Marieke van der Velden

Scherpe aansluiting op de praktijk, de training is bijna 100% maatwerk, heel persoonlijk en relevant. echt een proeftuin: je krijgt de gelegenheid om overal rond te kijken (en er is zooo veel!) en... Scherpe aansluiting op de praktijk, de training is bijna 100% maatwerk, heel persoonlijk en relevant. echt een proeftuin: je krijgt de gelegenheid om overal rond te kijken (en er is zooo veel!) en vanalles uit te proberen, iets wat je in je eentje niet zo snel - en dan toch nog grondig - zou doen. inclusief persoonlijke ondersteuning. ook heel fijn dat de training uit 2 dagen na elkaar bestaat, dan zit je nog lekker in de materie en kun je sneller de diepte in. Mandy heeft ontzettend veel praktijkervaring en dat merk je aan alles, heerlijk. echt een aanrader!

Marloes Kirpestein

Duidelijke uitleg en ontzettend nuttige oefeningen!
Het geeft mij de juiste tools om er zelf mee aan de slag te kunnen en als ik er niet uit kom is een fijne naslag video.

Simone van Beek

We gingen erg de diepte in. Dit was precies goed voor iemand die al beginner/medior is. Ruben is een aardige en zeer geskillde trainer die veel aandacht voor je heeft! Bedankt Ruben!

Judith Broekhuis

Praktische training met veel gelegenheid tot oefenen. Enthousiaste docent die aandacht in de training heeft voor iedereen. Veel onderdelen van het programma kwamen aan bod. Goed en leuk om met een... Praktische training met veel gelegenheid tot oefenen. Enthousiaste docent die aandacht in de training heeft voor iedereen. Veel onderdelen van het programma kwamen aan bod. Goed en leuk om met een kleine groep (3) les te krijgen

Kelly Feller

Hele leuke en leerzame training over UX design en hoe je dat goed kan toepassen in de praktijk. Nuttige voorbeelden en fijne praktijkoefeningen waar je ook thuis mee aan de slag kan.

Melanie Maagdenberg

De opbouw was prima. Door oefeningen wordt gecheckt wat je kan. Wordt goed ingespeeld op het niveau. Marvin heeft goed in de gaten als iemand wat meer hulp nodig heeft. Geeft ook vrijheid om zelf... De opbouw was prima. Door oefeningen wordt gecheckt wat je kan. Wordt goed ingespeeld op het niveau. Marvin heeft goed in de gaten als iemand wat meer hulp nodig heeft. Geeft ook vrijheid om zelf iets te maken en als daar vragen uitkomen maakt hij net zo makkelijk een uitstapje van het les materiaal. Tempo van de cursus was prima.

Edith Lancée

De training heeft een fijne, duidelijke en overzichtelijke training. De training heeft een duidelijke opbouw. Goed praktijkgericht met mooie voorbeelden uit de praktijk. Fijn dat je thuis verder... De training heeft een fijne, duidelijke en overzichtelijke training. De training heeft een duidelijke opbouw. Goed praktijkgericht met mooie voorbeelden uit de praktijk. Fijn dat je thuis verder kunt werken aan de training en nog feedback krijgt. Anders zou het krap in de tijd zijn.

Jochum De Jong

Erg toegankelijk en herkenbare praktijkoefeningen. Duidelijke voorbeelden waardoor goed te verwerken is. Heldere oefenstof en vriendelijke docent. Interessant genoeg voor mijn beroep. Goede... Erg toegankelijk en herkenbare praktijkoefeningen. Duidelijke voorbeelden waardoor goed te verwerken is. Heldere oefenstof en vriendelijke docent. Interessant genoeg voor mijn beroep. Goede faciliteiten en goede restaurants voor de lunch.

Mandy Saarloos

Ruben legt alles stap voor stap goed uit en geeft een goede begeleiding qua thuisopdrachten. Wanneer je deze cursus heb gevolgd heb je een goede basis van ux design.
Bedankt Ruben!

Elisa van Zalingen

Ik vind deze 2 daagse Illustrator training voor gevorderden een zeer leerzame en duidelijke training! Ik had al veel ervaring met Illustrator, maar ik heb er veel nieuwe dingen bij geleerd.