Erwin van Rheenen

Goede training, helemaal in combinatie van de andere 'video' modules die ik gevolgd heb en nog ga volgen. Zou aanraden om deze als eerste te volgen omdat andere modules dieper op de materie ingaan.... Goede training, helemaal in combinatie van de andere 'video' modules die ik gevolgd heb en nog ga volgen. Zou aanraden om deze als eerste te volgen omdat andere modules dieper op de materie ingaan. Door aanpassingen in het schema, was dit mijn 3e module. Duidelijke uitleg en goede tips gekregen van Nancy.

Tashja Farmer

Hele praktische training toegespitst op jouw case en branche. Mooie combinatie tussen praktijk en theorie. Eva weet de training ook heel interactief te geven. Hele praktische tips die je gelijk kan... Hele praktische training toegespitst op jouw case en branche. Mooie combinatie tussen praktijk en theorie. Eva weet de training ook heel interactief te geven. Hele praktische tips die je gelijk kan meenemen.

Bianca van Holst

Ik heb een training Adobe Animate gevolgd bij de Competence Factory in Utrecht. Alles werd goed en duidelijk uitgelegd. In een prima tempo ging je in 2 dagen door het programma heen. Aan de hand van... Ik heb een training Adobe Animate gevolgd bij de Competence Factory in Utrecht. Alles werd goed en duidelijk uitgelegd. In een prima tempo ging je in 2 dagen door het programma heen. Aan de hand van duidelijke voorbeelden en oefeningen werden we wegwijs gemaakt in het programma.
De training is zeker een aanrader als je leuke animaties wilt maken.

Hilma Rodermond

Een leuke leerzame training van Nancy. Je hebt meteen zin om met de basisprincipes en de handige tips te gaan starten met het maken van animaties. Meteen me aangemeld om bij Competence Factory in... Een leuke leerzame training van Nancy. Je hebt meteen zin om met de basisprincipes en de handige tips te gaan starten met het maken van animaties. Meteen me aangemeld om bij Competence Factory in Utrecht de gevorderde training te gaan volgen.

Melinda Prins

Fijne opbouw van de training en dat je steeds wat opdrachten uitvoert zodat de kennis die je hebt opgedaan gelijk mee kunt nemen in de praktijk. Ik merkte ook dat je gelijk al anders gaat kijken... Fijne opbouw van de training en dat je steeds wat opdrachten uitvoert zodat de kennis die je hebt opgedaan gelijk mee kunt nemen in de praktijk. Ik merkte ook dat je gelijk al anders gaat kijken naar websites/webshops met de expert-review in je achterhoofd.

Renee Wildmann

Ik heb de afgelopen twee dagen zo ontzettend veel manieren geleerd waarop ik mijn bestaande werk, en toekomstige werk, in Illustrator zo veel sneller en beter kan doen! Daarnaast is het heel leuk om... Ik heb de afgelopen twee dagen zo ontzettend veel manieren geleerd waarop ik mijn bestaande werk, en toekomstige werk, in Illustrator zo veel sneller en beter kan doen! Daarnaast is het heel leuk om allerlei praktijkvoorbeelden van Marvin te krijgen. Die functies die we nu uitgelegd krijgen, waar gebruikt hij ze?

Valerie Liem

Na het volgen van deze training, krijg je voldoende en duidelijke handvatten om tijdens je werk toe te passen. Je leert anders kijken en andere manieren van denken naar/over het “probleem” waar je... Na het volgen van deze training, krijg je voldoende en duidelijke handvatten om tijdens je werk toe te passen. Je leert anders kijken en andere manieren van denken naar/over het “probleem” waar je een concept voor wil creëren.

Renee Wildmann

De training sloot goed aan bij mijn eigen wensen. De inhoud en vooral begeleiding van Kirsten oversteeg mijn verwachtingen. Ik ben vandaag met meer verstand van zaken, maar vooral inzichten in... De training sloot goed aan bij mijn eigen wensen. De inhoud en vooral begeleiding van Kirsten oversteeg mijn verwachtingen. Ik ben vandaag met meer verstand van zaken, maar vooral inzichten in mezelf, vertrokken dan ik vooraf had vermoed.

Raynor Tolsma

Hele leuke training qua inhoud en vorm. Zeer enthousiast gegeven door de trainer en genoeg input en inspiratie om in de praktijk door te gaan! Geen toevoegingen op de training. Direct lectuur... Hele leuke training qua inhoud en vorm. Zeer enthousiast gegeven door de trainer en genoeg input en inspiratie om in de praktijk door te gaan! Geen toevoegingen op de training. Direct lectuur aangeschaft om verdere stappen te maken.

Renee Wildmann

Het was leuk en leerzaam om voorbeelden uit de praktijk te zien en horen. Heel fijn om ook aan je eigen case te werken en zo ook gelijk tegelijkertijd tegen je eigen problemen aan te lopen (en... Het was leuk en leerzaam om voorbeelden uit de praktijk te zien en horen. Heel fijn om ook aan je eigen case te werken en zo ook gelijk tegelijkertijd tegen je eigen problemen aan te lopen (en gelijk om hulp te vragen)