Lucia Willems

De training was erg goed opgebouwd en toegelicht. Je krijgt een goed beeld van wat het vak inhoudt, en krijgt tegelijkertijd hands-on oefeningen om je eigen UX Strategie te schrijven. Roben is een... De training was erg goed opgebouwd en toegelicht. Je krijgt een goed beeld van wat het vak inhoudt, en krijgt tegelijkertijd hands-on oefeningen om je eigen UX Strategie te schrijven. Roben is een vlotte docent die erg ervaren is en levendig weet te vertellen over het vak.

Eline van der Hurk

Training was goed te volgen, ook voor mij als iemand zonder ervaring met het vakgebied vooraf. Veel extra informatie die ik na de training ook nog kan gebruiken. Ik ga zeker kijken welke trainingen... Training was goed te volgen, ook voor mij als iemand zonder ervaring met het vakgebied vooraf. Veel extra informatie die ik na de training ook nog kan gebruiken. Ik ga zeker kijken welke trainingen er nog meer zijn!

Henrick van Raalte

Het werd op een vlotte en informele manier uitgelegd. Vragen waren altijd welkom en werden goed behandeld.

We hadden een gezellige en gedreven groep en de cursus werd gegeven door iemand die ervaring heeft vanuit de werkomgeving.

Louisse

Leuke, leerzame cursus waarin Nancy je de basis leert van Adobe Animate en waarmee je na afloop direct aan de slag kan met het maken van je eigen geanimeerde web banners.

Bas Streumer

Het uitdiepen van de mogelijkheden en oefenen met de talloze voorbeelden. Wellicht een test afnemen.
Het niveau was hoog en John legde goed uit. De cursus zou eigenlijk in meerdere dagen moeten worden gegeven. Het algehele plaatje was goed. Ik ben zeker geïnteresseerd in een vervolgcursus want het vakgebied is interessant.

Rene Derks

De rust van de trainer, het geduld en de opbouw van de cursus. De cursus was prima en ben erg blij met de opgedane kennis. Veel dingen behandeld en mijn vragen zijn allemaal beantwoord.

Peter Markus

Een geweldige cursus. Hele leuke trainer, goed verhaal, goede presentatie, goed materiaal, goed tempo.
Ik heb veel geleerd in 2 dagen. Jammer dat er geen vervolg op is.
Prima locatie ook...
Ik heb veel geleerd in 2 dagen. Jammer dat er geen vervolg op is.
Prima locatie ook trouwens.

Diego Capurro

Wesley gaf een hele leuke en interactieve training over hij wist veel theoretische en praktische kennis op de groep over te brengen, en zorgde voor een goede wisselwerking tussen de cursisten.... Wesley gaf een hele leuke en interactieve training over hij wist veel theoretische en praktische kennis op de groep over te brengen, en zorgde voor een goede wisselwerking tussen de cursisten. Complimenten!

Laura van Dokkum

Leuke, interactieve NLP cursus. Goede voorbeelden en experimenten. Wesley legt het goed uit en geeft handvaten mee waar je na de cursus zeker wat aan hebt. Ik zou het iedereen aanraden!

Norbert Harmanus

Prima training over NLP, communicatie, rapport met goede balans tussen theorie en oefeningen. De trainer heeft veel expertise. Ik kan de training zeker aanbevelen.
De trainingslocatie Space to...
De trainingslocatie Space to Create in Utrecht is ook prima.