Probleem verholpen
Reparatie op korte termijn uitgevoerd/afspraak was op korte termijn mogelijk

Carl

Heldere communicatie en prijsafpraken

Service

Bedankt!

Henk R

Prima advies om een laptop die traag werkt een opfrisbeurt te geven en een SSD schijf te adviseren waardoor alles weer snel werkt.

Meedenken aan oplossingen.

Dank voor uw beoordeling

Eduard De Vries

Uitstekend geholpen

Deskundige lui

?

Veel met de laptop!

J. Buiter

Computer met problemen bij opstarten werd direct goed opgepakt.

Voor (korte) inventarisatie van het probleem worden niet direct onderzoekskosten in rekening gebracht. Top!

bas luinge

Zeer goed en snel geholpen

vriendelijk en goede uitleg van het geen wat moest gebeuren

ben zeer tevreden

pieket weeserik

geven je vertrouwen

nee

annonien

Ik ben snel geholpen met het probleem van mijn laptop.
had gebeld kon gelijk gebracht worden. binnen drie uur weer opgelost en kon ik hem weer ophalen. vriendelijke geholpen.
ik ben zeer...
Ik ben snel geholpen met het probleem van mijn laptop.
ik ben zeer tevreden.

vriendelijke en snel geholpen.

Pieter Stouwie

Zeer goede ervaring.

Prettige communicatie. Kennis van zaken. Hulpvaardig.

Geen.

Jos K

Lenovot T series laptop moederbord reparatie

Snelheid

Prijs

Dankbaar

Laptop gebracht om ventilator te vervangen. Na 5 weken was er tweemaal een verkeerde ventilator besteld, en moest ik 29 eu betalen zonder dat er iets gerepareerd was.

Heer Dankbaar,
Hartelijk bedankt voor uw reactie, met meer dan 530 postieve beoordelingen zijn we uitaard ook bij met een minder goede ervaring met ons.
Wel wil graag ik wil enkele zaken...
Heer Dankbaar,
Wel wil graag ik wil enkele zaken rechtzetten:
1) er is geen verkeerde ventilator besteld, zoals u zegt, maar de ventilator werkt niet, zoals ik heb uitgelegd worden deze dingen in China gemaakt, origineel wordt door de fabrikant niet meer geleverd. Volgens de leverancier zouden ze moeten werken, maar dit is niet het geval, we hebben nog een extra mogelijkheid dit toch te repareren, maar daar had u geen interesse in.
2) Zoals u het schijft lijkt het dat u 5 weken de laptop kwijt geweest bent, dit is niet het geval, u wilde de laptop (begrijpelijk) niet lang missen en u bent daardoor maar 2 dagdelen de laptop kwijt geweest. In de tussentijd heeft u de laptop zelf in huis gehad en heeft u er gewoon mee kunnen werken. Dat een leverancier een bepaalde levertijd heeft, kunnen wij uiteraard ook niet helpen.
Dit betekend echter wel wij u extra werk, we moesten dus 2 keer de laptop geheel uit elkaar halen en weer in elkaar zitten, arbeidstijd is per keer ongeveer anderhalf uur.
3) In vervolg op punt 2, we werken niet volgens een "no cure, no pay" constructie, normaal gesproken berekenen de de arbeidsduur door aan de klant, tenzij klant niet akkoord gaat met reparatie, dan rekenen we de standaard onderzoekskosten van 29,00.
4) van mijn collega heb ik begrepen dat de ventilator inmiddels niet meer ratelde nadat die in elkaar gezet is, indien dit het geval is, hebben we u dus een reparatie bespaard die minimaal het drie dubbele was van de onderzoekkosten.
Computerservice Assen