Wesley Dorrius

Goede voorbeelden, goede uitleg, goed tempo en een heerlijke (vegan) lunch en koffie met Havermelk! Fijn ook dat het tempo soms omlaag kan en dat er persoonlijk hulp geboden wordt bij eigen vragen.

Nadine van Veldhuisen

Hele leuke interessante cursus met een goede mix van theorie en oefeningen. Er worden veel praktijkvoorbeelden gebruikt en de theorie wordt goed toegespitst op het communicatievak. De trainer staat... Hele leuke interessante cursus met een goede mix van theorie en oefeningen. Er worden veel praktijkvoorbeelden gebruikt en de theorie wordt goed toegespitst op het communicatievak. De trainer staat open voor alle vragen en heeft veel kennis. Ik heb veel geleerd tijdens deze cursus én gelijk in de praktijk kunnen gebruiken.

Mark Bus, ABN AMRO Bank

Goed gestructureerde training, met een enthousiaste trainer die relevante en actuele praktijkervaring inbrengt. Ook heel fijn: cursisten met dezelfde interesse en diverse achtergronden. Voor mij een... Goed gestructureerde training, met een enthousiaste trainer die relevante en actuele praktijkervaring inbrengt. Ook heel fijn: cursisten met dezelfde interesse en diverse achtergronden. Voor mij een prima basis om mijn UX Design reis mee te starten ; )

Paul Vromen

Inspirerende trainer die goed kan uitleggen en de context kan geven. Goeie mix van theorie en zelf aan de slag; in dit geval met een heuse UX-strategie. Dat lijkt in het begin een hele kluif (en dat... Inspirerende trainer die goed kan uitleggen en de context kan geven. Goeie mix van theorie en zelf aan de slag; in dit geval met een heuse UX-strategie. Dat lijkt in het begin een hele kluif (en dat is het ook), maar omdat de opdracht is verdeeld in hapklare, afzonderlijke brokken en omdat de docent een veilige maar energieke sfeer weet te creëren, is het prima doen. Ook voor de UX-beginneling. Lekker praktische insteek, veel zelf doen. Kortom een aanrader!

Kris Molle

De cursus was heel goed. Heel veel geleerd. Arjen kon het super overbrengen. Dit is echt iets voor diegene die meer adverteren wil. Wist niet dat er zoveel mogelijk was op Facebook en Instagram!

Martin Pechler

Zeer vakbekwaam,praktisch.
Heldere uitleg, neemt de tijd.
Zijn passie brengt hij goed over en afgewisseld met dosis humor vlogen deze 2 dagen zo voorbij.
De naam basis geeft al aan...
Zeer vakbekwaam,praktisch.
Heldere uitleg, neemt de tijd.
De naam basis geeft al aan een goede start om in 2 dagen tijd een verzorgde video te kunnen maken.
Graag kijk ik uit naar de vervolgtraining.
Kan iedereen dus aanraden om naar Utrecht te gaan, alleen al voor de Pokebowl als lunch😀

Rutger Abels

Prima intro training for SEO copywriting. Wie al ervaring heeft met SEO kan beter een vervolgcursus kiezen.

Zeer vriendelijke en kundige docent

Ik vind vooral de handreiking...

Zeer vriendelijke en kundige docent

Ik vind vooral de handreiking van tools en oefeningen nuttig.

Debby Verhoeven

Super veel geleerd! De docenten hebben veel praktijk ervaring en zijn op de hoogte van de nieuwste trends en weetjes. Ruimte voor persoonlijk advies en vragen. Daarnaast is de Competence Factory ook... Super veel geleerd! De docenten hebben veel praktijk ervaring en zijn op de hoogte van de nieuwste trends en weetjes. Ruimte voor persoonlijk advies en vragen. Daarnaast is de Competence Factory ook nog eens een hele fijne plek om te zijn, tot in de puntjes verzorgd!

Üngör

Ik had zelf nog nul kennis van Google Shopping. In deze training is de basis duidelijk uitgelegd met ook in het tweede deel van de training de verdieping. Bij onduidelijkheden, als het te moeilijk... Ik had zelf nog nul kennis van Google Shopping. In deze training is de basis duidelijk uitgelegd met ook in het tweede deel van de training de verdieping. Bij onduidelijkheden, als het te moeilijk werd nam Jeroen de tijd om alles rustig uit te leggen.

Okan Aytan

We kregen voorbeelden uit de praktijk voor verschillen branches. De trainer had veel kennis en hielp mij ook met mijn eigen klanten en bracht mij op nieuwe ideeën die ik ga gebruiken in de toekomst!