Haaksma

Na een goede communicatie met het bedrijf werd er al gauw een oplossing voor mijn probleem ( scheuren in 2 planken) gegeven. Binnen 2 weken had ik nieuwe. Super zoals het hoort.

Communicatie

Marc SG

Na wat problemen heb ik contact gehad en zijn we tot een prima oplossing gekomen. Hartelijk dank daarvoor!

oplossingsgericht en snelle levering

Vincent van Beek

Ongeveer 5 jaar geleden voor 1500 euro aan vlonderplanken gekocht bij een klein showroompje in Breda. Genoeg materiaal afwaterend gelegd. En gaan gewoon kromtrekken en scheuren in de lengte. Het... Ongeveer 5 jaar geleden voor 1500 euro aan vlonderplanken gekocht bij een klein showroompje in Breda. Genoeg materiaal afwaterend gelegd. En gaan gewoon kromtrekken en scheuren in de lengte. Het materiaal wordt bros en breekt makkelijk af. Gebeld met het bedrijf maar 50 procent korting is geen optie voor mij .Ik vind het materiaal van slechte kwaliteit en zeker niet geschikt voor 25 jaar. Geen aanrader dus.

Nog geen gevonden

Beste Vincent,
Ontzettend vervelend
Ons is niets bekend van een evt. contact voorafgaand aan deze beoordeling.
Zou u zo vriendelijk willen zijn contact op te nemen en een ordernummer...
Beste Vincent,
Ontzettend vervelend
Ons is niets bekend van een evt. contact voorafgaand aan deze beoordeling.
Zou u zo vriendelijk willen zijn contact op te nemen en een ordernummer door te geven zodat we kunnen zien waarover het gaat.

MZ

Mooi product en goede service

Duidelijke uitleg

Reactie Composiet-Vlonderplanken.eu:

Bedankt voor de positieve review!

Femke De Swaef

Net geen 4 jaar na de plaatsing van ons terras beginnen de planken te barsten, scheuren ze in de lengte en trekken ze krom. De plaatsingsvoorschriften werden gevolgd en de planken kregen voldoende... Net geen 4 jaar na de plaatsing van ons terras beginnen de planken te barsten, scheuren ze in de lengte en trekken ze krom. De plaatsingsvoorschriften werden gevolgd en de planken kregen voldoende ruimte. Jammer na nog geen 4 jaar, want het product zag er veelbelovend uit.

Duidelijke offerte en vlotte levering

Reactie Composiet-Vlonderplanken.eu:

Goedendag Femke. Spijtig dat u problemen met de vlonder ondervind. We hebben u geprobeerd te bellen en te mailen om te kijken hoe het probleem is ontstaan en hoe het is op te lossen. Zou u ons... Goedendag Femke. Spijtig dat u problemen met de vlonder ondervind. We hebben u geprobeerd te bellen en te mailen om te kijken hoe het probleem is ontstaan en hoe het is op te lossen. Zou u ons willen contacteren?

Marc Verdonck

De plinten gaan na korte tijd krom staan. De planken zijn broos en breken gemakkelijk. Sommige planken scheuren in de lengte. De planken zijn niet kleurvast en geven erg af bij reinigen of op... De plinten gaan na korte tijd krom staan. De planken zijn broos en breken gemakkelijk. Sommige planken scheuren in de lengte. De planken zijn niet kleurvast en geven erg af bij reinigen of op kleding, voetzolen enz. De planken worden erg heet in de zomer zodat je er niet blootsvoets op kan lopen. Kinderen en huisdieren ervaren dit als zeer pijnlijk.
Deze composiet vlonderplanken zijn voor ons minderwaardig van kwaliteit en af te raden.

