Raynor Tolsma

Hele leuke training qua inhoud en vorm. Zeer enthousiast gegeven door de trainer en genoeg input en inspiratie om in de praktijk door te gaan! Geen toevoegingen op de training. Direct lectuur... Hele leuke training qua inhoud en vorm. Zeer enthousiast gegeven door de trainer en genoeg input en inspiratie om in de praktijk door te gaan! Geen toevoegingen op de training. Direct lectuur aangeschaft om verdere stappen te maken.

Renee Wildmann

Het was leuk en leerzaam om voorbeelden uit de praktijk te zien en horen. Heel fijn om ook aan je eigen case te werken en zo ook gelijk tegelijkertijd tegen je eigen problemen aan te lopen (en... Het was leuk en leerzaam om voorbeelden uit de praktijk te zien en horen. Heel fijn om ook aan je eigen case te werken en zo ook gelijk tegelijkertijd tegen je eigen problemen aan te lopen (en gelijk om hulp te vragen)

Renee Wildmann

Celine van Helvoirt

Doordat we een klein groepje waren gingen we wat sneller door de stof heen. En was er veel aandacht voor het individu. Doordat we er sneller doorheen gingen had Riaz nog extra tips/onderdelen voor... Doordat we een klein groepje waren gingen we wat sneller door de stof heen. En was er veel aandacht voor het individu. Doordat we er sneller doorheen gingen had Riaz nog extra tips/onderdelen voor ons klaar staan, nog meer geleerd dus!

Meike

Door zijn gedrevenheid en enthousiasme kan Gerwald heel goed overbrengen hoe AI Beeldcreatie in te zetten voor je organisatie. De lessen waren super up to date, erg prettig! De interactieve setting... Door zijn gedrevenheid en enthousiasme kan Gerwald heel goed overbrengen hoe AI Beeldcreatie in te zetten voor je organisatie. De lessen waren super up to date, erg prettig! De interactieve setting zorgt ervoor dat je kan proberen en gericht vragen kan stellen! Zeer tevreden!

Noortje N

Yuen Yen en Maarten hebben een ontzettend goede dynamiek samen, dit samen met een energieke groep, maakte het een enorm leerzame, waardevolle, maar vooral leuke training! Je oefent direct met wat je... Yuen Yen en Maarten hebben een ontzettend goede dynamiek samen, dit samen met een energieke groep, maakte het een enorm leerzame, waardevolle, maar vooral leuke training! Je oefent direct met wat je leert. Faciliteer je workshops? Dan is deze training zeker een aanrader!

Rosalie -

Ik loop met een goed gevoel na buiten en dat komt omdat de training goed in elkaar zat, deze werd gegeven door twee uiterst deskundige trainers (ook probs to yuen!), het echt een groepsproces was... Ik loop met een goed gevoel na buiten en dat komt omdat de training goed in elkaar zat, deze werd gegeven door twee uiterst deskundige trainers (ook probs to yuen!), het echt een groepsproces was waarbij connecties werden gelegd & daarnaast veel lol hebben gehad!

Valesca van Beijnum

Het duo aan trainers, die elkaar mooi aanvulden. De oefeningen met feedback en echt met je eigen leervraag aan de slag gaan, moeilijke situatie oefenen. Veel van elkaar leren, heel veel Inzicht

Marianne Noiman

Beide trainers Maarten en Yuen Yen vullen elkaar ontzettend goed aan. Het was een gevarieerde groep mensen waardoor we verschillende facilitation stijlen en invalshoeken voorbij hebben zien komen.... Beide trainers Maarten en Yuen Yen vullen elkaar ontzettend goed aan. Het was een gevarieerde groep mensen waardoor we verschillende facilitation stijlen en invalshoeken voorbij hebben zien komen. Ik heb onwijs veel gehad aan de feedbackronde op mijn sessie. Verrassende inzichten en mooie en waardevolle reacties. Dit neem ik zeker mee in mijn werk, dus voor mij begint het pas net. Erg dankbaar voor al het geleerde en mooie connecties die er gemaakt zijn.

Celine van Helvoirt

Ik vond het heel fijn dat er op elk moment ruimte is voor vragen. Alle vragen die ik heb over verschillende onderwerpen kunnen meteen beantwoord worden waardoor je alles ook sneller gaat begrijpen.... Ik vond het heel fijn dat er op elk moment ruimte is voor vragen. Alle vragen die ik heb over verschillende onderwerpen kunnen meteen beantwoord worden waardoor je alles ook sneller gaat begrijpen. Daarbij is de verhouding tussen theorie en praktijk ook heel fijn.