Arno Arkesteijn

Met de instructie een balkon van circa 12 vierkante meters in één dag gelegd. En het ligt als een huis! Prettig...Geen gepush of nabelacties nadat proefmonster of offerte is verstuurd.
Met opgegeven afmetingen heb ik van de geleverde voorgezaagde composietplanken geen planken over...top!
Erg tevreden mee.

Met opgegeven afmetingen geen planken over.
Alle verbindingsmaterialen ook in voldoende mate uitgerekend.

J.Brox

Allereerst hebben wij telefonisch informatie ingewonnen. Daarbij zijn wij meerdere malen vriendelijk en geduldig te woord gestaan. Wij wilde het product zelf zien, dus zijn naar de winkel in Breda... Allereerst hebben wij telefonisch informatie ingewonnen. Daarbij zijn wij meerdere malen vriendelijk en geduldig te woord gestaan. Wij wilde het product zelf zien, dus zijn naar de winkel in Breda gegaan. Prima uitleg van Martijn gehad en hij heeft gelijk een berekening gemaakt. Tevens was er een snelle levering zodat wij snel konden beginnen. Ons terras is klaar en wij zijn zeer te vreden. Onze buurman vind het zo mooi dat hij het ook gaat bestellen. Wij hebben de voorbeeld stukjes aan hem gegeven.

Goede service, snelle levering en gebracht naar de 2e verdieping met uiteraard hulp van ons.
Heel fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Ad Radder

Composiet-Vlonderplanken.eu is ons aan bevolen door de buurman van ons eerdere huis.
Wij hebben de vlonderplanken op ons balkon zelf gelegd. Dit was zeer eenvoudig te doen door de geode instructie die op de website was te vinden.
Ook de informatie die wij verstrekt kregen per telefoon waren inhoudelijk goed. Het was een uitermate onderhouden en vriendelijk gesprek.

De sterkte van de vlonderplanken. Maar ook vooral de sterke eigenschappen. Wij schuiven frequent onze zware tuinmeubelen over de composiet vonderdelen. Tot onze verbazing zijn er geen krassen te... De sterkte van de vlonderplanken. Maar ook vooral de sterke eigenschappen. Wij schuiven frequent onze zware tuinmeubelen over de composiet vonderdelen. Tot onze verbazing zijn er geen krassen te zien door het schuiven.
Wij gebruiken het balkon frequent en zodra redelijk weer eten en drinken we daar ook.
Ook bij het morsen is de plank makkelijk schoon te maken. gewoon een natte lap met wat dreft en daarna met natte lap afvegen en laten drogen.

Wij zijn erg blij met deze composiet vlonderplanken.

Antoni Ketting

Vele mogelijkheden, wordt gezaagd op maat en geleverd. Het is dus een kwestie van goed uitmeten en leggen maar.

Een sterk punt is de complete levering en op de gewenste maten zodat je zelf geen verlies heb op materiaal.

Paul

Top bedrijf.Gemakkelijk om te bestellen,voortreffelijke levering.kortom dit is een bedrijf waar de klant nog koning is en de service krijg je er gratis. bij

perfecte levering ,perfecte berekening qua bestelling,vriendelijke medewerkers

roland vanvuchelen

Zeer tevreden

Heel goede informatie gekregen bij aankoop. Zeker een aanrader !

André

Zeer goede uitleg gekregen in de winkel
Geleverd op de afgesproken dag en uur
Vriendelijk en correcte mensen

De juiste informatie, vriendelijk en behulpzaam

albert de Jong

Hallo, wij hebben voor een dakterras de composietvloer besteld en Martijn heeft alles prima geoffreerd en uitgelegd.

stipte opvolging afspraken
makkelijk bereikbaar voor vragen
heldere uitleg
snelle service

van meerbeeck david

Geen betere service , top bedrijf

zeer tevreden van bestelling tot levering , snelle en vlotte service
alles is goed geregeld en afgesproken met dank aan martijn

Jordi Schneijderberg

Composiet-vlonderplanken.eu is super!

Wij zijn langs geweest in de showroom in Breda. Uitstekend te woord gestaan door Martijn, veel uitleg en tips gehad., ook over het leggen. De offerte stond een paar uur later al op de mail en de... Wij zijn langs geweest in de showroom in Breda. Uitstekend te woord gestaan door Martijn, veel uitleg en tips gehad., ook over het leggen. De offerte stond een paar uur later al op de mail en de vlonderplanken, onderleggers en clips konden een paar dagen later al geleverd worden. Die zijn netjes door Sander in de garage gelegd en ook weer uitleg en tips gekregen. Er zit zelfs een hulpstuk voor het bevestigen van de planken bij! Echt een topbedrijf.