Christiane Vogel

Wat een leuke training was dit. Ik heb veel geleerd over onder andere shortcuts, 3D elementen maken, werken met camera en licht en verschillende expressions om een 3D wereldje te maken. Ruben had... Wat een leuke training was dit. Ik heb veel geleerd over onder andere shortcuts, 3D elementen maken, werken met camera en licht en verschillende expressions om een 3D wereldje te maken. Ruben had veel aandacht voor ons en legde alles heel goed en makkelijk uit. Aan het einde ook nog een certificaat in After Effects, wat wil je nou nog meer! Dit kan ik mooi op mijn cv zetten. Ik kijk uit naar mijn volgende training bij Competence Factory!

Britt van Duijn - Huiberts

Een hele gedreven en zeer ervaren trainer die vanuit praktijk voorbeelden alles heel inzichtelijk maakt en veel ruimte laat voor zelf dingen doen en deze te bespreken. Laat veel ruimte over voor... Een hele gedreven en zeer ervaren trainer die vanuit praktijk voorbeelden alles heel inzichtelijk maakt en veel ruimte laat voor zelf dingen doen en deze te bespreken. Laat veel ruimte over voor vragen en de pauzes tussen door (kort) zijn erg fijn om niet geheel overspoeld te worden met informatie. Al laat hij je zelf ook veel doen, dus je kan gelijk de theorie in praktijk brengen

Maurits van Wezel

Een behoorlijk uitgebreid overzicht van methodes om de strategie te kunnen bepalen.
Ook was het nuttig om van de andere deelnemer te horen waar hij of zij mee worstelt.
De huiswerkopdracht...
De huiswerkopdracht en de terugkoppeling daarop waren allebei nuttig.

Nienke -

De training was buitengewoon goed opgebouwd, met boeiende opdrachten die perfect aansloten op de lesstof. Onder leiding van Loek heb ik enorm veel geleerd en ontdekt over effectief presenteren. De training was buitengewoon goed opgebouwd, met boeiende opdrachten die perfect aansloten op de lesstof. Onder leiding van Loek heb ik enorm veel geleerd en ontdekt over effectief presenteren.

Loek verdient lof als een uitstekende trainer. Hij weet een veilige en ondersteunende omgeving te creëren, waardoor ik me comfortabel voelde om mijn presentatievaardigheden te ontwikkelen. Zijn feedback was constructief en waardevol, wat mijn groei enorm heeft bevorderd.

Competence Factory heeft de training voortreffelijk georganiseerd, en de prachtige omgeving droeg bij aan een positieve leerervaring. De vriendelijke ontvangst maakte de training een dikke 10. Kortom, een geweldige ervaring die ik ten zeerste aanbeveel aan iedereen die zijn presentatievaardigheden wil verbeteren. Dank aan Loek en Competence Factory voor deze waardevolle kans!

Manon Kouwenhoven

Heel veel informatie. Oefeningen tussendoor. Huiswerk, dat zorgt ervoor dat je meer in de cursus blijft, dingen oefent en hier feedback op krijgt. Marlon is super enthousiast, weet veel en deelt... Heel veel informatie. Oefeningen tussendoor. Huiswerk, dat zorgt ervoor dat je meer in de cursus blijft, dingen oefent en hier feedback op krijgt. Marlon is super enthousiast, weet veel en deelt veel ervaringen. Dat maakt het voor mij waardevol.

E Westra

Eerder bij Nancy ook Storyboard en Beginners module gevolgd. Deze module Gevorderd ligt in dezelfde lijn en voegt zeker nog extra's toe aan de totale opleiding. Inhoud is interessant (goede... Eerder bij Nancy ook Storyboard en Beginners module gevolgd. Deze module Gevorderd ligt in dezelfde lijn en voegt zeker nog extra's toe aan de totale opleiding. Inhoud is interessant (goede voorbeelden en oefenmateriaal). Begeleiding is top! Veel aandacht, geduldig en behulpzaam. Duidelijke antwoord op vragen; alle vragen (op gebied van animatie) mogelijk. Ook na afloop wordt het lesmateriaal gedeeld. Locatie en verzorging zijn ook erg goed.

Lisa Kamphorst

Ik heb geleerd om efficiënter te werken en wist van een aantal features niet af wat het werken een stuk gemakkelijker maakt. Bijvoorbeeld met de JKLIO,. methode om zo snel de stukjes van video's te... Ik heb geleerd om efficiënter te werken en wist van een aantal features niet af wat het werken een stuk gemakkelijker maakt. Bijvoorbeeld met de JKLIO,. methode om zo snel de stukjes van video's te selecteren die je ook daadwerkelijk wilt gebruiken. Zo kan je veel sneller door al je video materiaal ipv via de tijdslijn zoals ik dat voorheen deed.

Er werden veel voorbeelden gegeven en we hadden zelfs nog ruimte voor wat extra tips & tricks met text effecten en dergelijke.

Zosia Szafranska

Echt een top training! Heb super veel geleerd en zal vanaf nu met veel zekerheid achter de camera staan :)

Dank aan Riaz voor alle duidelijke uitleg! Ik bevel deze training aan aan...

Dank aan Riaz voor alle duidelijke uitleg! Ik bevel deze training aan aan iedereen die met camera wil gaan werken!

Sanhty Wils

Superfijne en leerzame training! Heel veel kunnen leren van Riaz. Geen vraag is te gek en hij neemt echt de tijd om alles goed uit te leggen. Na deze training heb ik een stuk meer zelfvertrouwen... Superfijne en leerzame training! Heel veel kunnen leren van Riaz. Geen vraag is te gek en hij neemt echt de tijd om alles goed uit te leggen. Na deze training heb ik een stuk meer zelfvertrouwen gekregen om met de camera om te gaan en heb ik ook veel handige tips gekregen voor het gebruik van licht en audio. We mochten ook veel materiaal van Riaz uitproberen wat mij ook veel kennis bijbracht van alle soorten materiaal die er mogelijk zijn. Kortom; echt een aanrader!

Anja Postma

Erg enthousiast over deze training! In twee dagen wordt je meegenomen in alle facetten van het zakelijk tekenen en ga je veel zelf oefenen, ook met onderwerpen/casussen uit je eigen werkomgeving. Je... Erg enthousiast over deze training! In twee dagen wordt je meegenomen in alle facetten van het zakelijk tekenen en ga je veel zelf oefenen, ook met onderwerpen/casussen uit je eigen werkomgeving. Je kunt het geleerde gelijk in de praktijk brengen.
De positiviteit van Anne en de praktijkervaring die zij meebrengt, zijn erg waardevol bij deze training!