Probleem verholpen
Reparatie op korte termijn uitgevoerd/afspraak was op korte termijn mogelijk

Pieter Stouwie

Zeer goede ervaring.

Prettige communicatie. Kennis van zaken. Hulpvaardig.

Geen.

Jos K

Lenovot T series laptop moederbord reparatie

Snelheid

Prijs

Dankbaar

Laptop gebracht om ventilator te vervangen. Na 5 weken was er tweemaal een verkeerde ventilator besteld, en moest ik 29 eu betalen zonder dat er iets gerepareerd was.

Reactie Computerservice Assen:

Heer Dankbaar,
Hartelijk bedankt voor uw reactie, met meer dan 530 postieve beoordelingen zijn we uitaard ook bij met een minder goede ervaring met ons.
Wel wil graag ik wil enkele zaken...
Heer Dankbaar,
Wel wil graag ik wil enkele zaken rechtzetten:
1) er is geen verkeerde ventilator besteld, zoals u zegt, maar de ventilator werkt niet, zoals ik heb uitgelegd worden deze dingen in China gemaakt, origineel wordt door de fabrikant niet meer geleverd. Volgens de leverancier zouden ze moeten werken, maar dit is niet het geval, we hebben nog een extra mogelijkheid dit toch te repareren, maar daar had u geen interesse in.
2) Zoals u het schijft lijkt het dat u 5 weken de laptop kwijt geweest bent, dit is niet het geval, u wilde de laptop (begrijpelijk) niet lang missen en u bent daardoor maar 2 dagdelen de laptop kwijt geweest. In de tussentijd heeft u de laptop zelf in huis gehad en heeft u er gewoon mee kunnen werken. Dat een leverancier een bepaalde levertijd heeft, kunnen wij uiteraard ook niet helpen.
Dit betekend echter wel wij u extra werk, we moesten dus 2 keer de laptop geheel uit elkaar halen en weer in elkaar zitten, arbeidstijd is per keer ongeveer anderhalf uur.
3) In vervolg op punt 2, we werken niet volgens een "no cure, no pay" constructie, normaal gesproken berekenen de de arbeidsduur door aan de klant, tenzij klant niet akkoord gaat met reparatie, dan rekenen we de standaard onderzoekskosten van 29,00.
4) van mijn collega heb ik begrepen dat de ventilator inmiddels niet meer ratelde nadat die in elkaar gezet is, indien dit het geval is, hebben we u dus een reparatie bespaard die minimaal het drie dubbele was van de onderzoekkosten.
Computerservice Assen

21MM

Vrijdagmiddag gebeld, moest m'n harde schijf laten vervangen door een SSD-schijf en kon direct de Mac mini brengen. Zaterdagmiddag weer opgehaald.

Snelheid en correcte installatie

Jan Barelds

Snelle service. Klant vriendelijk. Laptop goed hersteld en een betaalbare prijs.

Goede service

Mensonides

Vlot een afspraak kunnen maken.

Zeer correct. Betrouwbaar.

Theo Gerrits

Snel en vakkundig geholpen nadat ik problemen met het toestenbord van mijn laptop had.

Vakkundig personeel

Doortje Amsterdam

heel positief

snelle, acuarate service, klantvriendelijke benadering, duidelijkheid m.b.t. defect en prijsopgave, geen voorrijdkosten

op dit ogenblik: geen

Gert de Jong

Zeer kundig, specialistische en meedenkend personeel ??. Kom hier graag voor advies en reparaties.

Vriendelijk, kundig en verstand van zaken en kunnen iets goed en geduldig uitleggen.

Janssen H J

Vlotte afhandeling, snel herstel van de laptop

Regionaal bedrijf met kennis van zaken.
goede adviezen.

?