BV Ronny Van Bellinghen

Vandaag heeft deze firma onze bestelling geleverd super content van de communicatie en levering.
Een correcte afhandeling zoals afgesproken.
Nogmaals bedankt voor jullie snelle levering??

Zeer correcte afhandeling en communicatie.

Mastenbroek

Afgelopen week mijn Composiet vloer besteld en vanochtend opgehaald lag netjes klaar en kreeg goede uitleg voor de montage tijdens de koffie. Gewoon super bedrijf waar je goede zaken mee kan doen.... Afgelopen week mijn Composiet vloer besteld en vanochtend opgehaald lag netjes klaar en kreeg goede uitleg voor de montage tijdens de koffie. Gewoon super bedrijf waar je goede zaken mee kan doen. Mvg Fam Mastenbroek

Duidelijk en goede afspraken

Jammer genoeg een mindere ervaring met dit bedrijf. In week 34 een vrijblijvende offerte gedaan. Kreeg een mail dat ze met vakantie waren en dat ik In week 35 bericht zou krijgen. Einde van de week... Jammer genoeg een mindere ervaring met dit bedrijf. In week 34 een vrijblijvende offerte gedaan. Kreeg een mail dat ze met vakantie waren en dat ik In week 35 bericht zou krijgen. Einde van de week zelf gebeld door de enorme drukte waren ze er nog niet aan toe gekomen. Inmiddels zijn we weer 3 weken verder en nog niets gehoord, erg jammer

Reactie Composiet-Vlonderplanken.eu:

Door corona is het dit jaar ontzettend druk in ons bedrijf.
Mensen zijn massaal in en om het huis aan het klussen.
Hierdoor zijn er periode geweest dat het voor ons simpelweg moeilijk bij te...
Door corona is het dit jaar ontzettend druk in ons bedrijf.
Mensen zijn massaal in en om het huis aan het klussen.
Hierdoor zijn er periode geweest dat het voor ons simpelweg moeilijk bij te houden was met de aanvragen.
Wij geven elke offerteaanvraag persoonlijk aandacht en dit kost extra tijd.
Overigens hebben we op de website en op reactie vanuit het offerteformulier altijd gecorrespondeerd dat het vanwege extreme drukte langer kan duren voordat uw aanvraag in behandeling wordt genomen

Dries

Zeer goed ervaring. We waren er niet helemaal uit hoe we het terras juist wouden aanleggen en het bedrijf heeft ons hierin goed ondersteund. Ze gaven feedback en stuurde bij zo nodig. De bestelling... Zeer goed ervaring. We waren er niet helemaal uit hoe we het terras juist wouden aanleggen en het bedrijf heeft ons hierin goed ondersteund. Ze gaven feedback en stuurde bij zo nodig. De bestelling zelf verliep erg vlot en de levering was, ondanks de drukte( corona tijden iedereen wilt precies een terras nu;) ), erg snel(bestelling op dinsdag levering op zaterdag). Moet het wel nog installeren dus zal daar later nog op terug komen

feedback
Levering
Prijs

Heini

Mooie strakke vloer voor dak terras

Duidelijke uitleg en zelf goed te leggen
Vriendelijke en vakkundige mensen.
Groot magazijn makkelijk af te halen.

Maarten

Super

Goede kwaliteit en snel geleverd

Raymond

Heb een groot terras van 5x6m gemaakt met de Goldline vlonderplanken. Deze liggen nu 4 jaar. De planken zijn bijna allemaal 3 to 4 cm gekrompen. Planken raken daardoor uit de clips die ze vast... Heb een groot terras van 5x6m gemaakt met de Goldline vlonderplanken. Deze liggen nu 4 jaar. De planken zijn bijna allemaal 3 to 4 cm gekrompen. Planken raken daardoor uit de clips die ze vast moeten houden. Vooral de kanten van het terras is daardoor zeer onregelmatig geworden, ziet er niet meer uit. Contact gehad met dit bedrijf. Op mail wordt niet gereageerd en na bellen wordt niet meer teruggebeld. Kortom, vlonderplanken zijn van slechte kwaliteit en service net zo.

Reactie Composiet-Vlonderplanken.eu:

Helaas is de vlonder niet volgens de legvoorschriften geplaatst.
Helaas is de vlonder niet volgens de legvoorschriften geplaatst.
Zeer belangrijk is het om een dubbele onderbalk en tevens dubbele bevestigingsclips te gebruiken bij het doorleggen ( in verband leggen) van de vlonder.
Dit is dus noodzakelijk wanneer een plank wordt onderbroken.
Hierover is contact geweest met de klant
Ondanks dat de vlonderplanken nu meer dan 5.5 jaar geleden zijn geleverd zijn we altijd bereid te zoeken naar een oplossing.
Helaas heeft klant nog geen reactie gegeven op ons aanbod.

Bernard vander stricht

Geweldige service, super vriendelijk , duidelijke uitleg, snelle levering super kwaliteit, gemakkelijk te plaatsen , zeer mooie afwerking en resultaat. Top kwaliteit geleverd door een top firma

Snelle service en levering, degelijke uitleg, top kwaliteit

Maarten

Vakkundig advies en mooi product

Proefmonsters zijn zeer handig, zo konden we de kwaliteit goed vergelijken en hebben we uiteindelijk voor composiet-vlonderplanken.eu gekozen.

Dockx S.

Wij zijn super tevreden met onze vlonderplanken! Het eindresultaat is prachtig, hadden niet gedacht dat het zo mooi zou zijn.. Levering is ook vlot verlopen en de chauffeur was zelfs ruim... Wij zijn super tevreden met onze vlonderplanken! Het eindresultaat is prachtig, hadden niet gedacht dat het zo mooi zou zijn.. Levering is ook vlot verlopen en de chauffeur was zelfs ruim optijd.. Top materiaal!! Bedankt aan Martijn van composiet vlonderplanken. Eu

Vlotte communicatie
Uitleg over kwaliteit = top