Mitchel Holman

Leuke en enthousiaste training! Diederick zorgt voor een goede balans tussen praktijk en theorie. Het zijn leuke interactieve opdrachten en je krijgt de ruimte om je eigen cases te gebruiken. Veel... Leuke en enthousiaste training! Diederick zorgt voor een goede balans tussen praktijk en theorie. Het zijn leuke interactieve opdrachten en je krijgt de ruimte om je eigen cases te gebruiken. Veel onderwerpen besproken met hele relevante voorbeelden.

Marchel Lamsma

Je krijgt de 1e dag veel theorie en je maakt een start om te oefenen. Voor de 2e dag moet je een opdracht voorbereiden. Tijdens de 2e dag bespreek je met elkaar de opdrachten
en krijg je...
en krijg je feedback. De feedback werk je gelijk weer uit om wederom feedback te ontvangen waar je weer verder mee kunt. Je leert anders denken en kijken naar Infographics.

Kelly Feller

Leuke groep, goede trainer die de tijd neemt en alles uitlegt. Ook fijn dat er verschillende oefeningen waren waardoor je op je eigen niveau aan de slag kon. Daar werd naar mijn idee wel echt... Leuke groep, goede trainer die de tijd neemt en alles uitlegt. Ook fijn dat er verschillende oefeningen waren waardoor je op je eigen niveau aan de slag kon. Daar werd naar mijn idee wel echt rekening mee gehouden.

Mitchel Holman

De training heeft een goede opbouw. Stap voor stap word je meegenomen aan de hand van goede praktische opdrachten. Door direct zelf toe te passen, blijft de kennis goed hangen. Daarbij ook veel... De training heeft een goede opbouw. Stap voor stap word je meegenomen aan de hand van goede praktische opdrachten. Door direct zelf toe te passen, blijft de kennis goed hangen. Daarbij ook veel handige tips meegekregen. Alle lof voor Mitchel, hij neemt echt de tijd om alles goed uit te leggen.

Hessel Waardenburg

Alles wordt rustig uitgelegd, er is ruimte voor vragen en zaken worden herhaald waar nodig. De trainer was hierin zeer geduldig en behulpzaam. Ook de kleine setting (5 cursisten + trainer) werkte... Alles wordt rustig uitgelegd, er is ruimte voor vragen en zaken worden herhaald waar nodig. De trainer was hierin zeer geduldig en behulpzaam. Ook de kleine setting (5 cursisten + trainer) werkte zeer fijn.

Maartje Bogerd

Fijne trainer, duidelijke uitleg en voorbeelden uit het werkveld. De opbouw van de training was fijn en iedereen kon goed werken aan zijn eigen doelen. Ik verwachtte dat ik er veel uit kon halen... Fijne trainer, duidelijke uitleg en voorbeelden uit het werkveld. De opbouw van de training was fijn en iedereen kon goed werken aan zijn eigen doelen. Ik verwachtte dat ik er veel uit kon halen voor mijn werk en dat is zeker gelukt. Handige leerstof.

Cristel Riemens

Vandaag een interessante training over NLP gehad. Deze training werd afgewisseld met kennis over NLP die door Wesley duidelijk verteld werden, ook aan de hand van tekeningen. Er was genoeg ruimte... Vandaag een interessante training over NLP gehad. Deze training werd afgewisseld met kennis over NLP die door Wesley duidelijk verteld werden, ook aan de hand van tekeningen. Er was genoeg ruimte voor vragen. We hebben een aantal oefeningen gedaan waarbij we deze geleerde kennis toe konden passen, dit was erg fijn! Ook was er een erg lekkere lunch :p

Guido Braal

Geweldig leuke ervaring, met veel inzichten en praktische handvatten. Leuke groep, waarin we veel van elkaar konden leren. Weten waarom je dingen doet, en waarom de ander dingen doet is erg handig.... Geweldig leuke ervaring, met veel inzichten en praktische handvatten. Leuke groep, waarin we veel van elkaar konden leren. Weten waarom je dingen doet, en waarom de ander dingen doet is erg handig. Ga dit zeker toepassen in de praktijk!Dank Wesley voor deze inzichten.

Marianne N.

NLP heeft altijd al mijn interesse gehad. Echter heb ik eerder wel veel over gelezen maar de training van Wesley maakt zoveel duidelijker. Doordat je veel praktische oefeningen hebt gedaan met... NLP heeft altijd al mijn interesse gehad. Echter heb ik eerder wel veel over gelezen maar de training van Wesley maakt zoveel duidelijker. Doordat je veel praktische oefeningen hebt gedaan met elkaar onthoud je de theorie veel beter. Op een gemakkelijke en toegankelijke manier wordt de materie goed uitgelegd, alle vragen zijn beantwoord en dit smaakt zeker naar mee. Top trainer en erg interessant om hier verder in mee te gaan. Ik ben nog enthousiaster geworden voor NLP

Julia Mäntz

Training waarin Wesley je op een heldere, interactieve manier meeneemt door de theorie van NLP en hoe je dit kan toepassen om beter te leren communiceren. Niet alleen het opsommen van trucjes maar... Training waarin Wesley je op een heldere, interactieve manier meeneemt door de theorie van NLP en hoe je dit kan toepassen om beter te leren communiceren. Niet alleen het opsommen van trucjes maar ook echt door oefeningen voelen hoe het op jezelf en je mede cursisten werkt. De dag vloog voorbij (in positieve manier).