Jan de Goede

Goed bedrijf ,word deskundig en vriendelijk geholpen

Deskundig , nemen de tijd voor je en vriendelijk personeel

Reactie Computer-Connections:

Bedankt voor uw mooie review. We helpen u graag.

Ivan

Ik heb voor de 1ste keer iets besteld bij deze firma en de levering is prima verlopen ( het item was correct en op tijd geleverd ).
Zoals het item op de webshop was beschreven, zo was het in...
Zoals het item op de webshop was beschreven, zo was het in werkelijkheid ook.

Beschrijving items.
Correcte levering

Alem Suman

Ik moest paar dagen wachten op de zending, pas na telefonisch contact, was mijn bestelling binnen.

Persoon die had ik aan de lijn was aardig en die ging gelijk achter mijn zending aan.

Henrie Bogers

Mooie moderne HP computer gekocht, tenminste dat dacht ik. Ze hebben windows er opnieuw opgezet, zonder reclame. Toen ik het systeem kreeg wat het niet zonder reclame, omdat er reclame van het... Mooie moderne HP computer gekocht, tenminste dat dacht ik. Ze hebben windows er opnieuw opgezet, zonder reclame. Toen ik het systeem kreeg wat het niet zonder reclame, omdat er reclame van het bedrijf zelf op stond. Tevens blijkt het systeem zeer onstabiel te zijn. Telkens crashes en blauwe schermen. Heb er binnen de termijn in laten kijken door een medewerker. Deze kon niets vinden. Alles was up to date. Na wat onderzoek op internet blijkt de combinatie van deze HP met de nieuwe windows versie (die dit bedrijf er op had gezet) niet zo lekker samen te werken. Hadden zijn moeten weten als vakdeskundige. Nu zit ik met een duur onstabiele pc.

GEEN

Josef Peters

Purchasing iPhone 13Pro

prompt delivery and corresponcence

Michelle

Fantastisch

staan altijd voor je klaar, goede kwaliteit, top personeel

Bart

Hartstikke prima!

Goede webshop, goed vindbaar.

Jolanda Linschooten

Deskundige mensen, uitmuntende service. Die 10* is wat mij betreft verdiend!

Klantvriendelijk, deskundig

Jolanda Linschooten / Outdoorfoto

Fantastische service, betrouwbaar personeel - een fysieke winkel met echte mensen blijft toch altijd de beste keus!

Deskundig, sympathiek, accuraat

Arne Meintjens