Sharon -

De interactie tussen de medecursisten maar ook de dynamiek tussen de 2 opleiders hebben ervoor gezorgd dat deze intensieve training voorbij is gevlogen. Het is fijn om gelijk de theorie toe te... De interactie tussen de medecursisten maar ook de dynamiek tussen de 2 opleiders hebben ervoor gezorgd dat deze intensieve training voorbij is gevlogen. Het is fijn om gelijk de theorie toe te passen aan de praktijk.

Eirini Galati

Ik vond het onderwerp zeer interessant en ik heb het gevoel dat ik nu de basis van html en css snap, wat dus precies mijn doel was voor deze cursus. De trainster was aardig en helpvol en was actief... Ik vond het onderwerp zeer interessant en ik heb het gevoel dat ik nu de basis van html en css snap, wat dus precies mijn doel was voor deze cursus. De trainster was aardig en helpvol en was actief bezig met mensen helpen.

Nienke van Kassel

De training customer experience van Danielle was super interessant en leerzaam. In een klein groepje hebben we in 2 dagen heel veel interessante kennis opgedaan. Er was veel ruimte voor eigen input... De training customer experience van Danielle was super interessant en leerzaam. In een klein groepje hebben we in 2 dagen heel veel interessante kennis opgedaan. Er was veel ruimte voor eigen input en luisteren naar elkaar. Ik zou de cursus zeker aanraden!

Ben Kruger

De presentaties waren erg duidelijk en het heeft iedereen een goede basis geven op het gebied van het bedenken van een video of animatie. De opdracht was ook erg goed gericht op wat we moesten leren.

Erin Tjin A Ton

De lessen waren goed, vanwege een duidelijke uitleg, goede opbouw, geduldige docent, goede opdracht, goede feedback, goede online tips voor muziek-, beeld- en audiobestanden. Er werden veel... De lessen waren goed, vanwege een duidelijke uitleg, goede opbouw, geduldige docent, goede opdracht, goede feedback, goede online tips voor muziek-, beeld- en audiobestanden. Er werden veel voorbeelden getoond van andere makers.

Giannis -

De training was super informatief, interactief en up to date!
Er is heel veel ruimte voor eigen vragen en ook voor het brainstormen! Ik zou zeker nog een training van Paulus volgen:)!

Bianca van Oortmarssen

Fijne opbouw van de theorie, met aansluitende opdrachten. Goede feedback op de gemaakte opdrachten en tussendoor tijd voor vragen. Ik heb voldoende kennis opgedaan die ik kan toepassen in mijn werk.... Fijne opbouw van de theorie, met aansluitende opdrachten. Goede feedback op de gemaakte opdrachten en tussendoor tijd voor vragen. Ik heb voldoende kennis opgedaan die ik kan toepassen in mijn werk. Leerdoel is behaald.

Locatie is top! Ideaal als je met de trein reist. Eten ook heerlijk en goed verzorgd.

van Dijke

De algemene informatie was duidelijk en relevant. En ook specifieke vragen werden goed beantwoord. Fijn dat ook rekening werd gehouden met de komst van GA4 in de training.

Het is fijn om...

Het is fijn om zelf bezig te zijn in de training zodat je alles direct toe kan passen.

Michel Kentie

Prima cursus, erg leerzaam en ook goed om in praktijk te gaan gebruiken. Eigenlijk precies wat ik zocht! Zeer vriendelijke trainer, Bas Jansen! Hij kon het erg goed uitleggen, was duidelijk en... Prima cursus, erg leerzaam en ook goed om in praktijk te gaan gebruiken. Eigenlijk precies wat ik zocht! Zeer vriendelijke trainer, Bas Jansen! Hij kon het erg goed uitleggen, was duidelijk en luisterde ook goed naar iedereen. Alleen het zaaltje waar wij zaten was niet echt Fix je focus-proof ;-). Je hoorde duidelijk muziek van het winkelcentrum en ook liepen er teveel mensen langs het zaaltje. Je focus ging soms beetje richting muziek of de langslopende personen

Ronald Dirkzwager

Dit is een superleuke training met lekker veel basis-informatie over grafisch ontwerpen. Met hele leuke praktijkoefeningen die je op een goede manier over design laten nadenken. Het onderling... Dit is een superleuke training met lekker veel basis-informatie over grafisch ontwerpen. Met hele leuke praktijkoefeningen die je op een goede manier over design laten nadenken. Het onderling feedback geven (en ontvangen) zorgt dat je verschillende invalshoeken ervaart en je niet alleen vanuit je eigen perspectief kijkt. Daar wordt je altijd beter van. Bedankt!