Heini

Mooie strakke vloer voor dak terras

Duidelijke uitleg en zelf goed te leggen
Vriendelijke en vakkundige mensen.
Groot magazijn makkelijk af te halen.

Maarten

Super

Goede kwaliteit en snel geleverd

Raymond

Heb een groot terras van 5x6m gemaakt met de Goldline vlonderplanken. Deze liggen nu 4 jaar. De planken zijn bijna allemaal 3 to 4 cm gekrompen. Planken raken daardoor uit de clips die ze vast... Heb een groot terras van 5x6m gemaakt met de Goldline vlonderplanken. Deze liggen nu 4 jaar. De planken zijn bijna allemaal 3 to 4 cm gekrompen. Planken raken daardoor uit de clips die ze vast moeten houden. Vooral de kanten van het terras is daardoor zeer onregelmatig geworden, ziet er niet meer uit. Contact gehad met dit bedrijf. Op mail wordt niet gereageerd en na bellen wordt niet meer teruggebeld. Kortom, vlonderplanken zijn van slechte kwaliteit en service net zo.

Reactie Composiet-Vlonderplanken.eu:

Helaas is de vlonder niet volgens de legvoorschriften geplaatst.
Helaas is de vlonder niet volgens de legvoorschriften geplaatst.
Zeer belangrijk is het om een dubbele onderbalk en tevens dubbele bevestigingsclips te gebruiken bij het doorleggen ( in verband leggen) van de vlonder.
Dit is dus noodzakelijk wanneer een plank wordt onderbroken.
Hierover is contact geweest met de klant
Ondanks dat de vlonderplanken nu meer dan 5.5 jaar geleden zijn geleverd zijn we altijd bereid te zoeken naar een oplossing.
Helaas heeft klant nog geen reactie gegeven op ons aanbod.

Bernard vander stricht

Geweldige service, super vriendelijk , duidelijke uitleg, snelle levering super kwaliteit, gemakkelijk te plaatsen , zeer mooie afwerking en resultaat. Top kwaliteit geleverd door een top firma

Snelle service en levering, degelijke uitleg, top kwaliteit

Maarten

Vakkundig advies en mooi product

Proefmonsters zijn zeer handig, zo konden we de kwaliteit goed vergelijken en hebben we uiteindelijk voor composiet-vlonderplanken.eu gekozen.

Dockx S.

Wij zijn super tevreden met onze vlonderplanken! Het eindresultaat is prachtig, hadden niet gedacht dat het zo mooi zou zijn.. Levering is ook vlot verlopen en de chauffeur was zelfs ruim... Wij zijn super tevreden met onze vlonderplanken! Het eindresultaat is prachtig, hadden niet gedacht dat het zo mooi zou zijn.. Levering is ook vlot verlopen en de chauffeur was zelfs ruim optijd.. Top materiaal!! Bedankt aan Martijn van composiet vlonderplanken. Eu

Vlotte communicatie
Uitleg over kwaliteit = top

Rinus Notenboom

Zeer gedegen kennis van zaken, goede uitleg en snelle service.

Kwam planken te kort een X bellen en het lag klaar. Op zaterdag middag, bedankt voor de service .

Ischa Berghuis van Winden

Zeer goed geholpen door Martijn met de bestelling van in totaal 3 vlonders,
voor een lage prijs hebben we nu prachtige vlonders gemaakt met behulp van de duidelijk aanwijzingen

Meedenken het ontwerp

Robert Vrinssen

Via het internet gevonden. Voor een goede prijs een mooi en degelijk product gevonden wat goed zelf te leggen is door het eenvoudige systeem.

Levering op tijd volgens afspraak met een gedegen advies waar op te letten met de montage.

Gina Harteveld

Wij zijn in de showroom wezen kijken hoe de composietplanken er uit zagen en om het gezicht achter de internetsite te zien. De eigenaar heeft ons uitgebreid informatie gegeven waarna wij het volste... Wij zijn in de showroom wezen kijken hoe de composietplanken er uit zagen en om het gezicht achter de internetsite te zien. De eigenaar heeft ons uitgebreid informatie gegeven waarna wij het volste vertrouwen hadden gekregen. Super snelle levertijd en het resultaat mag er zeker zijn. We hebben na het leggen van de composiet planken op ons niet al te grote balkon, optisch een groter balkon er voor teruggekregen en een paar m2 extra woonplezier!! Ziet er fantastisch uit...goede kwaliteit!

Direct persoonlijk contact, snelle levertijd. Na overleg mbt een tijd wordt het thuisbezorgd.
Goede kwaliteit!