Mieke de Zeeuw

Hele leerzame training, echt een aanbeveling. Ginette heeft heel veel kennis die ze op een boeiende, inspirerende wijze overbrengt.

Ze neemt je mee aan de hand van praktijkvoorbeelden....

Ze neemt je mee aan de hand van praktijkvoorbeelden. Bespreekt je eigen studiecase zodat je dit ook gelijk in de praktijk kan brengen.

Kortom, deze training gewoon doen! Dank je wel Ginette en Competence Factory.

Sonja Leferink

Compact en toch heel compleet. Aangenaam verrast met het resultaat na twee dagen: verschillende technieken en templates al behoorlijk onder de knie. Hier kan ik echt wat mee. Dankzij enthousiaste en... Compact en toch heel compleet. Aangenaam verrast met het resultaat na twee dagen: verschillende technieken en templates al behoorlijk onder de knie. Hier kan ik echt wat mee. Dankzij enthousiaste en inspirerende trainer Anne, veel voorbeelden en ideeën/literatuur voor verdieping en vooral ook veel doen. Enige min: het was te snel weer voorbij.

Annemiek Bus

Leerzame en leuke training van een enthousiaste trainster. Je wordt meteen aan het tekenen gezet en zet daardoor in korte tijd flinke stappen. Een goede mix van theorie en praktijk. Prima locatie... Leerzame en leuke training van een enthousiaste trainster. Je wordt meteen aan het tekenen gezet en zet daardoor in korte tijd flinke stappen. Een goede mix van theorie en praktijk. Prima locatie vlak bij het station.

Eva Aarntzen

Leuke en leerzame trainingsdagen gehad. Alles was heel praktijkgericht en de training was geschikt voor zowel B2B als B2C. B2B en B2C voorbeelden werden goed uitgelegd. Enige verbeterpunt wat ik me... Leuke en leerzame trainingsdagen gehad. Alles was heel praktijkgericht en de training was geschikt voor zowel B2B als B2C. B2B en B2C voorbeelden werden goed uitgelegd. Enige verbeterpunt wat ik me kan bedenken zou zijn dat de B2B en B2C verdeling ook doorgetrokken kon worden in de powerpoint presentatie zodat je dat thuis makkelijker weer kan ophalen.

Eva was een goede trainerster met ontzettend veel kennis en ervaring!

Marjolijn van Voorst

Dit was echt een super leuke training. Ik heb veel geleerd over wat er nodig is voor een sterke en positieve gebruikerservaring. Ik vond het erg goed te volgen en kan de opgedane kennis goed... Dit was echt een super leuke training. Ik heb veel geleerd over wat er nodig is voor een sterke en positieve gebruikerservaring. Ik vond het erg goed te volgen en kan de opgedane kennis goed gebruiken!

Tineke Verhoeff - van der Jagt

Fijne training over het maken van een UX strategie, veel achtergrondinformatie over gebruikers van apps en websites en hoe je ze een goede gebruikerservaring kunt geven zodat ze fans worden van jouw... Fijne training over het maken van een UX strategie, veel achtergrondinformatie over gebruikers van apps en websites en hoe je ze een goede gebruikerservaring kunt geven zodat ze fans worden van jouw merk.

Berend Ossevoort

Erg goede training! Het was precies wat ik nodig had om een en ander beter te begrijpen en plaatsen. Arno kan het op elk niveau uitleggen en toelichten en ook het programma zo geven dat het perfect... Erg goede training! Het was precies wat ik nodig had om een en ander beter te begrijpen en plaatsen. Arno kan het op elk niveau uitleggen en toelichten en ook het programma zo geven dat het perfect aansluit bij de leerdoelen van de cursisten. Chapeau!

Ragna Brouwers

Inspirerende 2 daagse training. Laagdrempelig en heel goed te volgen. De opbouw heb ik als zeer prettig ervaren. Eerst de basis principes uitlegt krijgen, ondersteund met interactieve oefeningen.... Inspirerende 2 daagse training. Laagdrempelig en heel goed te volgen. De opbouw heb ik als zeer prettig ervaren. Eerst de basis principes uitlegt krijgen, ondersteund met interactieve oefeningen. Vervolgens verdiepen en daarna in het diep gegooid worden. Zeer goede tips om vooruitgang te boeken.
De top van deze training voor mij; tools en methodes om structuur te brengen in creatieve chaos in mijn hoofd.

Mariëlle Huber

Super duidelijke cursus photoshop basis bij de Competence Factory. Een fijne opfrisser en weer veel nieuwe dingen geleerd. Rustige en duidelijke uitleg en veel doen. De locatie in Utrecht aan het CS... Super duidelijke cursus photoshop basis bij de Competence Factory. Een fijne opfrisser en weer veel nieuwe dingen geleerd. Rustige en duidelijke uitleg en veel doen. De locatie in Utrecht aan het CS is ook top. Bedankt voor deze leerzame ervaring!

Ashna Versluis

Erg leuke training. Ik heb geleerd hoe ik een goede infographic kan herkennen en hoe ik deze zelf kan maken (de basis). Je krijgt tijdens de training tijd om dit in de praktijk te brengen en elkaar... Erg leuke training. Ik heb geleerd hoe ik een goede infographic kan herkennen en hoe ik deze zelf kan maken (de basis). Je krijgt tijdens de training tijd om dit in de praktijk te brengen en elkaar feedback te geven. Als beelddenker een fijne skill om te leren!