Danny Boon

Voor mij een redelijk nieuw onderwerp SEO, en af en toe bijt het met UX en CX. Desalniettemin een leerzame training, om inzicht te krijgen over hoe je je jouw website beter vindbaar kunt maken via... Voor mij een redelijk nieuw onderwerp SEO, en af en toe bijt het met UX en CX. Desalniettemin een leerzame training, om inzicht te krijgen over hoe je je jouw website beter vindbaar kunt maken via google.

Koole

De training werd gevolg door een lekker gemêleerde groep die veel van elkaar leerde. Marieke speelde daar goed op in en gaf veel aansprekende voorbeelden die aansluiten op de praktijk.

Wilke Van de Kamp

Goed gevoel dat ik door deze training nu een beter beeld heb van alle basis elementen. Het nodigt uit om meer te leren. De opdrachten en de interactie met de groep vond ik heel prettig en leerzaam.... Goed gevoel dat ik door deze training nu een beter beeld heb van alle basis elementen. Het nodigt uit om meer te leren. De opdrachten en de interactie met de groep vond ik heel prettig en leerzaam. Er was ruimte voor iedereen om vragen te stellen en feedback te geven.

Nicole van Kalmthout

Ik vond het een hele leerzame training. Ik heb geen tip, wel vond ik het heel goed om elke keer in de les gelijk in praktijk te brengen. De lunch buiten de deur was ook heerlijk.

Yenneke Haring

Goede opbouw van de training, interactief, veel aandacht door kleine groep, tijdens de training kon je meekijken/oefenen in jouw eigen Google Analytics omgeving. Jeroen geeft op een heldere en... Goede opbouw van de training, interactief, veel aandacht door kleine groep, tijdens de training kon je meekijken/oefenen in jouw eigen Google Analytics omgeving. Jeroen geeft op een heldere en inspirerende manier les!

Samantha Gottel

Ik had niet verwacht zo diep te gaan. De training is natuurlijk maar 1 dag, maar alsnog kom je echt tot de kern van jezelf. Waar liggen je drijfveren en obstakels? Hoe ga je ervoor zorgen dat je... Ik had niet verwacht zo diep te gaan. De training is natuurlijk maar 1 dag, maar alsnog kom je echt tot de kern van jezelf. Waar liggen je drijfveren en obstakels? Hoe ga je ervoor zorgen dat je komt bij je doel? Die vragen worden echt goed behandeld. Natuurlijk heb je na de training niet alle antwoorden, maar je komt er wel achter welke tools en middelen je kan gaan inzitten om tot de antwoorden te komen. Erg blij dat ik deze training heb gevolgd!

Igor Herrema

Goed tempo, wordt tijd genomen wanneer nodig, geeft ruimte voor vragen, heeft veel materiaal zoals camera's, lichten en mics ter beschikking in de training en kan daardoor makkelijk naar praktijk... Goed tempo, wordt tijd genomen wanneer nodig, geeft ruimte voor vragen, heeft veel materiaal zoals camera's, lichten en mics ter beschikking in de training en kan daardoor makkelijk naar praktijk verleggen. Overall prettige training.

Mireya Derksen

De training was motiverend, leerzaam en inspirerend. Goed tempo (soms wel wat weinig tijd om de oefeningen te maken). Heel leuk gepresenteerd met echt veel passie. Tijdens de pauze ook nog meer... De training was motiverend, leerzaam en inspirerend. Goed tempo (soms wel wat weinig tijd om de oefeningen te maken). Heel leuk gepresenteerd met echt veel passie. Tijdens de pauze ook nog meer inspirerende gesprekken met elkaar gehad die aansloten bij de lesstof. Het was \'dieper\' dan ik had verwacht.

Nanda Nottelman - de Bruijn

Erg leuke optie om gebruik te kunnen maken van het gevarieerde aanbod van masterclasses van de Competence Factory. Jammer dat niet alles doorgaat op de geplande datum, maar de communicatie hierover... Erg leuke optie om gebruik te kunnen maken van het gevarieerde aanbod van masterclasses van de Competence Factory. Jammer dat niet alles doorgaat op de geplande datum, maar de communicatie hierover is wel heel goed.

Rick van den Berg

Persoonlijke begeleiding was erg goed. Ik vond het prettig dat de groep maar uit twee deelnemers bestond. Zo konden we er rap doorheen en was er veel tijd voor vragen.