Probleem verholpen
Reparatie op korte termijn uitgevoerd/afspraak was op korte termijn mogelijk

Trudy Gotlieb-Bloem

Komt beloften na.
korrekt gedrag.

Afspraken worden nagekomen.

geen.

Fred

Uitstekend geholpen nadat onze oude PC naar 10 jaar ermee opgehouden was. Ze hebben onze harde schijf kunnen backuppen en daarna een eerlijk en betrouwbaar advies gegeven om een nieuwe PC te kopen... Uitstekend geholpen nadat onze oude PC naar 10 jaar ermee opgehouden was. Ze hebben onze harde schijf kunnen backuppen en daarna een eerlijk en betrouwbaar advies gegeven om een nieuwe PC te kopen (hebben we gedaan)!

- Service gericht
- Betrouwbaar
- Thuis installatie
- Bereikbaarheid

Hamer

Zeer prettig

Normaal ben ik niet de persoon die beoordelingen schrijft, maar ik vind dat Joris een dikke pluim verdient en ik zal beschrijven waarom.

Mijn moeder was al meer dan tien jaar klant bij...

Mijn moeder was al meer dan tien jaar klant bij Joris. Ik vond het fijn om te weten dat mijn moeder op iemand kon terugvallen wanneer ik zelf niet in de gelegenheid was om haar te helpen met het oplossen van haar computervragen. Ik hoorde regelmatig van haar dat het ''computermannetje'' weer langs was geweest en dat ze blij was dat Joris haar wegwijs maakte met de computer. Mijn moeder had een aantal dagen voor haar plotselinge overlijden contact gehad met Joris. Ik was benieuwd naar dit contact en besloot een bezoek te brengen aan Computerservice Assen.

Ik ben naar de winkel gereden en kwam in contact met Joris. Al snel werd mij duidelijk waarom mijn moeder de voorkeur had voor deze zaak. Niet alleen omdat ze service aan huis bieden en aansluiten bij de wensen van de klant (bijv. het verkopen van een betaalbare basiscomputer aan iemand die enkel internet gebruikt), maar vooral omdat ik de indruk had dat Joris in staat is de persoon achter de klant te zien. Nadat ik vertelde dat mijn moeder was overleden heb ik een tijdje met Joris gepraat. Dit gesprek ging over de hulp die hij aan mijn moeder bood, maar ook over de gesprekken die ze hebben gevoerd en hoe Joris mijn moeder zag als mens. Hij nam rustig de tijd om met mij dit gesprek te voeren en dat maakt dat ik er met een erg fijn gevoel vandaan kwam.

Joris, ontzettend bedankt voor de hulp die je mijn moeder hebt geboden. Een specialist zijn op het gebied van IT is tot daar aan toe, maar wanneer de service wordt verleend met oprechte interesse in de persoon achter de klant vind ik dit bijzonder noemenswaardig.

Nogmaals bedankt!

Mevr Wildeboer

Ze hebben mij heel goed geholpen

ik kon direct geholpen worden

Kinderopvang Barbabella

Makkelijk contact te krijgen , kon de pc snel brengen , en was de zelfde dag ook nog klaar

Snel en correct

|Pieter Stouwie

|Zeer goede en louter positieve ervaringen met Computerservice Assen

Betrouwbaarheid. Eerlijkheid. Kennis van zaken met goede en duidelijke uitleg. Wij worden altijd zo snel mogelijk geholpen.

Computer was gehackt, dit is gecontroleerd en alle mogelijke malware is verwijderd en er is goed advies gegeven

Dichtbij en direct contact

Harry Schipper

Zeer goeie ervaring- snelle en correcte afhandeling

Afspraak is afspraak,reparatie zeer snel verholpen

n.v.t.

Jager

Vriendelijk en goede en snelle service

uitgebreide en duidelijke uitleg en advies

Eveline

Positief, deskundig

Goed bereikbaar en snelle service