. Het is ons streven om zoveel mogelijk groepen van start te laten gaan. Bij onvoldoende... We kunnen ons voorstellen dat het teleurstellend is als een voorkeurslocatie onverhoopt niet kan starten. Het is ons streven om zoveel mogelijk groepen van start te laten gaan. Bij onvoldoende aanmeldingen kunnen we de kwaliteit van het onderwijs en de interactie in de groep niet waarborgen. Doet een dergelijke situatie zich voor dan hopen wij dat de beschikbare alternatieven een optie kunnen zijn voor de student. Er komen ook situaties voor waarin dit niet wenselijk of mogelijk is. Soms is het doorschuiven van het onderwijs naar een later startmoment dan een optie. We vinden het spijtig als er verwarring is ontstaan over de startgarantie van de locatie. We waarderen de feedback uit de review en nemen dit mee in de optimalisering van onze dienstverlening.
Computrain

Zeer duidelijke training en professionele trainer.

Peter Vreeswijk

Via Computrain de opleiding HBO Functionaris Gegevensbescherming DPO gedaan. Ik kwam automatisch bij het NCOI terecht. Opleiding is redelijk, de ondersteuning was minder.

Prima training. In twee dagen tijd veel geleerd over SQL. Goede verdeling tussen theorie en praktijk.

S. Timmerman

Goede training, duidelijke uitleg met praktische tips en goed op de groep aangepast.

De docente paste de opleiding echt aan, aan het niveau van de klas. Er was voldoende ruimte om vragen te stellen en te oefenen. De uitleg was ook erg goed en aangepast op het niveau van iedere... De docente paste de opleiding echt aan, aan het niveau van de klas. Er was voldoende ruimte om vragen te stellen en te oefenen. De uitleg was ook erg goed en aangepast op het niveau van iedere student.

C. Boots

Om eerlijk te zijn vond ik het zonde van mijn tijd. Kennelijk heb ik de verkeerde training uitgezocht of heeft computrain de verkeerde verwachting gewekt.

Relaxte training vanwege de omvang van de groep, lesstof is goed te volgen voor iemand met veel Excel ervaring, duidelijke instructies en goede verdeling tussen uitleg theorie en zelf oefenen.... Relaxte training vanwege de omvang van de groep, lesstof is goed te volgen voor iemand met veel Excel ervaring, duidelijke instructies en goede verdeling tussen uitleg theorie en zelf oefenen. Prettige locatie met prima catering.

Helaas bleek dat Microsoft het product Power BI losgekoppeld heeft van Excel en dat de cursus daarmee alweer gedateerd was. PowerBI gaat nu via de Cloud en niet direct via Excel. Het geleerde bleek op de eigen werkplek niet direct toepasbaar.