H. Lambregts

Duurzaam materiaal voor nette prijs

Het is echt duurzaam composiet en en prijs was ook netjes.

Ricky Verhoeven

Zaagservice

Ik had planken nodig van 2.50 meter en kon deze op maat laten zagen voor een kleine meerprijs.
Wat echt handig is en niet onbelangrijk ik betaalde alleen de afgenomen meters, dus geen afval....
Erg handig als je niet een erg goede klusser bent.

Daisy Breda

Na een jaar nog als nieuw

Na de winter het terras schoongespoten met een hogedrukspuit en het ligt er nog mooi bij.

Adje Roosendaal

Adje Roosendaal

In één woord: TOP !

Roel Bos

Precies wat ik zocht.

Erg mooie vlonderplanken besteld. Goede kwaliteit!

Koneg Trading

Bedrijfsterras ligt er nu goed bij

Het bedrijfsterras is gelegd met vlonders van www.composiet-vlonderplanken.eu. Het ligt er goed bij!

Francis de Brouwer

MV. Francis de Brouwer Tilburg.

Mijn terras vlonderplanken zijn keurig afgeleverd en allemaal heel doordat ze het eigen transport in eigen hand hebben. Ben er zeer tevreden mee en je krijgt wat je vraagt. Ook duidelijk uitgeegd... Mijn terras vlonderplanken zijn keurig afgeleverd en allemaal heel doordat ze het eigen transport in eigen hand hebben. Ben er zeer tevreden mee en je krijgt wat je vraagt. Ook duidelijk uitgeegd dat je de planken moet behandelen en verzorgen ze hebben het zelfs netjes voor gedaan ik ben er tevreden mee. Natuurlijk is het jammer dat je ze niet op exacte lengte kunt bestellen.

Peter van Elsakker

Top product

Herens

Tevreden klant echte aanrader voor de tuin

Super materiaal voor goede prijs vergeleken met de bouwmarkten. Erg klantvriendelijk. Uitmuntende service!!!

patrick

Terras

een mooi terras van composiet vlonderplanken,goede kwaliteit en erg vriendelijk geholpen.