Michiel de Vos

Een hele leerzame training waarbij ik mijn ervaringen en learnings uit UX naar de grond heb leren trekken aan de hand van wireframes. Daarbij weet ik nu wat de vuistregels zijn om een waardevol... Een hele leerzame training waarbij ik mijn ervaringen en learnings uit UX naar de grond heb leren trekken aan de hand van wireframes. Daarbij weet ik nu wat de vuistregels zijn om een waardevol interactie ontwerp in te richten die aansluit op het gedrag van mijn bezoekers.

Noortje N

De LinkedIn Advertising training was een groot succes. Arjen is een leuke, goede trainer en zeer bevlogen met zijn vak. Erg leuk om training van te krijgen. Super tevreden! Bedankt!

Louise van de Reep

Ik heb Zakelijk Tekenen op afstand gevolgd. De training was goed te volgen. Anne betrok mij goed bij de training. Ik vond het een super leuke training en ik heb veel geleerd. De oefeningen die we... Ik heb Zakelijk Tekenen op afstand gevolgd. De training was goed te volgen. Anne betrok mij goed bij de training. Ik vond het een super leuke training en ik heb veel geleerd. De oefeningen die we gedaan hebben waren zeer leerzaam. Ik miste wel de interactie met de medecursisten. Je kon ze wel redelijk horen, maar het was niet mogelijk om een gesprek aan te gaan.

Anita Weggemans

Na de cursus Infographic maken, nu Visuele contentcreatie gevolgd. Erg leuk en verder gekomen onder de bezielende leiding van de waanzinning leuke en professionele docent Derk van der Woude. Een... Na de cursus Infographic maken, nu Visuele contentcreatie gevolgd. Erg leuk en verder gekomen onder de bezielende leiding van de waanzinning leuke en professionele docent Derk van der Woude. Een echter aanrader!

Miranda Venema

Heel veel tips en tools met nieuwe inzichten, die praktisch goed toe te passen zijn. Inhoudelijk een hele goede training met uitstekende begeleiding. De locatie is prima bereikbaar en goed verzorgd.... Heel veel tips en tools met nieuwe inzichten, die praktisch goed toe te passen zijn. Inhoudelijk een hele goede training met uitstekende begeleiding. De locatie is prima bereikbaar en goed verzorgd. Tip: stuk fruit bij of na de lunch.

Floor van Schie

Ik volgde de training Visuele Contentcreatie bij Derk van der Woude en ben zelden zo gemotiveerd weggegaan na een training. Derk bood een goede combinatie van theorie en toepassen. Hij wist... Ik volgde de training Visuele Contentcreatie bij Derk van der Woude en ben zelden zo gemotiveerd weggegaan na een training. Derk bood een goede combinatie van theorie en toepassen. Hij wist cursisten goed te betrekken bij de inhoud en te motiveren. Veel ruimte voor praktijkopdrachten en reflectie. Hij hield individuele leerdoelen van iedereen goed in de gaten en paste zelfs het curriculum aan (meer informatie) om aan onze wensen te voldoen. Ben de training uitgekomen met veel motivatie om ermee verder te gaan en de praktische handvatten om dit nu ook te gaan dóen. Grote dank aan Derk hiervoor

de Haas

Zelfs met de huidige corona-maatregelen was de training goed te volgen. De training zelf was op een goed tempo en er was veel ruimte om vragen te stellen. Ik heb veel nieuwe functies en handige... Zelfs met de huidige corona-maatregelen was de training goed te volgen. De training zelf was op een goed tempo en er was veel ruimte om vragen te stellen. Ik heb veel nieuwe functies en handige sneltoetsen geleerd en kan niet wachten deze toe te passen op mijn werk.

Laura van Swigchum

Als onderdeel van de opleiding UX Expert de module UX Design gevolgd. De training werd gegeven door Ruben Olieslagers. Fijn om een ervaren docent kritisch naar een plan te laten kijken. De lessen... Als onderdeel van de opleiding UX Expert de module UX Design gevolgd. De training werd gegeven door Ruben Olieslagers. Fijn om een ervaren docent kritisch naar een plan te laten kijken. De lessen waren niet alleen heel leuk en leerzaam, maar ook heel goed toepasbaar. Aanrader dus.

Hans Spierings

Goede training met de juiste basisinformatie waar ik naar op zoek was. Trainer met veel inhoudelijke kennis. Wel veel informatie om in 2 dagen op te slaan, een beknopt naslag werk met tips meer dan... Goede training met de juiste basisinformatie waar ik naar op zoek was. Trainer met veel inhoudelijke kennis. Wel veel informatie om in 2 dagen op te slaan, een beknopt naslag werk met tips meer dan de A4-tjes die we hebben meegekregen zou welkom zijn. Inspirerende locatie met een fijne sfeer

Leo Smits

Als onderdeel van mijn UX Design opleiding heb ik van Ruben Olislagers les gekregen over Visual Design (Sketch en Invision). Ruben is een gedegen grappige en gedreven leeraar. De cursus was goed te... Als onderdeel van mijn UX Design opleiding heb ik van Ruben Olislagers les gekregen over Visual Design (Sketch en Invision). Ruben is een gedegen grappige en gedreven leeraar. De cursus was goed te volgen, zelfs voor een copywriter!