9.8/10
9.5/10

Fam zonneveld

Heel posief.
dinsdag mail gestuurd over de slechte Wi-Fi in ons huis woensdagavond hadden we wifi van deco van boven tot beneden icl de achtertuin/veranda.
Erg kundig.
Duidelijke...
Heel posief.
Erg kundig.
Duidelijke uitleg

Snelle levering/reactie.
Fijn persoon om in huis te hebben

Goed geholpen

het is goed zo

Narender

Snelle levering zoals belooft en erg vriendelijk geholpen. Aandacht voor de klant

Snelle levering. Duidelijke communicatie

Lage prijs.

Ik ben zeer tevreden met de service van computer connections!!. Ik heb mijn laptop die al tijdje stil lag laten repareren.
Dit naar alle tevredenheid. Medewerkers nemen de tijd voor hun...
Dit naar alle tevredenheid. Medewerkers nemen de tijd voor hun klanten en geven een duidelijk en goed advies.
Ik raad één ieder deze winkel aan en ben ook zeker van plan om weer terug te komen voor een desktop.

Klantvriendelijk, Servicegericht, Eerlijk advies op maat,
Geen suggesties voor vebetering!.

Paul vd Valk

Leuk ontvangen, geeft duidelijk de mogelijkheden aan over wat te doen.

Snelle service

Mark knoop

Heb nu al meerdere aankopen gedaan via hun webshop en alle bestellingen zijn prima verlopen. Fijne webshop, duidelijk en netjes geprijsd.
Ook heb ik gebruik gemaakt van hun online chat...
Ook heb ik gebruik gemaakt van hun online chat functie waar mijn vraag direct werd beantwoord.
Fijne online winkel, kom daar graag terug.

Duidelijke website, goede chatfunctie en snelle levering

HardwareCity.nl

Doe graag zaken met ze

Goede communicatie

ritzz.nl

Zeer vakkundig bedrijf, snelle levering en altijd behulpzaam

Je bent echt klant en geen nummer

Marcel

100 punten

Telefonisch professioneel te woord gestaan, overzichtelijke website, mogelijkheid tot het uitbrengen van een bod (uniek) en snelle levering.