Jessica

2 jaar geleden hier vlonderplanken voor de gehele tuin besteld. Het lijkt wel alsof we een B keus hebben ontvangen. Na nog geen jaar begonnen de planken al te scheuren! Toen netjes vervangende... 2 jaar geleden hier vlonderplanken voor de gehele tuin besteld. Het lijkt wel alsof we een B keus hebben ontvangen. Na nog geen jaar begonnen de planken al te scheuren! Toen netjes vervangende planken voor de kapotte planken nageleverd gekregen. Deze planken zijn anders dan de planken van het jaar ervoor. Voelen veel steviger aan, de oude planken waren na een jaar al zo broos dat je ze met de hand kon breken... Dit jaar weer problemen, planken gaan buigen en komen omhoog. Volgens het bedrijf is dat onze eigen schuld, omdat er teveel spanning op staat. Als je vraagt naar het verschil in kwaliteit tussen de 1e en 2e levering, geven ze niet thuis. Krijgen we simpelweg geen reactie op... Nee, lekker naar de klant wijzen. Men sprak over een forse tegemoetkoming, maar dit is natuurlijk alleen maar wat hun uitkomt. Want wij kunnen nu 50m2 eruit halen en zo naar de stort brengen, en dat na 2 jaar.

Ons advies: ga niet met dit bedrijf in zee!

Niets

Wij zijn bij u op lokatie geweest om het terras te inspecteren.
Na ons idee hebben we daar een goed gesprek gehad en tevens laten zien waar de problemen zijn ontstaan. Er is geen ruimte aangehouden voor werking en er zit fors veel niveauverschil in de ondergrond.
We hebben samen oplossingen besproken en een andere indeling is aan bod gekomen.
Aan het einde is afgesproken dat u e.e.a. ging overleggen met uw partner en we contact zouden houden.
U en uw partner hebben na ons bezoek besloten beide een beoordeling te schrijven.
Ons bedrijf heeft na deze beoordeling nog telefonisch contact met u opgenomen maar helaas is er geen enkele erkenning vanuit u dat er in de basis fouten zijn gemaakt bij de plaatsing van het vlonder - terras.
Wij zijn altijd bereid te denken in opossingen, echter moet je hier wel samen uit willen komen.

Arjan

2 jaar geleden hele tuin met deze vlonderplanken gelegd.
2 jaar geleden hele tuin met deze vlonderplanken gelegd.
Vorig jaar begon de ellende, scheuren in de planken, toen netjes nieuwe planken gekregen. Echter begon het dit jaar weer. Weer scheuren in planken, planken die omhoog komen/buigen.
Alles ligt aan ons en niet aan hun.
Terwijl er wel degelijk een kwaliteitsverschil tussen de oude planken en de nieuwe planken is.
De oude planken kun je met de hand breken, zo broos zijn ze. En dit heeft niets met het leggen te maken!!! Maar wanneer je om een toelichting hierop vraagt, geven ze niet thuis. Ze willen ons alleen tegemoetkomen als we nieuwe rommel bij hun bestellen en we zijn gek, maar niet zo gek!!!

Koen Vandewalle

Snelle levering , goede prijs-kwaliteit, aangename ervaring met dit bedrijf. Kan het alleen maar aanbevelen.

Dikke pluim voor de levering , werd mooi gestapeld bij de buren ( was zelf niet thuis)

Schriever

Mooi bedrijf vriendelijk skecht spul scheurt en trekt krom

Mooi om te zien kwaliteit spul slecht

Beste Schriever,
Beste Schriever,
Spijtig te lezen dat u ontevreden bent. Waarom heeft u zich niet gemeld alvorens deze beoordeling te schrijven. Wellicht zijn er oorzaken voor uw probleem aan te wijzen en hadden we samen kunnen zoeken naar een oplossing.

Haaksma

Na een goede communicatie met het bedrijf werd er al gauw een oplossing voor mijn probleem ( scheuren in 2 planken) gegeven. Binnen 2 weken had ik nieuwe. Super zoals het hoort.

Communicatie

Marc SG

Na wat problemen heb ik contact gehad en zijn we tot een prima oplossing gekomen. Hartelijk dank daarvoor!

oplossingsgericht en snelle levering

Vincent van Beek

Ongeveer 5 jaar geleden voor 1500 euro aan vlonderplanken gekocht bij een klein showroompje in Breda. Genoeg materiaal afwaterend gelegd. En gaan gewoon kromtrekken en scheuren in de lengte. Het... Ongeveer 5 jaar geleden voor 1500 euro aan vlonderplanken gekocht bij een klein showroompje in Breda. Genoeg materiaal afwaterend gelegd. En gaan gewoon kromtrekken en scheuren in de lengte. Het materiaal wordt bros en breekt makkelijk af. Gebeld met het bedrijf maar 50 procent korting is geen optie voor mij .Ik vind het materiaal van slechte kwaliteit en zeker niet geschikt voor 25 jaar. Geen aanrader dus.

