Letty de Nijs ✓

Eerst theorie, na pauze vooral in actie. Fijn want na de lunch ben je meestal een beetje sloom. Zelf aan de slag moeten gaan kwam op het juiste moment :)

Dennis Verkuil

Ik was helemaal nieuw en onervaren in Adobe Premiere Pro. Maar het is verbazingwekkend hoeveel je kan leren in een paar dagen, dit dankzij trainer Riaz! Ik ben zeer enthousiast over de trainers en... Ik was helemaal nieuw en onervaren in Adobe Premiere Pro. Maar het is verbazingwekkend hoeveel je kan leren in een paar dagen, dit dankzij trainer Riaz! Ik ben zeer enthousiast over de trainers en Compentence Factory!
Keep up the good work!!

Lieke -

Goed niveau qua inhoud, veel geleerd.
Goed niveau qua inhoud, veel geleerd.
Ik neem veel informatie en praktische tips mee naar huis om zelf toe te gaan passen. Prettige trainer, zeer veel kennis van zaken, uitgebreide en duidelijke uitleg.

Fijne lichte ruimte, goede catering, lekkere lunch (extern)

Gijs Hoeijmakers

Prima cursus, maar mist de focus omdat je (op moment van deelname) met verschillende niveaus en dus leercurven in een klas zit. Docent is geduldig en legt graag uit. Beste resultaat is wanneer je... Prima cursus, maar mist de focus omdat je (op moment van deelname) met verschillende niveaus en dus leercurven in een klas zit. Docent is geduldig en legt graag uit. Beste resultaat is wanneer je ook een duidelijk doel hebt bij aanvang.

Rebecca Wijgman

Blij dat ik de training Usability heb gevolgd. Docent Marlon had een heel prettig tempo en wisselde theorie en praktijkvoorbeelden goed af. In de groep bespraken we een breed scala aan websites... Blij dat ik de training Usability heb gevolgd. Docent Marlon had een heel prettig tempo en wisselde theorie en praktijkvoorbeelden goed af. In de groep bespraken we een breed scala aan websites zodat er voor iedereen wel een nuttige website tussen zat. Al na dag 1 had ik ideeën voor mijn eigen site en na dag 2 liep ik weg met voldoende kennis om mijn eigen site (én die van anderen) goed onder de loep te nemen. Leuk ook dat er ook aandacht was voor UX. Lunch elke keer top geregeld!

Nienke -

De trainer heeft mega veel kennis en neemt je helemaal mee in zijn verhaal. Ik heb gelijk zin om gezond te leven! En dat heb ik zo goed als nooit

Bas Jansen

Hele ervaren trainer met veel verhalen en voorbeelden uit de praktijk. Hele resultaatgerichte en gestructureerde methode die zich duidelijk onderscheidt van bijvoorbeeld Design Thinking.... Hele ervaren trainer met veel verhalen en voorbeelden uit de praktijk. Hele resultaatgerichte en gestructureerde methode die zich duidelijk onderscheidt van bijvoorbeeld Design Thinking. Transparante trainer met veel tips voor facilitators. Bedankt!

Roel van Bakkum

De training geeft een goed, doch rudimentair overzicht van UX design strategie en de technieken die er bij komen kijken. De trainer is tevens een man met vakkennis, wat reflecteert in de cursus.

Jordy Schoester

Veel goede voorbeelden waardoor het erg relevant was en makkelijk te koppelen aan real world situaties. Verder was het erg fijn dat er cases van mede cursisten behandeld werden en er een... Veel goede voorbeelden waardoor het erg relevant was en makkelijk te koppelen aan real world situaties. Verder was het erg fijn dat er cases van mede cursisten behandeld werden en er een groepsopdracht was waar je het geleerde meteen in de praktijk kon brengen.

Graziella Wijenbergh

Fijn om met mensen uit verschillende bedrijven deze training te doen. Veel schrijfoefeningen gedaan. Ook alle ruimte voor vragen. Tempo had misschien iets hoger gekund.
Locatie heel prettig,...
Locatie heel prettig, lunch super.