Sophie de Groot

Ik vond het overzichtelijk. Fijn ook dat de presentatie werd gedeeld met interessante links en een boekenlijst. Het leren gaat dus door na de training. Ook was het leuk om met medecursisten samen te... Ik vond het overzichtelijk. Fijn ook dat de presentatie werd gedeeld met interessante links en een boekenlijst. Het leren gaat dus door na de training. Ook was het leuk om met medecursisten samen te werken

Anwoud Supèr

De luchtige manier van lesgeven. Het zelf dingen doen, materiaal was aanwezig. Fijne sfeer en overall heel erg leuk en leerzaam. Zou het zeker aanbevelen als je een duwtje in de rug nodig hebt om... De luchtige manier van lesgeven. Het zelf dingen doen, materiaal was aanwezig. Fijne sfeer en overall heel erg leuk en leerzaam. Zou het zeker aanbevelen als je een duwtje in de rug nodig hebt om (meer) te gaan tekenen.

Zwijnenburg

Duidelijke opbouw van de training, met veel praktijkvoorbeelden en -opdrachten. Was volledig maatwerk, specifieke vragen werden uitgebreid beantwoord, ook over FrontEnd Development in het algemeen.... Duidelijke opbouw van de training, met veel praktijkvoorbeelden en -opdrachten. Was volledig maatwerk, specifieke vragen werden uitgebreid beantwoord, ook over FrontEnd Development in het algemeen. Leerstof over git, npm, parcel en andere packages is goed toepasbaar in de praktijk.

Roy van Amerongen

Sterke trainers die me een eerlijke en confronterende spiegel voorhouden. Soms pijnlijk en daarom zo waardevol! Carine weet waar ze het over heeft en zet haar competentie op een effectieve manier... Sterke trainers die me een eerlijke en confronterende spiegel voorhouden. Soms pijnlijk en daarom zo waardevol! Carine weet waar ze het over heeft en zet haar competentie op een effectieve manier in. Anouk is direct, eerlijk en empathisch. Ze heeft me goed aan het denken gezet.
Dank jullie wel!

Nienke -

De training zit heel goed in elkaar. Je maakt kennis met alle onderdelen van Design Thinking en de trainer neemt je mee door alle stappen van A tot Z. Ondanks dat het maar een dag is, heb ik nu een... De training zit heel goed in elkaar. Je maakt kennis met alle onderdelen van Design Thinking en de trainer neemt je mee door alle stappen van A tot Z. Ondanks dat het maar een dag is, heb ik nu een veel beter idee van Design Thinking en kan ik er direct mee aan de slag! De trainer is mega ervaren. Dat merk je in alles en hij denkt graag met je mee.

Sebastian Bijlsma

Ik heb twee ontzettend leerzame dagen gehad. Mijn ervaring heb ik vooral opgedaan door zelf te ontdekken. Deze training heeft mij veel meer handvatten gegeven en ik begrijp nu veel meer van de setup... Ik heb twee ontzettend leerzame dagen gehad. Mijn ervaring heb ik vooral opgedaan door zelf te ontdekken. Deze training heeft mij veel meer handvatten gegeven en ik begrijp nu veel meer van de setup voor een interview en het juist afstellen van het geluid. Moen kan enthousiast vertellen en neemt voor iedereen de tijd.

Hannelies Ravensloot

Leuke en leerzame cursus. Ik vond alleen dat de docent wel erg snel ging (omdat hij het anders niet af kreeg) waardoor ik het laatste stukje niet meegekregen heb.
Wat mij betreft had het wel...
Wat mij betreft had het wel twee dagen mogen zijn zodat alles uitgebreider aan bod zou komen.

Kristie W.

Trainer Moen wist de complexiteit van het instellen van de camera in jip en Janneke taal uit te leggen, waardoor het heel begrijpelijk was. Daarnaast vond ik de balans tussen theorie en praktijk... Trainer Moen wist de complexiteit van het instellen van de camera in jip en Janneke taal uit te leggen, waardoor het heel begrijpelijk was. Daarnaast vond ik de balans tussen theorie en praktijk heel fijn en kreeg iedereen veel persoonlijke aandacht.

Lara Klooster

Esther is erg bevlogen en dit brengt zij over in de training. Aan de hand van inspirerende praktijkvoorbeelden ga je zelf aan de slag. Van mij (dat is natuurlijk voor iedereen anders) had het... Esther is erg bevlogen en dit brengt zij over in de training. Aan de hand van inspirerende praktijkvoorbeelden ga je zelf aan de slag. Van mij (dat is natuurlijk voor iedereen anders) had het overbrengen van kennis en inhoud een wat groter onderdeel mogen zijn van de training (en minder tijd besteden aan opdrachten). Ik heb me geen moment verveeld en ging beide dagen geïnspireerd naar huis.

Marco Koreman

Nancy is een rustig en vriendelijk persoon met enorm veel kennis van animaties. Ze weet de lesstof duidelijk uit te leggen, waardoor ik helemaal blij naar huis terug ging. De training Storyboards... Nancy is een rustig en vriendelijk persoon met enorm veel kennis van animaties. Ze weet de lesstof duidelijk uit te leggen, waardoor ik helemaal blij naar huis terug ging. De training Storyboards maken heeft me weer nieuwe inzichten gegeven, zeker voor wat betreft het door berekenen van de werkuren / kosten. Hartelijk dank voor het delen van je kennis!