Christie Manintveld

Mooie tweedaagse training die theorie en opdrachten afwisselt. Stof tot nadenken en ook tools en kennis waarmee je de volgende dag direct aan de slag kunt. Trainer Marieke Pijler is enthousiast,... Mooie tweedaagse training die theorie en opdrachten afwisselt. Stof tot nadenken en ook tools en kennis waarmee je de volgende dag direct aan de slag kunt. Trainer Marieke Pijler is enthousiast, deskundig en motiverend.

Christie Manintveld

De training Online Branding is een Inspirerende training waarin ik veel heb geleerd. Ook leuke tips, tools en voorbeelden kwamen ruim aan bod. Fijn dat het geleerde direct toepasbaar is in de... De training Online Branding is een Inspirerende training waarin ik veel heb geleerd. Ook leuke tips, tools en voorbeelden kwamen ruim aan bod. Fijn dat het geleerde direct toepasbaar is in de praktijk. Marieke Pijler is enthousiast, deskundig en een goede verteller.

Melissa ten Hove

Jelle legt alles heel duidelijk uit, daarnaast geeft hij ons de gelegenheid om direct toe te passen wat je zojuist hebt geleerd. Hierdoor voel je je gelijk vertrouwd met het programma.

Jan van der Veer

Paulus is een enorm enthousiast en bevlogen trainer. Duidelijk is dat hij heel veel kennis en ervaring heeft met dit onderwerp. Hij is zelf een voorbeeld van een verhalenverteller. Maar tegelijk... Paulus is een enorm enthousiast en bevlogen trainer. Duidelijk is dat hij heel veel kennis en ervaring heeft met dit onderwerp. Hij is zelf een voorbeeld van een verhalenverteller. Maar tegelijk geeft hij veel ruimte voor vragen en interactie en is hij ook een hele goede luisteraar.

Martine Janzen

Weer een fijne cursus gehad, Adobe A nimate Basis. Hiermee kun je een goede start maken met animaties bouwen! Veel geleerd!

Maxim Wintmulder

Duidelijk en in een goed tempo gegeven. Verder werd er goed gekeken naar de persoonlijke werksituaties waardoor je de stof beter kunt plaatsen en toepassen.
De locatie is top, zo vlak naast...
De locatie is top, zo vlak naast Utrecht centraal, en de faciliteiten zijn super.

Priscilla Overmeer

Erg interessante training. Axel heeft alles heel helder en duidelijk uitgelegd. Met een flink aantal tips kan ik verder om mijn doelen te bereiken. Neem vooral een eigen case mee, dan krijg je... Erg interessante training. Axel heeft alles heel helder en duidelijk uitgelegd. Met een flink aantal tips kan ik verder om mijn doelen te bereiken. Neem vooral een eigen case mee, dan krijg je direct goede tips die je in de praktijk toe kan passen.

Melissa ten Hove

Super leuke training! Heel leuk met Eddy en Ginette. Super trainers! Echt een aanrader. Heel veel nieuwe dingen geleerd. Super leuke training! Heel leuk met Eddy en Ginette. Super trainers! Echt een... Super leuke training! Heel leuk met Eddy en Ginette. Super trainers! Echt een aanrader. Heel veel nieuwe dingen geleerd. Super leuke training! Heel leuk met Eddy en Ginette. Super trainers! Echt een aanrader. Heel veel nieuwe dingen geleerd.

Michiel de Vos

Een hele leerzame training waarbij ik mijn ervaringen en learnings uit UX naar de grond heb leren trekken aan de hand van wireframes. Daarbij weet ik nu wat de vuistregels zijn om een waardevol... Een hele leerzame training waarbij ik mijn ervaringen en learnings uit UX naar de grond heb leren trekken aan de hand van wireframes. Daarbij weet ik nu wat de vuistregels zijn om een waardevol interactie ontwerp in te richten die aansluit op het gedrag van mijn bezoekers.