Kyara van putten

Goede basis voor het leren van visual design in Figma, en vrijheid voor specifieke vragen. Lekker veel praktijk werk. Leuke trainer en fijne training locatie met goede lunch en faciliteiten.

Sandra Loogman 🌸

Goede opbouw (ik lag iets voor qua kennis), maar alles goed behandeld en goeie verhouding tussen theorie en praktijk. Ook genoeg ruimte voor eigen vragen en kennis meteen toe te passen.

Michiel de Wit

Fijn tempo, veel onderwerpen aangeraakt en leuke en interessante uitstapjes naar aanleiding van vragen. Een goede manier om snel de weg te leren in Adobe After Effects. Absoluut een aanrader.

Suzanne Hesp

Mega goed, veel geleerd goed verteld en duidelijk. Ruimte voor vragen ook fijn. En wat extra geleerd omdat we goed meekwamen was ook top! Fijne trainer die zelfs de moeite nam wat extra's te leren.

Trienko Blaauw

“ Praktische training. Realistische oefeningen. Veel ruimte voor specifieke vragen. Geleerd dat de mogelijkheden in Axure RP oneindig zijn. Opbouw van de training is goed. Veel kennis opgedaan.... “ Praktische training. Realistische oefeningen. Veel ruimte voor specifieke vragen. Geleerd dat de mogelijkheden in Axure RP oneindig zijn. Opbouw van de training is goed. Veel kennis opgedaan. Enthousiasme van Diederik is een meerwaarde."

Trienko Blaauw

Praktische training. Persona’s maken. Je doelgroep(en) beschrijven. Toptaken maken. Een UX strategie maken. Veel tips en trucs gekregen van Ruben. Goede opbouw. Veel kennis opgedaan. Gelijk... Praktische training. Persona’s maken. Je doelgroep(en) beschrijven. Toptaken maken. Een UX strategie maken. Veel tips en trucs gekregen van Ruben. Goede opbouw. Veel kennis opgedaan. Gelijk toepasbaar in de praktijk.

Jaimy Knoester

Zeer leerzame en uitgebreide training. Op een relaxed tempo om zo alles goed bij te houden. Goede trainer die het goed uit kan leggen. Ik heb goed de basis kunnen leren van Adobe Photoshop, wat ik... Zeer leerzame en uitgebreide training. Op een relaxed tempo om zo alles goed bij te houden. Goede trainer die het goed uit kan leggen. Ik heb goed de basis kunnen leren van Adobe Photoshop, wat ik voorheen nog niet goed wist. Hierdoor wil ik ook graag door met de trainingen en ga ik in de toekomst zeker terug komen bij Competence Factory voor de training Adobe Photoshop level 2.

Wida Hamyani

De inhoud van de training was erg interessant. Elke stap werd goed uitgelegd. Veel ruimte voor vragen, maar ook genoeg tijd om tussendoor te oefenen. Tweede dag was er kort een herhaling van de... De inhoud van de training was erg interessant. Elke stap werd goed uitgelegd. Veel ruimte voor vragen, maar ook genoeg tijd om tussendoor te oefenen. Tweede dag was er kort een herhaling van de vorige dag en daarna was er tijd om aan eigen opdrachten te werken. Kortom erg tevreden!

Thomas van Galen

Het mooie aan het post-hbo opleiding is dat deze volledig is. Duidelijk en mooie opdrachten die echt toepasbaar zijn in de praktijk. Je kunt dan meteen aan de slag als UX Designer. De trainingen en... Het mooie aan het post-hbo opleiding is dat deze volledig is. Duidelijk en mooie opdrachten die echt toepasbaar zijn in de praktijk. Je kunt dan meteen aan de slag als UX Designer. De trainingen en begeleiding is zeer goed en professioneel.

Mitchel Rijs

Zojuist de hele opleiding afgerond. Enorm veel geleerd, goed begeleid door alle docenten. Alle docenten komen uit de praktijk en werken nog steeds voor zichzelf of voor een werkgever. Hierdoor... Zojuist de hele opleiding afgerond. Enorm veel geleerd, goed begeleid door alle docenten. Alle docenten komen uit de praktijk en werken nog steeds voor zichzelf of voor een werkgever. Hierdoor hebben ze duidelijke voorbeelden uit de praktijk en zijn altijd op de hoogte omtrent de laatste ontwikkelingen. Daarnaast super bekwaam en behulpzaam personeel. Alles is tot in de puntjes verzorgd en uitgedacht!