Probleem verholpen
Reparatie op korte termijn uitgevoerd/afspraak was op korte termijn mogelijk

ACL Partyverhuur

Snelle hulp en afhandeling bij de problemen

Snelle afhandeling

Gerrit Renkema

Uitstekende advisering. Snelle levering aan huis inclusief installatie. Hulp op afstand ook erg handig. Nog niet nodig gehad, maar al een hele geruststelling dat de mogelijkheid er is.

Geen poes pas, gewoon een goede service en antwoorden op vragen inclusief een begrijpelijke toelichting.

Misschien wat meer profileren, maar ach bescheidenheid is ook een troef.

Na crash van harde schijf van oude iMac uitstekend geholpen. Computerservice heeft veel moeite gedaan om gegevens te redden; helaas zonder resultaat.
Daarna een uitstekend advies over...
Daarna een uitstekend advies over alternatieven, face-to-face: aanschaf nieuwe iMac of SDD schijf voor oude. Uiteindelijk gekozen voor schijfvervanging.
Oude iMac draait weer als een tierelier; is nog nooit zo snel geweest en voldoet weer uitstekend.

Helder advies, denkt mee met de klant en jaagt deze niet op kosten.

vlot en servicegericht

H. Hogenbirk

Geweldig, ze denken mee, zijn ontzettend vriendelijk en beloven wat ze zeggen.

Prijs en geleverde diensten zijn uitstekend. Ik heb diverse andere bedrijven bij langs gebeld, maar die waren een keer zo duur.

Ervaring was goed,snelle service .

Nvt

Direct en vriendelijk grholprn

Let op voldoende lege parkeerplaatsen voor klanten

Oomen

Prettig en snelle sevice

Jakob vander Vlag

Heel goed, pc viel uit met hardware probleem.Kon van alles zijn ,om 13.00hr gebracht en om 17.00hr gerepareerd en al opgehaald.

Snelheid, deskundig en klantvriendelijk

Ongetwijfeld, maar mij niet opgevallen

th.wortman

Ik had problemen met het opstarten van mijn iMac (eind 2009). Hier en daar geïnformeerd bij Apple bedrijven over reparatie mogelijkheden. Overal was het antwoord dat ik beter een nieuwe kon kopen... Ik had problemen met het opstarten van mijn iMac (eind 2009). Hier en daar geïnformeerd bij Apple bedrijven over reparatie mogelijkheden. Overal was het antwoord dat ik beter een nieuwe kon kopen aangezien het apparaat te oud was.
Comp.service Assen uiteindelijk gebeld en zij adviseerden om het app. maar direct te brengen. Na uitgebreid onderzoek en testen bleek dat na een paar dagen het app. weer sneller kon opstarten!
Hoefde dus geen nieuwe te kopen. ComputerserviceAssen hanteert de slogan :"alles wat niet werkt is te repareren".

Eerst uitgebreid testen en dan pas oordelen. Men hanteert van te voren vaststaande prijzen voor onderzoek, enz.

Heb ik niet gemerkt.