Dylan Schutjens

Super snelle levering

Snel en netjes

Ton Admiraal

Goede service eerlijke advies.

Klant vriendelijk.

Elisabeth France

Was een prettige ervaring en bestelling snel geleverd

Reageren heel snel

Jan Beukers

UITSTEKENDE ERVARING

SNEL EN VOORAL DESKUNDIGE HULP EN ADVIES

Marthe van Aller - de Vries

Deskundig personeel, geweldige service en snelle levering

De deskundigheid

Emily

Hier wordt ik altijd goed geholpen

kennis en vriendelijkheid

Ron van Blankestein

Neemt de tijd voor de klanten. Vriendelijk kennis van de producten.

Snelle levering en goede nazorg.

Caroliene de Jong

Mijn ervaringen met Computer Connections zijn fantastisch. Laptop reparaties en aankopen van mijn telefoons. Betrouwbaar, eerlijke en top service. Gisteren mijn nieuwe telefoon aangekocht. Bedankt... Mijn ervaringen met Computer Connections zijn fantastisch. Laptop reparaties en aankopen van mijn telefoons. Betrouwbaar, eerlijke en top service. Gisteren mijn nieuwe telefoon aangekocht. Bedankt Niels voor je top hulp met het gebruiksklaar maken van mijn telefoon.

Betrouwbaar, eerlijke, snelle, vriendelijke en top service.

Reactie Computer-Connections:

Superleuk om zo'n mooie review te krijgen. Bedankt voor je vertrouwen in ons. We helpen je graag.
Veel succes met je nieuwe telefoon.

C.F Braak

Ondanks een verkeerde bestelling door een afbeelding op internet heeft Computer Connections dit prima afgehandeld. Product kon zonder problemen retour en zonder extra kosten. Helemaal top dank je wel.

Zeer goede service.

Reactie Computer-Connections:

Geen enkel probleem. Foto's kunnen weleens afwijken. Is het product niet zoals u verwacht mag het binnen 14 dagen op onze kosten retour.

Patrick Goede

Heb een laptop aangeschaft, goed advies gekregen in de winkel. Er wordt goed met je mee gedacht

Communicatie

Reactie Computer-Connections:

We helpen u graag. We bespreken uw wensen en samen komen we tot de juiste laptop. Veel plezier met uw nieuwe laptop en bedankt voor uw aankoop bij ons.