Nienke Rothuis

De opbouw was heel fijn. Alles wat je leert kun je direct in de praktijk toepassen. Geert is echt een expert en heeft veel kennis die hij op een leuke manier kan overbrengen.

Lara Klooster

Ik vond het geen goede training. Trainer deed zijn best maar het er zat wat mij betreft te weinig structuur in. Verrassend weinig nieuwe inzichten en redelijk chaotisch. Ik had er meer van verwacht.... Ik vond het geen goede training. Trainer deed zijn best maar het er zat wat mij betreft te weinig structuur in. Verrassend weinig nieuwe inzichten en redelijk chaotisch. Ik had er meer van verwacht. Jammer.

Ginette Lavell

Goede opbouw, slimme tips, trics & tools. Lekker tempo en goede oefeningen om wat je leert direct toe te passen. De trainer geeft goede feedback. Diverse, gezellige groep mede-leerlingen. Je... Goede opbouw, slimme tips, trics & tools. Lekker tempo en goede oefeningen om wat je leert direct toe te passen. De trainer geeft goede feedback. Diverse, gezellige groep mede-leerlingen. Je krijgt al snel een echt team-gevoel.

Nelleke Keizer

Super boeiende UX training gehad van Ginette! Dacht dat het droog zou worden maar zéker niet en ik begreep het zelfs :-) heel blij mee en Ginette maakt hierin echt het verschil.

Lana Timmermans

Fijne docent die geduldig is en goed kan uitleggen. De les zit erg goed in elkaar. Goede balans tussen praktische opdrachten en theorie. Ook zorgt de docent dat de sfeer in de klas goed is door zelf... Fijne docent die geduldig is en goed kan uitleggen. De les zit erg goed in elkaar. Goede balans tussen praktische opdrachten en theorie. Ook zorgt de docent dat de sfeer in de klas goed is door zelf heel relaxt voor de klas te staan en af en toe een lolletje tussendoor te maken.

Daan Douven

Absoluut je tijd en de euro's waard. Goede mix tussen theorie en oefeningen. Heb ervan genoten en een hoop van opgestoken! Denk je dat dit voor jou teveel 'basis' is? No way. Te moeilijk? Ook niet.... Absoluut je tijd en de euro's waard. Goede mix tussen theorie en oefeningen. Heb ervan genoten en een hoop van opgestoken! Denk je dat dit voor jou teveel 'basis' is? No way. Te moeilijk? Ook niet. Daar zorgt Ginette wel voor, met positieve feedback ben je in 1 dag al een stuk verder als UX writer. Of je nou beginner of veteraan bent.

Jing -

Fijn om gefaciliteerd te worden in creatief denkproces. Duidelijke heldere stappen begeleid door duidelijke voorbeelden. Fijne begeleiding met verstand van zaken. En supergoede sfeer in onze groep.... Fijn om gefaciliteerd te worden in creatief denkproces. Duidelijke heldere stappen begeleid door duidelijke voorbeelden. Fijne begeleiding met verstand van zaken. En supergoede sfeer in onze groep. Was heel fijn!

Sander Pusceddu

Veel onderwerpen, duidelijke uitleg, leuke groep en fantastische docent. Alles werd klaar en duidelijk uitgelegd aan een heel leuk tempo. Duidelijke voorbeelden. een echte aanrader voor iedereen die... Veel onderwerpen, duidelijke uitleg, leuke groep en fantastische docent. Alles werd klaar en duidelijk uitgelegd aan een heel leuk tempo. Duidelijke voorbeelden. een echte aanrader voor iedereen die meer uit zijn premiere ervaring wilt halen

Dominique Schut

Alles werd duidelijk en rustig uitgelegd. Veel mogelijkheid om te oefenen en tijdens het oefenen vragen te stellen. Iedereen werd goed betrokken, en als je het al snapte kan je alvast vooruit werken.

Joep Hintzen

Vooral goed dat je veel zelf aan de slag kan. Ook aan de persoonlijke leerdoelen voor je eigen werkzaamheden wordt veel aandacht besteed. Mooie basis om op verder te bouwen