Kees Sandberg

Mijn terrasvloer besteld, op tijd geleverd en duidelijke uitleg er bij. Na het leggen een schitterend resultaat. Dus wat ze beloven dat doen ze ook, een absolute aanrader!

Ja, ze doen wat ze beloven!

Peers

Gister mijn bestelling gedaan en vandaag geleverd.

erg tevreden over de levering, kreeg bij levering ook een persoonlijke uitleg.
Wat ook erg handig is dat er een tijdsindicatie...
Gister mijn bestelling gedaan en vandaag geleverd.

erg tevreden over de levering, kreeg bij levering ook een persoonlijke uitleg.
Wat ook erg handig is dat er een tijdsindicatie werd afgegeven van een tweetal uren waartussen de levering plaatsvind.

Cornelia van der Pol

We zijn blij verrast met de service, de eigenaars zijn 2 broers Martijn en Sander met veel verantwoording, waar vind je dat nog. We hebben vele stalen aangevraagd maar de 6 kamer die hun verkopen... We zijn blij verrast met de service, de eigenaars zijn 2 broers Martijn en Sander met veel verantwoording, waar vind je dat nog. We hebben vele stalen aangevraagd maar de 6 kamer die hun verkopen zijn het mooist en kwalitatief zag het er super goed uit. Nu het terras er ligt is alles naar wens kwamen 6 clips tekort en die hebben ze netjes opgestuurd.

Correct geholpen ook uitgelegd dat de planken een werking kunnen hebben in het zwart 0.5cm per meter en in het bruin 0.4cm per meter strekkend. tip top geholpen.

Ter Haar

Clips / schroeven

Ik had iets te weinig clips besteld, verkeerde zuinigheid van mezelf.
Na telefonisch contact werd er gelijk dezelfde dag nog een pakketje verstuurd.

Ik kon de volgende dag mijn...
Ik had iets te weinig clips besteld, verkeerde zuinigheid van mezelf.
Na telefonisch contact werd er gelijk dezelfde dag nog een pakketje verstuurd.

Ik kon de volgende dag mijn werkzaamheden hervatten.

Ben hier echt tevreden over.

Sonja

Zeer tevreden, aanrader!

Heel tevreden over de nieuwe composiet vlinderbloemigen in de tuin! Goede kwaliteit tegen een zeer goede prijs. Ik kan het echt aanraden!
De service was tevens uitstekend

Maikel bool

Zeer handige tips en ook vriendelijk personeel

Bij het leggen van mijn vlonder (gedeeltelijk over mijn vijver ) kreeg ik handige en duidelijke tips echt zeer blij met mijn nieuwe aanwinst

Wouter

Goede kwaliteit.

Goede kwaliteit en uitstekende levering.
Niks op aan te merken.

Peter van geloven

Ik wilde met Pasen de vlonder leggen had deze dinsdag besteld en op goede vrijdag al geleverd gekregen. Ze hebben alles op voorraad.

Ben echt blij met m'n terras!

H. van Gent

Goede kwaliteit

Diverse proefmonsters aangevraagd, maar dat van composiet-vlonderplanken.eu was veruit de hoogste kwaliteit. 6 kamers en het materiaal oogt ook mooier.

Gerard

Snelle correcte levering..
Prima prijs voor een zeer goede kwaliteit .

Snelle correcte levering..
Prima prijs voor een zeer goede kwaliteit .