Roland

Ik vond de cursus niet goed, had me ingeschreven voor Excel advanced formules en functies maar vond dat het meer voor de cursus Excel voor beginnelingen of basis.
Groet Roland.

Reactie Computrain:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Patty

Mijn lessen zijn verzet naar mei ivm geen toegang tot de virtual classroom ,geluid en het niet kunnen openen van bestanden.
Misschien handig om voordat de cursus begint een en ander...
Misschien handig om voordat de cursus begint een en ander eenvoudiger toegankelijk te maken.

Reactie Computrain:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Patty! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Amal

Ik vind het eerlijk gezegd een van de slechtste cursussen die ik ooit gevolgd heb. De instructeur is praktisch de hele dag bezig geweest met het begeleiden van individuen die verbindingsproblemen... Ik vind het eerlijk gezegd een van de slechtste cursussen die ik ooit gevolgd heb. De instructeur is praktisch de hele dag bezig geweest met het begeleiden van individuen die verbindingsproblemen hadden. Dit deed hij terwijl een hele groep aan het wachten was tot er een einde aan zou komen. Ik vind het niet kunnen dat een hele groep moet wachten op deze individuen die nota bene zelf het systeem eerder hebben kunnen testen. Gewoonweg tijdverspilling was de cursus. Erg jammer dat het op deze manier is gelopen. Ik heb het idee dat ik er niks van heb opgestoken door de manier waarop het is vormgegeven en de instucteur die steeds afgeleid was. Zeker geen aanrader!

De lesinhoud sloot voor een deel aan bij mijn beroepspraktijk. Wél vond ik de lesinhoud op globaal niveau. Het bevatte veel algemeenheden en die mogen voor mij na gespecificeerd worden.
Een...
Een grote tekortkoming was het boek welke niet bezorgd is. Slechts één cursist van de zeven cursisten beschikte over het boek. Ik hoop dat NCOI de cursisten hierin tegemoetkomt.
Over de docent: Het viel op dat de docent onvoldoende in ging op gestelde vragen van cursisten. De docent had bovendien duidelijkere vragen bij de opdrachten mogen stellen. Tijdens het uitwerken van de opdrachten in de subgroepen bleek dit een duidelijk gemis. Tenslotte is het handig als de docent zijn internetverbinding stabiliseert. Vooral tijdens de laatste cursusdag viel de docent vaak weg en was zijn verhaal dus niet hoorbaar.

Leroy

Ik vind dit het geld totaal niet waard, je krijgt een boek, een azure tegoed en een examen (wat overal bij zit of je koopt dat los) verder zie ik niets, geen tips, geen leerpad, geen tips of tricks.... Ik vind dit het geld totaal niet waard, je krijgt een boek, een azure tegoed en een examen (wat overal bij zit of je koopt dat los) verder zie ik niets, geen tips, geen leerpad, geen tips of tricks. Ik zou hier niet nogmaals iets afnemen.

Emile

Het gebruikmaken van de aanvankelijke virtuele classroom leverde niet het gewenste resultaat. Uiteindelijk is besloten over te stappen op Teams.

Het is altijd lastig een beoordeling te...

Het is altijd lastig een beoordeling te doen over een cursus/opleiding waarvan je achteraf zegt: " deze had ik niet moeten volgen".
De cursus / opleiding heb ik gekozen om meer inzicht te krijgen in de principes achter blockchain en de functionele werking ervan. Naar mijn beleving is dit minder aan de orde geweest. De aandacht ging voornamelijk uit naar de toepassing binnen het domein van crypto valuta en er was veel aandacht voor de diverse vormen van crypto valuta.

Reactie Computrain:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Emile! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Paul

Service vanuit Computrain was matig. Aanmelding was niet doorgekomen bij betreffende trainer. Derhalve kon ik ook niet bij het lesmateriaal. Heeft de trainer gelukkig allemaal voor mij gefixed.... Service vanuit Computrain was matig. Aanmelding was niet doorgekomen bij betreffende trainer. Derhalve kon ik ook niet bij het lesmateriaal. Heeft de trainer gelukkig allemaal voor mij gefixed. Complimenten voor de trainer, maar service vanuit Computrain vind ik matig.
Tips:
- als je als een e-omgeving levert (die wat mij beterft geen enkele toegevoegde waarde heeft / had), dan zou ik naast de namen van de medeleerlingen op zijn minst ook willen zien bij welk bedrijf dat hij werkt (en idealiter ook zijn rol) Dan kan het oa meerwaarde hebben om gericht je netwerk wat uit te bereiden..
- Zaal was lang en smal. Niet ideaal voor een dergelijke training..

Reactie Computrain:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Paul! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Anja

De lesstof over voorwaardelijke opmaak en grafieken is duidelijk. De lesstof over koppelingen heeft voor mij te weinig aandacht gehad.
De lesstof over macro's vind ik niet passend bij data...
De lesstof over macro's vind ik niet passend bij data visualiseren.
Met de uitleg van de docent is het lesmateriaal beter te begrijpen.

Reactie Computrain:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Anja! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Computrain

Er werd ons verteld, zowel in de beschrijving van het lesmateriaal als na telefonisch contact dat we dieper op de stof in zouden gaan dan we nu hebben gedaan. Er is mij ook nog telefonisch gevraagd... Er werd ons verteld, zowel in de beschrijving van het lesmateriaal als na telefonisch contact dat we dieper op de stof in zouden gaan dan we nu hebben gedaan. Er is mij ook nog telefonisch gevraagd wat de status van mijn kennis was: na aan te geven wat mijn kennis was is mij niet afgeraden deze cursus te doen.
Wat betreft de didactische kwaliteit van de docente had ik het idee dat ze gewoon de voorbeeldjes van de cursus voorlas en daarna ons de opdrachten liet doen.

Reactie Computrain:

Bedankt voor het achterlaten van je review! Het spijt ons te lezen dat niet alles is gegaan zoals je had verwacht. We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen... Bedankt voor het achterlaten van je review! Het spijt ons te lezen dat niet alles is gegaan zoals je had verwacht. We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Computrain

Ik had helaas veel meer van deze training verwacht. Dit komt met name door de trainer. Het was een aardige meneer - daar niks op aan te merken. Alleen de voorbereiding was zeer slecht. Het leek erop... Ik had helaas veel meer van deze training verwacht. Dit komt met name door de trainer. Het was een aardige meneer - daar niks op aan te merken. Alleen de voorbereiding was zeer slecht. Het leek erop dat de lesstof ook voor de trainer nieuw was. Iedere slide die voorbij kwam leek een verrassing voor de trainer. 'ehh, deze sla ik even over' was eerder regel dan uitzondering. Het waren 2 gezellige dagen, ik heb ook echt wel wat geleerd, ROTI bijvoorbeeld. Maar als ik de ROTI schaal voor deze training invul kom ik niet hoger van een 2: 'not very useful meeting: I wasted some time because I didn't learn much.'
Ik denk ook dat de trainer wel beschikt over veel kennis maar niet voorbereid was op deze training, erg jammer.