Esther Kooij

Ik vind het fijn dat het aangepast is op waar ik behoefte aan heb en aan mijn niveau. uitleg is zeer uitgebreid en heel volledig. veel praktijkvoorbeelden en duidelijke uitleg.

Sjoerd van den Broek

Duidelijk verhaal met veel praktijkoefeningen, die voor een gezellige dag hebben gezorgd. Ik weet nu wat er allemaal mogelijk is om zelf op de juiste manier aan design thinking te doen!

Bianca van der Horst

Super enthousiaste trainer, Paulus heeft veel verstand van het onderwerp. Goede tips & tricks geleerd voor het zelf aantrekkelijk schrijven van webteksten. Paulus houdt iedereen goed bij de les,... Super enthousiaste trainer, Paulus heeft veel verstand van het onderwerp. Goede tips & tricks geleerd voor het zelf aantrekkelijk schrijven van webteksten. Paulus houdt iedereen goed bij de les, voordat we het wisten was het vijf uur!

Jelita Schenkhuizen

Leuke vlotte training en trainer! Heel veel nieuwe tools / handvatten aangereikt gekregen om uit te proberen.
Snel werktempo om ontwerpjes in elkaar te zetten. Leuk dat we ook buiten...
Snel werktempo om ontwerpjes in elkaar te zetten. Leuk dat we ook buiten opdrachten konden doen.

Joery van den Berg

De diversiteit aan tools die werden aangereikt en doorgenomen tijdens de training, was aangenaam. Ook de vrijheid die wordt geboden in het ontwikkelen in welke tool je dat wil, ervaar ik als zeer... De diversiteit aan tools die werden aangereikt en doorgenomen tijdens de training, was aangenaam. Ook de vrijheid die wordt geboden in het ontwikkelen in welke tool je dat wil, ervaar ik als zeer prettig.

Melissa -

Er worden veel praktijkvoorbeelden meegenomen. Veel handige weetjes en een ontzettend relaxte sfeer! Ik ben blij dat ik dit heb kunnen doen. Ik kan weer aan de slag en hoop zeker verder te kunnen... Er worden veel praktijkvoorbeelden meegenomen. Veel handige weetjes en een ontzettend relaxte sfeer! Ik ben blij dat ik dit heb kunnen doen. Ik kan weer aan de slag en hoop zeker verder te kunnen met de cursus!

Luc de Sevaux

- Zeer uitgebreide training, goede persoonlijke touch met de leerlingen en duidelijke deskundige trainer in Jeroen.
- Er werden real life voorbeelden gepakt uit het werk van de groep
-...
- Er werden real life voorbeelden gepakt uit het werk van de groep
- Goede catering, de Competence Factory zit op een perfecte locatie.

Oude Nijhuis

Interessante training, het bood mij mooie inzichten waar ik direct in de praktijk mee aan de slag kan. De trainingsfaciliteit is uitstekend, een goed bereikbare locatie, een goede lunch. En leuk om... Interessante training, het bood mij mooie inzichten waar ik direct in de praktijk mee aan de slag kan. De trainingsfaciliteit is uitstekend, een goed bereikbare locatie, een goede lunch. En leuk om ook inzichten uit verschillende branches te horen.

Kim Wagenmakers

De interactie en mogelijkheid tot het zelf uitzoeken en invullen van de opdrachten die je krijgt, met daarna het doorlopen hiervan. Ook kon je gerichte vragen stellen die bijv. met jouw situatie te... De interactie en mogelijkheid tot het zelf uitzoeken en invullen van de opdrachten die je krijgt, met daarna het doorlopen hiervan. Ook kon je gerichte vragen stellen die bijv. met jouw situatie te maken hebben (in dit geval de opbouw van mijn google Ads campagnes).

Jiska Bazuin

De trainer wist ons op een leuke manier te motiveren om met de content aan de slag te gaan. Het tempo was goed en ook was er veel interactie binnen de groep, waardoor we ook weer van elkaar konden... De trainer wist ons op een leuke manier te motiveren om met de content aan de slag te gaan. Het tempo was goed en ook was er veel interactie binnen de groep, waardoor we ook weer van elkaar konden leren.