Nog geen gevonden

Beste Vincent,
Ontzettend vervelend
Ons is niets bekend van een evt. contact voorafgaand aan deze beoordeling.
Zou u zo vriendelijk willen zijn contact op te nemen en een ordernummer...
Beste Vincent,
Ontzettend vervelend
Ons is niets bekend van een evt. contact voorafgaand aan deze beoordeling.
Zou u zo vriendelijk willen zijn contact op te nemen en een ordernummer door te geven zodat we kunnen zien waarover het gaat.

MZ

Mooi product en goede service

Duidelijke uitleg

Reactie Composiet-Vlonderplanken.eu:

Bedankt voor de positieve review!

Femke De Swaef

Net geen 4 jaar na de plaatsing van ons terras beginnen de planken te barsten, scheuren ze in de lengte en trekken ze krom. De plaatsingsvoorschriften werden gevolgd en de planken kregen voldoende... Net geen 4 jaar na de plaatsing van ons terras beginnen de planken te barsten, scheuren ze in de lengte en trekken ze krom. De plaatsingsvoorschriften werden gevolgd en de planken kregen voldoende ruimte. Jammer na nog geen 4 jaar, want het product zag er veelbelovend uit.

Duidelijke offerte en vlotte levering

Reactie Composiet-Vlonderplanken.eu:

Goedendag Femke. Spijtig dat u problemen met de vlonder ondervind. We hebben u geprobeerd te bellen en te mailen om te kijken hoe het probleem is ontstaan en hoe het is op te lossen. Zou u ons... Goedendag Femke. Spijtig dat u problemen met de vlonder ondervind. We hebben u geprobeerd te bellen en te mailen om te kijken hoe het probleem is ontstaan en hoe het is op te lossen. Zou u ons willen contacteren?

Marc Verdonck

De plinten gaan na korte tijd krom staan. De planken zijn broos en breken gemakkelijk. Sommige planken scheuren in de lengte. De planken zijn niet kleurvast en geven erg af bij reinigen of op... De plinten gaan na korte tijd krom staan. De planken zijn broos en breken gemakkelijk. Sommige planken scheuren in de lengte. De planken zijn niet kleurvast en geven erg af bij reinigen of op kleding, voetzolen enz. De planken worden erg heet in de zomer zodat je er niet blootsvoets op kan lopen. Kinderen en huisdieren ervaren dit als zeer pijnlijk.
Deze composiet vlonderplanken zijn voor ons minderwaardig van kwaliteit en af te raden.

Duidelijke offerte/factuur en vlotte levering

Beste Marc,
Wat betreft kromtrekken, scheuren en breken.
Dit heeft een oorzaak aangezien dit niet spontaan zal voorkomen.
Er moet voldoende ruimte rondom de vlonder zijn vrijgehouden...
Beste Marc,
Wat betreft kromtrekken, scheuren en breken.
Dit heeft een oorzaak aangezien dit niet spontaan zal voorkomen.
Er moet voldoende ruimte rondom de vlonder zijn vrijgehouden voor de werking van de planken, is dit niet het geval dan kan er spanning op een plank komen zodat een plank scheurtjes gaat vormen, doordat hier dan vocht in komt kan het scheurtje steeds groter worden.
Het is bij een holle plank belangrijk dat er een afschot wordt aangehouden van minimaal 0,5 cm per strekkende meter in de lengterichting van de plank.
Vocht moet ten alle tijden uit de planken kunnen lopen.
Dit kan immers in de winterperiode uitzetten en voor problemen zorgen.
De ondergrond moet mooi vlak zijn, wanneer de ondergrond niet vlak is of er zijn verzakkingen opgetreden komen er niveauverschillen in de balklaag.
Alle klanten die bij ons een order plaatsen ontvangen een leginstructie, deze staat ook op de website vermeld.
Bovenstaande punten worden hier ook duidelijk besproken.
Wat warmte betreft is dit niet anders dan bij een product in dezelfde kleurtint.
Wanneer vlonderplanken netjes schoon worden gehouden zullen deze geen vuil afgeven.
Wij betreuren uw negatieve publicatie echter kunnen we ons hier niet in vinden.