Zosia Szafranska

Echt een top training! Heb super veel geleerd en zal vanaf nu met veel zekerheid achter de camera staan :)

Dank aan Riaz voor alle duidelijke uitleg! Ik bevel deze training aan aan...

Dank aan Riaz voor alle duidelijke uitleg! Ik bevel deze training aan aan iedereen die met camera wil gaan werken!

Sanhty Wils

Superfijne en leerzame training! Heel veel kunnen leren van Riaz. Geen vraag is te gek en hij neemt echt de tijd om alles goed uit te leggen. Na deze training heb ik een stuk meer zelfvertrouwen... Superfijne en leerzame training! Heel veel kunnen leren van Riaz. Geen vraag is te gek en hij neemt echt de tijd om alles goed uit te leggen. Na deze training heb ik een stuk meer zelfvertrouwen gekregen om met de camera om te gaan en heb ik ook veel handige tips gekregen voor het gebruik van licht en audio. We mochten ook veel materiaal van Riaz uitproberen wat mij ook veel kennis bijbracht van alle soorten materiaal die er mogelijk zijn. Kortom; echt een aanrader!

Anja Postma

Erg enthousiast over deze training! In twee dagen wordt je meegenomen in alle facetten van het zakelijk tekenen en ga je veel zelf oefenen, ook met onderwerpen/casussen uit je eigen werkomgeving. Je... Erg enthousiast over deze training! In twee dagen wordt je meegenomen in alle facetten van het zakelijk tekenen en ga je veel zelf oefenen, ook met onderwerpen/casussen uit je eigen werkomgeving. Je kunt het geleerde gelijk in de praktijk brengen.
De positiviteit van Anne en de praktijkervaring die zij meebrengt, zijn erg waardevol bij deze training!

Wildmann

Ik vond dit een heel prettige basis training. We werden goed wegwijs gemaakt in het hele programma en hebben heel veel best practices aangeleerd gekregen. En niet geheel onbelangrijk, de locatie is... Ik vond dit een heel prettige basis training. We werden goed wegwijs gemaakt in het hele programma en hebben heel veel best practices aangeleerd gekregen. En niet geheel onbelangrijk, de locatie is erg goed bereikbaar en de lunch en snacks zijn ook goed verzorgd.

Cor Verhaar

Goede uitleg van de opbouw van Photoshop. Daarna vond ik het goed om eerst de voorbeelden te zien en daarna aan de slag te gaan. Er was voldoende tijd om te oefenen en vragen te stellen.

Regat mehari

De cursus had een goed lestempo, en er was voldoende tijd om zelf de oefeningen te doorlopen. Doordat het een kleine groep was, was er tevens voldoende gelegenheid voor het stellen van vragen en... De cursus had een goed lestempo, en er was voldoende tijd om zelf de oefeningen te doorlopen. Doordat het een kleine groep was, was er tevens voldoende gelegenheid voor het stellen van vragen en individuele begeleiding.

Kim Kalma

De trainer, Eddy Boeve, is een expert in zijn vakgebied en dit was duidelijk merkbaar in de manier waarop hij de cursus heeft opgebouwd.

Eddy's brengt zijn kennis over...

Eddy's brengt zijn kennis over conversieoptimalisatie op een toegankelijke en boeiende manier . Hij gebruikt in zijn trainingen relevante voorbeelden en case studies, wat het leren niet alleen leuker maar ook praktischer maakt.

De training was goed gestructureerd, met een evenwichtige mix van theorie en praktijk. Dit gaf mij de kans om de geleerde principes direct toe te passen.

Ik zou deze training bij Competence Factory zeker aanbevelen aan iedereen die zijn vaardigheden in conversieoptimalisatie wil verbeteren.

Robin Smit

Wat een energieke en interactieve training! Eva voelde de groep heel goed aan en gebruikte dan ook ieders achtergrond als voorbeeld. Zo was het een hele persoonlijke sessie waardoor iedereen goed... Wat een energieke en interactieve training! Eva voelde de groep heel goed aan en gebruikte dan ook ieders achtergrond als voorbeeld. Zo was het een hele persoonlijke sessie waardoor iedereen goed betrokken was bij de materie. Ook de praktische voorbeelden vond ik erg fijn, zo kan ik de opgedane kennis gelijk toepassen in mijn eigen werk. Bedankt Eva!

Lisa Adams

Erg leerzame en duidelijke training. Paul is erg prettig om naar te luisteren, en heeft erg veel kennis. Fijne afwisseling tussen luisteren/theorie en hoe je dit toe kunt passen in de praktijk.... Erg leerzame en duidelijke training. Paul is erg prettig om naar te luisteren, en heeft erg veel kennis. Fijne afwisseling tussen luisteren/theorie en hoe je dit toe kunt passen in de praktijk. Aanrader!

Saida -

We hebben veel geoefend en veel van elkaar hebben kunnen leren. We kunnen dit zeker toepassen zowel privé als op werk. Een zeer waardevolle dag. Bedankt voor deze mooie dag en Wie weet tot de... We hebben veel geoefend en veel van elkaar hebben kunnen leren. We kunnen dit zeker toepassen zowel privé als op werk. Een zeer waardevolle dag. Bedankt voor deze mooie dag en Wie weet tot de volgende cursus