Hans Gonggrijp

Geweldig! Koffiezetapparaat was al schoon en uit. Dus wij zeiden; ok fijne avond. Maar ze riepen ons terug van straat en maakten alsnog 2 heerlijke cappuccino’s. En nog de lekkerste van Marseille.... Geweldig! Koffiezetapparaat was al schoon en uit. Dus wij zeiden; ok fijne avond. Maar ze riepen ons terug van straat en maakten alsnog 2 heerlijke cappuccino’s. En nog de lekkerste van Marseille. Ook de cheesecake was zeer luchtig en fijn van smaak. Top top top👍🏻👍🏻👍🏻
Hans en Carin The Netherlands

Lesley van Willegen

Praktische voorbeelden en oefeningen zodat we dit ook echt kunnen introduceren binnen onze eigen organisatie en teams. Hierdoor kregen we feeling bij het onderwerp en was de combinatie theorie en... Praktische voorbeelden en oefeningen zodat we dit ook echt kunnen introduceren binnen onze eigen organisatie en teams. Hierdoor kregen we feeling bij het onderwerp en was de combinatie theorie en praktijk erg interessant.

Thierry Kreuze

Duidelijke voorbeelden en tools meegekregen om zelf in de praktijk mee aan de slag te gaan. Veel geleerd over dit onderwerp. Ik ga met veel nieuwe inzichten naar huis. Bedankt Anouk!

Lisette van de hei

Heel leuke en interessante training waarin je de basis leert van zakelijk tekenen, zoals poppetjes tekenen, templates maken en uiteindelijk een praatplaat. Veel geleerd in de 2 bijeenkomsten! Ik... Heel leuke en interessante training waarin je de basis leert van zakelijk tekenen, zoals poppetjes tekenen, templates maken en uiteindelijk een praatplaat. Veel geleerd in de 2 bijeenkomsten! Ik raad de training zeker aan.

Nina -

Het was allemaal top geregeld en een lekkere lunch. De training was erg leerzaam en creatief. Ook leuk om meteen aan de slag te gaan en het resultaat te zien. De tekeningen van de andere cursisten... Het was allemaal top geregeld en een lekkere lunch. De training was erg leerzaam en creatief. Ook leuk om meteen aan de slag te gaan en het resultaat te zien. De tekeningen van de andere cursisten gaven ook veel inspiratie. Marieke gaf een duidelijke uitleg en was enthousiast. Ik zou mij zo weer opgeven voor een vervolgtraining. Dank!

Nanda Spekschoor

De UX design training was heel helder en sloot precies aan bij mijn verwachtingen. De theorie kan ik morgen al in de praktijk toepassen. Veel goede praktijkvoorbeelden en een inspirerende trainer!

Marie-Louise Beniers

Inhoudelijk interessante training. Heel veel informatie gekregen en deze training daagt uit tot meer kennisvergaring. Dat zal ik zeker gaan doen. Eerst maar eens aan de slag met wat ik tot nu toe... Inhoudelijk interessante training. Heel veel informatie gekregen en deze training daagt uit tot meer kennisvergaring. Dat zal ik zeker gaan doen. Eerst maar eens aan de slag met wat ik tot nu toe geleerd heb.

Janey Kok

Ruben legt alles heel goed uit en ook op een manier dat het interessant blijft. Hele interessante onderwerpen zijn aan bod gekomen en we hebben praktijkoefeningen gekregen die ik gelijk kon... Ruben legt alles heel goed uit en ook op een manier dat het interessant blijft. Hele interessante onderwerpen zijn aan bod gekomen en we hebben praktijkoefeningen gekregen die ik gelijk kon toepassen bij mijn eigen klanten.

Christine Bunk

De training gaat in een fijn tempo door de leerstof heen. De huiswerkopdracht houdt zo goed de aandacht erbij en de aanloop naar de tweede dag. De trainer legt alles heel duidelijk uit en er is... De training gaat in een fijn tempo door de leerstof heen. De huiswerkopdracht houdt zo goed de aandacht erbij en de aanloop naar de tweede dag. De trainer legt alles heel duidelijk uit en er is ruimte voor vragen

Renate Schultz - Branding en Webdesign

Fijne trainer, duidelijke uitleg, herkenbare voorbeelden en interactief. Goede mix van doen en luisteren. Presentatie, opdrachten en feedback een 10! Het niveau van de training is goed te doen. Met... Fijne trainer, duidelijke uitleg, herkenbare voorbeelden en interactief. Goede mix van doen en luisteren. Presentatie, opdrachten en feedback een 10! Het niveau van de training is goed te doen. Met of zonder UX ervaring goed te volgen.