Duidelijke offerte/factuur en vlotte levering

Beste Marc,
Wat betreft kromtrekken, scheuren en breken.
Dit heeft een oorzaak aangezien dit niet spontaan zal voorkomen.
Er moet voldoende ruimte rondom de vlonder zijn vrijgehouden...
Beste Marc,
Wat betreft kromtrekken, scheuren en breken.
Dit heeft een oorzaak aangezien dit niet spontaan zal voorkomen.
Er moet voldoende ruimte rondom de vlonder zijn vrijgehouden voor de werking van de planken, is dit niet het geval dan kan er spanning op een plank komen zodat een plank scheurtjes gaat vormen, doordat hier dan vocht in komt kan het scheurtje steeds groter worden.
Het is bij een holle plank belangrijk dat er een afschot wordt aangehouden van minimaal 0,5 cm per strekkende meter in de lengterichting van de plank.
Vocht moet ten alle tijden uit de planken kunnen lopen.
Dit kan immers in de winterperiode uitzetten en voor problemen zorgen.
De ondergrond moet mooi vlak zijn, wanneer de ondergrond niet vlak is of er zijn verzakkingen opgetreden komen er niveauverschillen in de balklaag.
Alle klanten die bij ons een order plaatsen ontvangen een leginstructie, deze staat ook op de website vermeld.
Bovenstaande punten worden hier ook duidelijk besproken.
Wat warmte betreft is dit niet anders dan bij een product in dezelfde kleurtint.
Wanneer vlonderplanken netjes schoon worden gehouden zullen deze geen vuil afgeven.
Wij betreuren uw negatieve publicatie echter kunnen we ons hier niet in vinden.

BV Ronny Van Bellinghen

Vandaag heeft deze firma onze bestelling geleverd super content van de communicatie en levering.
Een correcte afhandeling zoals afgesproken.
Nogmaals bedankt voor jullie snelle levering??

Zeer correcte afhandeling en communicatie.

Mastenbroek

Afgelopen week mijn Composiet vloer besteld en vanochtend opgehaald lag netjes klaar en kreeg goede uitleg voor de montage tijdens de koffie. Gewoon super bedrijf waar je goede zaken mee kan doen.... Afgelopen week mijn Composiet vloer besteld en vanochtend opgehaald lag netjes klaar en kreeg goede uitleg voor de montage tijdens de koffie. Gewoon super bedrijf waar je goede zaken mee kan doen. Mvg Fam Mastenbroek

Duidelijk en goede afspraken

Jammer genoeg een mindere ervaring met dit bedrijf. In week 34 een vrijblijvende offerte gedaan. Kreeg een mail dat ze met vakantie waren en dat ik In week 35 bericht zou krijgen. Einde van de week... Jammer genoeg een mindere ervaring met dit bedrijf. In week 34 een vrijblijvende offerte gedaan. Kreeg een mail dat ze met vakantie waren en dat ik In week 35 bericht zou krijgen. Einde van de week zelf gebeld door de enorme drukte waren ze er nog niet aan toe gekomen. Inmiddels zijn we weer 3 weken verder en nog niets gehoord, erg jammer

Reactie Composiet-Vlonderplanken.eu:

Door corona is het dit jaar ontzettend druk in ons bedrijf.
Mensen zijn massaal in en om het huis aan het klussen.
Hierdoor zijn er periode geweest dat het voor ons simpelweg moeilijk bij te...
Door corona is het dit jaar ontzettend druk in ons bedrijf.
Mensen zijn massaal in en om het huis aan het klussen.
Hierdoor zijn er periode geweest dat het voor ons simpelweg moeilijk bij te houden was met de aanvragen.
Wij geven elke offerteaanvraag persoonlijk aandacht en dit kost extra tijd.
Overigens hebben we op de website en op reactie vanuit het offerteformulier altijd gecorrespondeerd dat het vanwege extreme drukte langer kan duren voordat uw aanvraag in behandeling wordt genomen

Dries

Zeer goed ervaring. We waren er niet helemaal uit hoe we het terras juist wouden aanleggen en het bedrijf heeft ons hierin goed ondersteund. Ze gaven feedback en stuurde bij zo nodig. De bestelling... Zeer goed ervaring. We waren er niet helemaal uit hoe we het terras juist wouden aanleggen en het bedrijf heeft ons hierin goed ondersteund. Ze gaven feedback en stuurde bij zo nodig. De bestelling zelf verliep erg vlot en de levering was, ondanks de drukte( corona tijden iedereen wilt precies een terras nu;) ), erg snel(bestelling op dinsdag levering op zaterdag). Moet het wel nog installeren dus zal daar later nog op terug komen

feedback
Levering