Probleem verholpen
Reparatie op korte termijn uitgevoerd/afspraak was op korte termijn mogelijk

H. Huizenga

Klantvriendelijk en plezierig

Servicebewust en servicegericht

Kalender op Maat

Ondanks Corona, toch heel vriendelijk op afstand.
Kom hier al jaren

Klantvriendelijk, behulpzaam en zeer grote kennis van computers

Ik zou toch meer reclame maken, aangezien dit één van de betere computer speciaalzaken is met eigen reparatie afdeling.

Svetlana Scholtmeijer

Uitstekend!

Altijd aanwezig, pakken het probleem meteen aan ,altijd vriendelijk en super professioneel!

Loop- en wandelgroep Marsdijk-Assen

Uitstekende service, deskundig representatief personeel, prima locatie met gratis parkeren, onderhoud- en service abonnement is een aanbeveling

Afspraak is afspraak. Komen zelfs op eigen voorstel op zondag langs om het probleem op te lossen.

Mooiplekkie.nl

Prettig contact. Goede service zowel aan huis als in de werkplaats

Snel, aan-huis-service, betaalbaar

j.h.branolte

duidelijke informatie

René Panneman

Ik heb positieve ervaring met Computerservice Assen. Deskundig, behulpzaam en oplossingsgericht.

Deskundig, behulpzaam en oplossingsgericht en klantvriendelijk

Sipke Sikkes

Goede ervaringen

snel en makkelijk bereikbaar

Tjip Koopmans

Uitstekend!

Gedaan wat ze beloofd hebben.

Berry

Zeer positief. Er moest een reparatie plaatsvinden aan de laptop van onze dochter. Bij de mediamarkt, waar we de laptop hadden gekocht, werden we met een kluitje het riet in gestuurd, moeilijk... Zeer positief. Er moest een reparatie plaatsvinden aan de laptop van onze dochter. Bij de mediamarkt, waar we de laptop hadden gekocht, werden we met een kluitje het riet in gestuurd, moeilijk moeilijk, blah blah blah. Bij Computerservice Assen werden we snel en vakkundig geholpen.

Deskundig, goede uitleg wat er moest gebeuren, hoe lang dat ongeveer zou duren en hoveel het zou kosten. Toen de kosten iets hoger uitvielen werden we daar over gebeld. Binnen 2 dagen was de laptop... Deskundig, goede uitleg wat er moest gebeuren, hoe lang dat ongeveer zou duren en hoveel het zou kosten. Toen de kosten iets hoger uitvielen werden we daar over gebeld. Binnen 2 dagen was de laptop gerepareerd naar volle tevredenheid.