Robert Vrinssen

Via het internet gevonden. Voor een goede prijs een mooi en degelijk product gevonden wat goed zelf te leggen is door het eenvoudige systeem.

Levering op tijd volgens afspraak met een gedegen advies waar op te letten met de montage.

Gina Harteveld

Wij zijn in de showroom wezen kijken hoe de composietplanken er uit zagen en om het gezicht achter de internetsite te zien. De eigenaar heeft ons uitgebreid informatie gegeven waarna wij het volste... Wij zijn in de showroom wezen kijken hoe de composietplanken er uit zagen en om het gezicht achter de internetsite te zien. De eigenaar heeft ons uitgebreid informatie gegeven waarna wij het volste vertrouwen hadden gekregen. Super snelle levertijd en het resultaat mag er zeker zijn. We hebben na het leggen van de composiet planken op ons niet al te grote balkon, optisch een groter balkon er voor teruggekregen en een paar m2 extra woonplezier!! Ziet er fantastisch uit...goede kwaliteit!

Direct persoonlijk contact, snelle levertijd. Na overleg mbt een tijd wordt het thuisbezorgd.
Goede kwaliteit!

Tania Dockx

Zeer vriendelijk en snelle reactie op eventuele vragen

Correcte en snelle levering

Monique k

Wij hebben de composiet vlinderplanken geplaatst op ons dakterras. Mooi onderhoudsvrij materiaal wat goed verwerkt kan worden op een dakterras. Service en snelle levering was heel goed.... Wij hebben de composiet vlinderplanken geplaatst op ons dakterras. Mooi onderhoudsvrij materiaal wat goed verwerkt kan worden op een dakterras. Service en snelle levering was heel goed. Bereikbaarheid en advies was heel goed.

Goed advies en prima bereikbaarheid

Hans van Ierland

Heel goede afspraak gemaakt ,en keurig geleverd ,goede leg instructie

Vooral de leg instructie was goed , en de bestelling mee naar binnen gedragen

M Pattiasina-Paays

Laat je gegevens en vragen achter op de site en ze nemen contact op met de klant. Als je de juiste vragen stelt kun je de volgende dag al een vrijblijvende offerte via de email ontvangen. Ook wordt... Laat je gegevens en vragen achter op de site en ze nemen contact op met de klant. Als je de juiste vragen stelt kun je de volgende dag al een vrijblijvende offerte via de email ontvangen. Ook wordt er telefonisch contact opgenomen voor de juiste afwikkeling. Goed advies, goede afspraken worden er gemaakt en voordat je het weet komen ze de bestelling bij je leveren. Ook belangrijk: je kunt de overige bestelling retourneren. Super!

Zeer klantvriendelijk!!!

Sarissa van Maanen

Goede service en snelle levering.
Producten zijn van goede kwaliteit, alles wat ik had verwacht qua beschrijving op de site.
Mijn complimenten, zeker een aanrader!

H van der Heijden

Blij met deze fanatieke mannen!
Na lang zoeken voor de 6 kamer antraciet planken gekozen en geen moment spijt gehad dat we ze bij hen hebben gekozen.
Zelfs een kapotte plank zonder...
Blij met deze fanatieke mannen!
Zelfs een kapotte plank zonder problemen na overleg gratis kunnen ruilen.
Dikke aanrader voor dit bedrijf!

Service en kwaliteit leveren!

Ed

Goed product en duidelijke communicatie naar de klant. Bedrijf denkt met je mee en komt met oplossingen.

Fijn bedrijf die doet wat hij beloofd!

M.Cotugno DBD

Bezorging was een 1 1/2 uur te laat! Maar dat was ik al snel vergeten door de goede service van de bezorger.
Hij bracht niet alleen de hele partij 20m1 naar de achtertuin, maar heeft ook zeer gedetailleerd verteld en uitgelegd hoe de vlonders gelegd moeten worden.
Echt top!!

Perfecte service. 120% oké