Nienke Norden

Fijn dat ik alsnog de opdracht zo kon draaien dat het aansloot op de praktijk en eigen organisatie. Flexibel, goed tempo en relaxte werkomgeving. Veel geleerd in maar twee dagen!

Marije Meurs

Goede differentiatie. Sluit goed aan op persoonlijke vragen. Duidelijkheid in structuur en een fijn tempo. Locatie was ook erg prettig, van alle gemakken voorzien, en de lunches op verschillende... Goede differentiatie. Sluit goed aan op persoonlijke vragen. Duidelijkheid in structuur en een fijn tempo. Locatie was ook erg prettig, van alle gemakken voorzien, en de lunches op verschillende locaties ook top!

Roepesh -

-Ontvangst
-Uitleg
-Opbouw lesstof
-Vrijheid

De opbouw van de cursus is zodanig en fijn opgebouwd dat het zeer goed te volgen is.
Hierdoor is er genoeg tijd om zelf de...
-Ontvangst
-Uitleg
-Opbouw lesstof
-Vrijheid

Hierdoor is er genoeg tijd om zelf de programma op eigen tempo te leren.

Igor Herrema

Trainer liet veel ruimte voor vragen en was erg enthousiast! Werksfeer was prettig en tempo was goed. Veel geleerd en een goede basis gekregen voor de volgende training. Ik hoop de volgende... Trainer liet veel ruimte voor vragen en was erg enthousiast! Werksfeer was prettig en tempo was goed. Veel geleerd en een goede basis gekregen voor de volgende training. Ik hoop de volgende training ook van Moen te krijgen.

Mireya Derksen

- Heel leuk en spontaan uitgelegd
- Heel doelgericht; rekening houdend met wensen van leerlingen (soms wat extra kennis nog uitgelegd)
- Ook details en 'waar op te letten' goed uitgelegd;...
- Heel leuk en spontaan uitgelegd
- Ook details en 'waar op te letten' goed uitgelegd; dingen die vaak over het hoofd worden gezien bij editen goed uitgelegd

Tanya

Een erg inspirerende sessie, waarbij je echt een concreet stappenplan voor Design Thinking uitwerkt en meteen toepast aan de hand van een case. Yuen Yen is een erg fijne en gezellige trainster die... Een erg inspirerende sessie, waarbij je echt een concreet stappenplan voor Design Thinking uitwerkt en meteen toepast aan de hand van een case. Yuen Yen is een erg fijne en gezellige trainster die iedereen in de groep betrekt en zich op zijn/haar gemak laat voelen.

Robbert -

Ik ging er met blanco verwachtingen in en wist niet wat ik ervan kon verwachten. Uiteindelijk, boven verwachting goed, beter dan dat ik ervan had verwacht. Veel geleerd, goede cursist relaxte sfeer... Ik ging er met blanco verwachtingen in en wist niet wat ik ervan kon verwachten. Uiteindelijk, boven verwachting goed, beter dan dat ik ervan had verwacht. Veel geleerd, goede cursist relaxte sfeer zonder teveel verplichtingen

Mauro Bolognini

Ben erg wijzer geworden door deze training in omgaan van situaties en omgaan met klant.
Het uithoren van klant door goed te luisteren naar de wensen van de klant en daarop te anticiperen.

Christopher -

Niet gedrild werden over een script en alles was zeer goed geregeld heel duidelijk verhaal en makkelijk te begrijpen conclusie deze training is raadzaam voor ieder wils die zijn verkoop skils op... Niet gedrild werden over een script en alles was zeer goed geregeld heel duidelijk verhaal en makkelijk te begrijpen conclusie deze training is raadzaam voor ieder wils die zijn verkoop skils op pijl wilt houden

Jason Sanchez

Perfecte training waarbij rekening wordt gehouden uit welke branche je komt, de trainer is zeer professioneel en was overal duidelijk in.
Volgt geen script waardoor de training als zeer prettig...
Volgt geen script waardoor de training als zeer prettig is ervaren.