Zwijnenburg

De training is prettig praktisch ingericht, met veel praktijkvoorbeelden en oefeningen om nieuwe inzichten direct toe te passen bij tekstschrijven. Vriendelijke docent met veel kennis, die iedereen... De training is prettig praktisch ingericht, met veel praktijkvoorbeelden en oefeningen om nieuwe inzichten direct toe te passen bij tekstschrijven. Vriendelijke docent met veel kennis, die iedereen ook persoonlijk advies geeft bij de oefeningen. Duidelijk lesmateriaal. Veel van geleerd. Goed vervolg op de Basistraining Tekstschrijven, gaat dieper op onderwerpen in en biedt weer nieuwe methodes, specifiek om wervende teksten te schrijven.

Manon Kouwenhoven

Duidelijke uitleg, goede praktijkvoorbeelden, oefeningen tussendoor. Diederik maakt er een leuke, creatieve en informatieve training van. Gestructureerd interaction design maken van requirements... Duidelijke uitleg, goede praktijkvoorbeelden, oefeningen tussendoor. Diederik maakt er een leuke, creatieve en informatieve training van. Gestructureerd interaction design maken van requirements naar user flow naar wireframe. Handig als je wat Figma ervaring hebt, maar niet persé nodig.

Kris Molle

Fantastische training, vind eigenlijk dat iedere firma die veel moet communiceren deze training zeer waardevol zou vinden! Trainer was absoluut fantastisch! Veel eigen ervaringen meegegeven wat de... Fantastische training, vind eigenlijk dat iedere firma die veel moet communiceren deze training zeer waardevol zou vinden! Trainer was absoluut fantastisch! Veel eigen ervaringen meegegeven wat de training zeer reeel en levendig maakte. Grote pluim!

Christiane Vogel

Super leuke training van Nancy. Ik heb veel geleerd in een korte tijd! Nancy had veel aandacht voor de les en legde alles heel goed en makkelijk uit. Heel fijn! Ik kan niet wachten om deze 'basis'... Super leuke training van Nancy. Ik heb veel geleerd in een korte tijd! Nancy had veel aandacht voor de les en legde alles heel goed en makkelijk uit. Heel fijn! Ik kan niet wachten om deze 'basis' skills te kunnen gebruiken in mijn werk als video editor.

Manon Kouwenhoven

Goede uitleg en presentatie over alle vormen van personalisatie met duidelijke voorbeelden. Heel fijn dat ik ook heb kunnen zien hoe dit in SpotlerActivate (v/h Squeezly) eruit ziet, met uitleg wat... Goede uitleg en presentatie over alle vormen van personalisatie met duidelijke voorbeelden. Heel fijn dat ik ook heb kunnen zien hoe dit in SpotlerActivate (v/h Squeezly) eruit ziet, met uitleg wat je hierin allemaal kunt aanpassen en hoe je personalisatie opbouwt in segmenten.

Tilly van de Pavert

Wat een fijne docent is Riaz. Niet te beroerd om extra tips & trucks te delen dan eigenlijk in het cursusmateriaal staat. Legt alles geduldig, duidelijk en vlot uit, zonder zijn cursisten te... Wat een fijne docent is Riaz. Niet te beroerd om extra tips & trucks te delen dan eigenlijk in het cursusmateriaal staat. Legt alles geduldig, duidelijk en vlot uit, zonder zijn cursisten te verliezen in het tempo. Hij heeft een goede basis weten over te brengen om zelf met PP aan de slag te kunnen gaan. En daarmee is hij zelf cum laude geslaagd voor de opleiding ;)

Anna van Aalst

Erg goed, rustige uitleg voor het juiste niveau.

Noeranie Ramdjan

Naast de kennis die hij in huis heeft, is hij erg behulpzaam en kan je ook over van alles met hem kletsen. Hij loodst je echt er helemaal doorheen en is vrijgevig wat betreft tips and tricks. Gaat... Naast de kennis die hij in huis heeft, is hij erg behulpzaam en kan je ook over van alles met hem kletsen. Hij loodst je echt er helemaal doorheen en is vrijgevig wat betreft tips and tricks. Gaat het je net even te snel, dan schakelt ie terug, zodat je het alsnog kan begrijpen. Hij neemt de tijd om zaken op een pragmatische manier op te pakken. Wanneer ik een volgende training ga volgen, dan ga ik zeker weer bij Riaz. Zijn rustige manier van uitleggen, zorgt ervoor dat je aandachtig en gefocust blijft. Ondanks dat ik het programma mij eigen heb gemaakt, heb ik nooit de basis geleerd en dus was het lastig om bepaalde zaken te vinden. Riaz heeft ervoor gezorgd dat ik de basiskennis nu wel in pacht heb, waardoor ik efficienter en effectiever te werk kan gaan!

Manon Kouwenhoven

Ik krijg veel relevante informatie. Korte herhaling van de eerste cursusdag. Er is tijd voor oefening. Eddy gaat in op vragen en problemen die cursisten in de praktijk tegenkomen. Eddy komt met veel... Ik krijg veel relevante informatie. Korte herhaling van de eerste cursusdag. Er is tijd voor oefening. Eddy gaat in op vragen en problemen die cursisten in de praktijk tegenkomen. Eddy komt met veel praktijkvoorbeelden.

Leeroy van Kippersluis

Ik vond het fijn dat we rustig begonnen en konden uitleggen, waarom we de cursus doen. Hier werd later dus ook goed op ingespeeld. Door veel oefeningen in de praktijk te doen, kon je daarna je eigen... Ik vond het fijn dat we rustig begonnen en konden uitleggen, waarom we de cursus doen. Hier werd later dus ook goed op ingespeeld. Door veel oefeningen in de praktijk te doen, kon je daarna je eigen werk goed toepassen. Leuke oefeningen, niet te moeilijk. Als je vragen had, kwam de trainer je meteen helpen.