Omdat ik geen aan mij verstuurde email kon ontvangen, zocht ik hulp bij computerhulp A'dam. Ik werd vriendelijk ontvangen en mij werd verteld dat het niet zonder meer te verhelpen was. Ik kon de... Omdat ik geen aan mij verstuurde email kon ontvangen, zocht ik hulp bij computerhulp A'dam. Ik werd vriendelijk ontvangen en mij werd verteld dat het niet zonder meer te verhelpen was. Ik kon de volgende morgen mijn PC bij Miquel achterlaten en kreeg via de telefoon nog een enkele vraag en bericht.Daarop volgde coaching op afstand, met als resultaat dat de email weer binnenkomt en internet weer functioneert.

Ik ben op een prettige wijze geholpen. Duidelijk samen de diagnose vastgesteld. Het probleem werd in korte tijd en vakkundig opgelost.

P.M. Boersma

Laptop naar Miquel bij Computerhulp gebracht voor update naar Windows10, "apk" en verlenging Microsoft 365. Communicatie zowel vooraf als bij het brengen/ophalen prettig, professioneel en uiterst... Laptop naar Miquel bij Computerhulp gebracht voor update naar Windows10, "apk" en verlenging Microsoft 365. Communicatie zowel vooraf als bij het brengen/ophalen prettig, professioneel en uiterst correct.

Bert

Vaak moeilijk bereikbaar, maar als contact uiterst vriendelijk en met veel geduld

Daphne

Miquel, heeft mijn probleem met de computer/ server/ printer snel en naar alle tevredenheid opgelost.
Het telefonisch contact met hem is prettig, hij is beleefd, aardig en adequaat.

Margaret Geraci

Vriendelijke en adequate hulp

Carola

Uitstekend geholpen!!!!!

Florence

Snel en adequaat geholpen

Paul

Snelle reactie op verzoek om hulp bij oplossen van een probleem met Outlook