Probleem verholpen
Reparatie op korte termijn uitgevoerd/afspraak was op korte termijn mogelijk

de Vries

Uitermate goede ervaring

Zover ik kan beoordelen zeer vakkundig
Vriendelijk en klantgericht

Misschien door Corona , maar een langlopende afspraak werd ook inderdaad langlopend

Reactie Computerservice Assen:

Hartlijk dank voor de beoordeling, inderdaad o.a. door Corona konden we even geen afspraken maken.
U krijgt overigens deze week nog een offerte van me.
Met vriendelijke...
U krijgt overigens deze week nog een offerte van me.
Joris
Computerservice Assen

Prive.

Vriendelijk, duidelijk, goede adviezen.

Bereikbaar en behulpzaam.

Niet van toepassing.

Metsik

Mijn laptop is snel en deskundig gerepareerd.

Goede service!

Toen ik mijn laptop opende waren al mijn bestanden verdwenen, alsook mijn achtergronden en internet bladwijzers. Als relatieve leek was ik lichtelijk in paniek, tot mijn zoon het overnam en bleek... Toen ik mijn laptop opende waren al mijn bestanden verdwenen, alsook mijn achtergronden en internet bladwijzers. Als relatieve leek was ik lichtelijk in paniek, tot mijn zoon het overnam en bleek dat ik als administrator was ingelogd en niet bij mijn eigen account.
Nu weet ik niet of de laptop standaard zo retour wordt gedaan, maar voor mij zou het handiger zijn geweest wanneer dit vermeld was. Ook had ik het prettig gevonden wanneer wat er mis was met mijn laptop op de bon terug te vinden was geweest.

Vision2Work

Goede ervaringen. Koop graag bij dit bedrijf.

Goed bereikbaar. Komen hun afspraken na. Korte levertijd. Klantvriendelijk. Deskundig. Wordt altijd snel geholpen.

Momenteel niet.

Reactie Computerservice Assen:

Bert, fantastisch, bedankt, veel plezier met de nieuwe Macbook Pro geleverd door Computerservice Assen. Tot ziens.

H. Huizenga

Vriendelijk ontvangen, adequaat te woord gestaan

servicegericht zonder opsmuk

nvt

Geachte heer Huizenga,
Bedankt voor uw beoordeling, we blijven inderdaad liever normaal doen. Mocht er iets zijn, we horen het graag van u.

D.Sloots

Correct en duidelijk

goede informatie betreft afspraken op een a4jte

uitleg om gedane fouten dus wat wel en niet zou kunnen.

Geachte heer Sloots,
Geachte heer Sloots,
bedankt voor uw beoordeling, indien gewenst zetten we graag alle afspraken op schrift, helaas konden we u niet vertellen wat er mis gegaan met uw virusscanner en waarom die opeens niet meer zichtbaar was, vandaar dat we ook niet kunnen zeggen wat u de volgende keer beter kan doen. In elk geval kunt u wel altijd bij ons terecht.

Albert

Geweldig geholpen omdat ik geen verbinding meer kreeg met de laptop via de WiFi. Ik zeg een dikke 10

Zeer klantgericht en meedenkend naar een oplossing

Reactie Computerservice Assen:

Hallo Albert, altijd handig als u bij mij in de straat woont, kleine moeite om een probleem snel op te lossen.
Bedankt voor uw beoordeling!

pieket weeserik

Goede service

prettige behandeling

Reactie Computerservice Assen:

Bedankt voor uw beoordeling!

T.W. Steeneken

Zeer goed

Snelle service

Reactie Computerservice Assen:

Hartelijk dank voor uw review.

Johan

Uitstekende ervaring en goede en snelle service. En natuurlijk goed werk afgeleverd.

Vriendelijk, begripvol en heldere uitleg.

Beste Johan,
Hartelijk bedankt voor de beoordeling.