Julia Mäntz

Training waarin Wesley je op een heldere, interactieve manier meeneemt door de theorie van NLP en hoe je dit kan toepassen om beter te leren communiceren. Niet alleen het opsommen van trucjes maar... Training waarin Wesley je op een heldere, interactieve manier meeneemt door de theorie van NLP en hoe je dit kan toepassen om beter te leren communiceren. Niet alleen het opsommen van trucjes maar ook echt door oefeningen voelen hoe het op jezelf en je mede cursisten werkt. De dag vloog voorbij (in positieve manier).

G. Van de Pol

Leuke training om de beginselen van NLP te leren en hoe deze effectief ingezet kan worden tijdens de communicatie waarbij de focus ligt op de toepasbaarheid in de praktijk en het begrijpen van de... Leuke training om de beginselen van NLP te leren en hoe deze effectief ingezet kan worden tijdens de communicatie waarbij de focus ligt op de toepasbaarheid in de praktijk en het begrijpen van de verschillende communicatiestijlen.

Yoeri Abrahams

Dit was een hele interessante training van een topdocent. De basis wist ik al dus ik was benieuwd hoeveel het me op zou leveren, maar ik ben tot veel nieuwe inzichten gekomen waar ik in de praktijk... Dit was een hele interessante training van een topdocent. De basis wist ik al dus ik was benieuwd hoeveel het me op zou leveren, maar ik ben tot veel nieuwe inzichten gekomen waar ik in de praktijk echt mee aan de slag kan.

Mitchel Holman

Zeer goede opbouw + afwisseling van theorie en doen. Hierdoor blijft het interessant. Alle lof voor Ruben, Ruben neemt je op enthousiaste wijze mee in het UX Design verhaal.

Saskia Hannon

Ik ben zeer tevreden over de Figma-opleiding voor gevorderden in Utrecht. De cursus bood een ideale gelegenheid om mijn vaardigheden te verbeteren, met nadruk op geavanceerde functies zoals het... Ik ben zeer tevreden over de Figma-opleiding voor gevorderden in Utrecht. De cursus bood een ideale gelegenheid om mijn vaardigheden te verbeteren, met nadruk op geavanceerde functies zoals het gebruik van variabelen.

Marlon gaf duidelijke uitleg en nam de tijd om individuele vragen te beantwoorden, waardoor ik tijdens oefeningen effectief ook meteen een oplossing kreeg voor mijn specifiek probleem.

De relaxte sfeer zorgde voor een positieve vibe tijdens de opleiding. Kortom, een toffe ervaring die mijn Figma-game flink heeft geboost!

Lara Klooster

Leuke en vooral leerzame training. Op dag 1 ga je vooral aan de slag met de theorie. Samen met de groep ga je verkennen wat een infographic nou is (en wat niet). Daarna krijg je uitleg over het... Leuke en vooral leerzame training. Op dag 1 ga je vooral aan de slag met de theorie. Samen met de groep ga je verkennen wat een infographic nou is (en wat niet). Daarna krijg je uitleg over het proces van het maken en welke toolings te hiervoor kunt gebruiken. Op dag 2 is het tijd voor actie. De hele dag ben je bezig om je eigen infographic te maken. Ruben geeft dan 1 op 1 advies en helpt je verder.

Manon Eggink

In twee dagen leer je ontzettend veel en heb je echt de basis om zelf aan de slag te gaan. Het tempo wordt bepaald door de groep dus dat is heel fijn. Ben meteen enthousiast voor een eventueel... In twee dagen leer je ontzettend veel en heb je echt de basis om zelf aan de slag te gaan. Het tempo wordt bepaald door de groep dus dat is heel fijn. Ben meteen enthousiast voor een eventueel vervolg!

Romy Verkaart

Er werd echt van A tot Z uitgelegd hoe alles werkt in Adobe Première Pro. Zelf geen ervaring met Adobe dus dit was zeer prettig. Van het openen van een bestand, het erin werken en uiteindelijk weer... Er werd echt van A tot Z uitgelegd hoe alles werkt in Adobe Première Pro. Zelf geen ervaring met Adobe dus dit was zeer prettig. Van het openen van een bestand, het erin werken en uiteindelijk weer exporteren. Zeer tevreden!

Agnes van Leemput

Ik vond het een hele interessante training. Ik vind het fijn dat we zoveel praktische tips kregen om toe te passen op ons eigen werk. Als je de basis wilt leren over UX Copywriting is deze cursus... Ik vond het een hele interessante training. Ik vind het fijn dat we zoveel praktische tips kregen om toe te passen op ons eigen werk. Als je de basis wilt leren over UX Copywriting is deze cursus echt een aanrader.

Hanneke Timmers

Veel praktische oefeningen en afwisseling, veel onderdelen die meteen toe te passen zijn. Leuke ideeën voor energizers tussendoor. Vooral brainstormen was leuk om te doen. Diverse technieken... Veel praktische oefeningen en afwisseling, veel onderdelen die meteen toe te passen zijn. Leuke ideeën voor energizers tussendoor. Vooral brainstormen was leuk om te doen. Diverse technieken waardoor je met een kleine groep heel snel veel ideeën genereert.