Niet tevreden over de service. De vraag die ik heb uitstaan is nog steeds niet opgelost, terwijl het naar mijn idee een hele simpele oplossing is.

Ik werd snel en vriendelijk geholpen

Astrid Muurman

Reeds eerder ingevuld.
Geen reactie op mijn mail
Geen goede ervaring

Slecht. Ik krijg een mail met ‘dank voor uw toestemming’ terwijl ik die niet heb gegeven. Ik vraag per mail om het resetten van mijn wachtwoord. Pas na 5 dagen krijg ik een mail dat ik daarvoor moet... Slecht. Ik krijg een mail met ‘dank voor uw toestemming’ terwijl ik die niet heb gegeven. Ik vraag per mail om het resetten van mijn wachtwoord. Pas na 5 dagen krijg ik een mail dat ik daarvoor moet bellen. Dan bel ik vanochtend en zal ik worden teruggebeld, maar dat gebeurt de hele dag niet. En inmiddels is mijn wachtwoord verlopen en heb ik geen toegang meer tot mijn email .

Luca Aarden

Na 2 keer gemaild en gebeld te hebben, werd ons probleem eindelijk opgelost. Dit alles heeft bij elkaar 2 weken geduurd.

corline van es

Zeer prettig. Michael heeft veelal vooraf al geinstalleerd en heeft mij met de overige laatste instellingen geholpen. Alles was voorbereid en zeer begrijpelijk. eventuele codes en inloggegevens... Zeer prettig. Michael heeft veelal vooraf al geinstalleerd en heeft mij met de overige laatste instellingen geholpen. Alles was voorbereid en zeer begrijpelijk. eventuele codes en inloggegevens waren netjes op een blaadje uitgeprint en ook de manuals waren duidelijk en uitgereikt. Zeer prettig!

Karin Liefting

Ik belde met een vraag over de printer, daar moest een gebruiker uit worden verwijderd. De telefoon werd snel beantwoord en het probleem binnen no time opgelost. Ik heb nog nooit een onprettige... Ik belde met een vraag over de printer, daar moest een gebruiker uit worden verwijderd. De telefoon werd snel beantwoord en het probleem binnen no time opgelost. Ik heb nog nooit een onprettige ervaring gehad.

Snel geholpen direct aan de telefoon, perfecte service!

Hielke Visser