Slegers

Heel erg veel geleerd in combinatie met een concrete praktijkopdracht op het gebied van marketing automation. Dit krijgt zeer zeker nog een vervolg bij onze organisatie. Bedankt Eva voor de fijne... Heel erg veel geleerd in combinatie met een concrete praktijkopdracht op het gebied van marketing automation. Dit krijgt zeer zeker nog een vervolg bij onze organisatie. Bedankt Eva voor de fijne training!

Daniel Kuipers

Fijne en duidelijk training met een goede structuur! Eva legt het allemaal goed uit en zorgde voor een leuke sfeer en dynamiek binnen de groep. De dagen waren goed vol te houden en alles was goed... Fijne en duidelijk training met een goede structuur! Eva legt het allemaal goed uit en zorgde voor een leuke sfeer en dynamiek binnen de groep. De dagen waren goed vol te houden en alles was goed geregeld.

Fleur Bruijnzeels

De combinatie tussen luisteren en doen. Ik vond het heel leuk dat we na het luisteren meteen konden proberen en dat als het mis ging, Jelle er nog eens rustig doorheen ging.

Danielle Hunze

Kleine trainingsgroep, met veel ruimte voor vragen. Leuke opdrachten en een leuke doen die de tijd neemt om de diepte in te gaan. Locatie is ook top en ideaal gelegen naast het centraal station in... Kleine trainingsgroep, met veel ruimte voor vragen. Leuke opdrachten en een leuke doen die de tijd neemt om de diepte in te gaan. Locatie is ook top en ideaal gelegen naast het centraal station in Utrecht.

Hannah Dijkema

De sfeer vond ik heel goed. En vond dat er veel mogelijkheid was tot vragen stellen. De groep was mooi klein dit is fijn omdat je daardoor genoeg ruimte krijgt ook voor persoonlijke uitleg

Thomas van Galen

De Usability training is een hele verhelderende en duidelijke training. Door deze training ga je heel anders denken en kijken naar websites en apps die je voorheen niet zag of altijd als logisch... De Usability training is een hele verhelderende en duidelijke training. Door deze training ga je heel anders denken en kijken naar websites en apps die je voorheen niet zag of altijd als logisch ervaart.

Mandy Saarloos

Tijdens de training worden alle aspecten van Usability behandeld die je vervolgens goed kan toepassen op je eigen website. fijne uitleg, goede opbouw van de stof en erg leerzaam. Bedankt Ruben!

Laura v.B.

Marieke straalt veel positieve energie uit. De training is goed opgebouwd, met genoeg tijd om verschillende aspecten te belichten en om zelf te oefenen. Aan het einde heb je genoeg tools om zelf aan... Marieke straalt veel positieve energie uit. De training is goed opgebouwd, met genoeg tijd om verschillende aspecten te belichten en om zelf te oefenen. Aan het einde heb je genoeg tools om zelf aan de slag te gaan met zakelijk tekenen!

Jolanda H

Veel geleerd tijdens deze cursus. Creativiteit en dit op een conceptuele manier structureren sprak mij enorm aan. Ik heb het tekenen direct in de praktijk gebracht. Marieke geeft op een prettige en... Veel geleerd tijdens deze cursus. Creativiteit en dit op een conceptuele manier structureren sprak mij enorm aan. Ik heb het tekenen direct in de praktijk gebracht. Marieke geeft op een prettige en rustige manier les. Uitstekende opbouw, vooral veel praktijkoefeningen samen met de andere cursisten waardoor een flinke leercurve ontstaat.

Kelly Feller

Er wordt uitvoerig gesproken over alle do's en don'ts op gebied van interaction design. Leuk dat er voorbeelden van de kandidaten bij gepakt worden, hierdoor kun je gericht dingen verbeteren.