Yenneke Haring

Goede opbouw van de training, interactief, veel aandacht door kleine groep, tijdens de training kon je meekijken/oefenen in jouw eigen Google Analytics omgeving. Jeroen geeft op een heldere en... Goede opbouw van de training, interactief, veel aandacht door kleine groep, tijdens de training kon je meekijken/oefenen in jouw eigen Google Analytics omgeving. Jeroen geeft op een heldere en inspirerende manier les!

Samantha Gottel

Ik had niet verwacht zo diep te gaan. De training is natuurlijk maar 1 dag, maar alsnog kom je echt tot de kern van jezelf. Waar liggen je drijfveren en obstakels? Hoe ga je ervoor zorgen dat je... Ik had niet verwacht zo diep te gaan. De training is natuurlijk maar 1 dag, maar alsnog kom je echt tot de kern van jezelf. Waar liggen je drijfveren en obstakels? Hoe ga je ervoor zorgen dat je komt bij je doel? Die vragen worden echt goed behandeld. Natuurlijk heb je na de training niet alle antwoorden, maar je komt er wel achter welke tools en middelen je kan gaan inzitten om tot de antwoorden te komen. Erg blij dat ik deze training heb gevolgd!

Igor Herrema

Goed tempo, wordt tijd genomen wanneer nodig, geeft ruimte voor vragen, heeft veel materiaal zoals camera's, lichten en mics ter beschikking in de training en kan daardoor makkelijk naar praktijk... Goed tempo, wordt tijd genomen wanneer nodig, geeft ruimte voor vragen, heeft veel materiaal zoals camera's, lichten en mics ter beschikking in de training en kan daardoor makkelijk naar praktijk verleggen. Overall prettige training.

Mireya Derksen

De training was motiverend, leerzaam en inspirerend. Goed tempo (soms wel wat weinig tijd om de oefeningen te maken). Heel leuk gepresenteerd met echt veel passie. Tijdens de pauze ook nog meer... De training was motiverend, leerzaam en inspirerend. Goed tempo (soms wel wat weinig tijd om de oefeningen te maken). Heel leuk gepresenteerd met echt veel passie. Tijdens de pauze ook nog meer inspirerende gesprekken met elkaar gehad die aansloten bij de lesstof. Het was \'dieper\' dan ik had verwacht.

Nanda Nottelman - de Bruijn

Erg leuke optie om gebruik te kunnen maken van het gevarieerde aanbod van masterclasses van de Competence Factory. Jammer dat niet alles doorgaat op de geplande datum, maar de communicatie hierover... Erg leuke optie om gebruik te kunnen maken van het gevarieerde aanbod van masterclasses van de Competence Factory. Jammer dat niet alles doorgaat op de geplande datum, maar de communicatie hierover is wel heel goed.

Rick van den Berg

Persoonlijke begeleiding was erg goed. Ik vond het prettig dat de groep maar uit twee deelnemers bestond. Zo konden we er rap doorheen en was er veel tijd voor vragen.

Esmée Feijen

Ik heb een heleboel handvatten gekregen die ik in de praktijk kan gaan toepassen. Ik heb een hele hoop praktische tips gekregen waar ik direct mee vooruit kan. Ik kijk er naar uit om verder te gaan... Ik heb een heleboel handvatten gekregen die ik in de praktijk kan gaan toepassen. Ik heb een hele hoop praktische tips gekregen waar ik direct mee vooruit kan. Ik kijk er naar uit om verder te gaan met de andere modules uit de opleiding data driven marketeer.

Mireya Derksen

Ik vond de training erg goed. Tempo was prima: niet te snel, niet te langzaam. Duidelijke (leuk vertelde) uitleg met goede voorbeelden en passende oefeningen in de praktijk. Ik had de opleiding... Ik vond de training erg goed. Tempo was prima: niet te snel, niet te langzaam. Duidelijke (leuk vertelde) uitleg met goede voorbeelden en passende oefeningen in de praktijk. Ik had de opleiding Video Editor & Director bij Competence Factory al afgerond en dit was een goede aanvulling erop.

A Dijkers

Dat de training heel persoonlijk is, met een klein groepje. Behulpzaam! We waren met 3 personen. Goed geregeld. Netjes! Neemt goed de tijd. Fijne locatie, je loopt zo centraal station uit.

Ruud Heijsman

De training had een duidelijke opzet en agenda voor de dag. Er was veel ruimte voor vragen en praktijkvoorbeelden. Het
tempo was goed en de inhoud erg informatief. Zeker een aanrader!