Kristie W.

Trainer Moen wist de complexiteit van het instellen van de camera in jip en Janneke taal uit te leggen, waardoor het heel begrijpelijk was. Daarnaast vond ik de balans tussen theorie en praktijk... Trainer Moen wist de complexiteit van het instellen van de camera in jip en Janneke taal uit te leggen, waardoor het heel begrijpelijk was. Daarnaast vond ik de balans tussen theorie en praktijk heel fijn en kreeg iedereen veel persoonlijke aandacht.

Lara Klooster

Esther is erg bevlogen en dit brengt zij over in de training. Aan de hand van inspirerende praktijkvoorbeelden ga je zelf aan de slag. Van mij (dat is natuurlijk voor iedereen anders) had het... Esther is erg bevlogen en dit brengt zij over in de training. Aan de hand van inspirerende praktijkvoorbeelden ga je zelf aan de slag. Van mij (dat is natuurlijk voor iedereen anders) had het overbrengen van kennis en inhoud een wat groter onderdeel mogen zijn van de training (en minder tijd besteden aan opdrachten). Ik heb me geen moment verveeld en ging beide dagen geïnspireerd naar huis.

Marco Koreman

Nancy is een rustig en vriendelijk persoon met enorm veel kennis van animaties. Ze weet de lesstof duidelijk uit te leggen, waardoor ik helemaal blij naar huis terug ging. De training Storyboards... Nancy is een rustig en vriendelijk persoon met enorm veel kennis van animaties. Ze weet de lesstof duidelijk uit te leggen, waardoor ik helemaal blij naar huis terug ging. De training Storyboards maken heeft me weer nieuwe inzichten gegeven, zeker voor wat betreft het door berekenen van de werkuren / kosten. Hartelijk dank voor het delen van je kennis!

Rene van den biggelaar

Enorme fijne sfeer en hele goede trainers. Service en klantvriendelijkheid is daarbij ook ene dikke 10 waard. De training persoonlijk leiderschap heeft mij enorm veel dingen geleerd en geholpen... Enorme fijne sfeer en hele goede trainers. Service en klantvriendelijkheid is daarbij ook ene dikke 10 waard. De training persoonlijk leiderschap heeft mij enorm veel dingen geleerd en geholpen balans te vinden. De training worden zo goed als helemaal op je persoonlijke situatie afgestemd. Kleine groepen maken dat de trainingen persoonlijker worden met de mede cursisten waardoor je ook veel van elkaar leert. Er ontstaat een hele fijne en vertrouwde omgeving/sfeer.

Nienke -

Ik heb veel handvatten gekregen om van een ‘warrig’ verhaal een concreet verhaal te maken met een begin en een eind die mensen kunnen raken. Echt een top training! Raad m iedereen aan

Alejandro Leijnse

Heel enthousiaste sfeer met veel kennis en proactiviteit. Marlon is een top trainer dat laat jou leuke nieuwe tips en tricks om beter om te gaan met Figma. Ik neem het mij naar mijn werk en zal het... Heel enthousiaste sfeer met veel kennis en proactiviteit. Marlon is een top trainer dat laat jou leuke nieuwe tips en tricks om beter om te gaan met Figma. Ik neem het mij naar mijn werk en zal het goed uitoefenen.

Ruud

Veel goed toepasbare dingen geleerd over SEO. Praktische tips om websites qua content en techniek te optimaliseren voor SEO, waarbij ook diverse handige online-tools werden behandeld. Omdat het een... Veel goed toepasbare dingen geleerd over SEO. Praktische tips om websites qua content en techniek te optimaliseren voor SEO, waarbij ook diverse handige online-tools werden behandeld. Omdat het een kleine groep was, kon de trainer nu specifiek SEO-advies geven over de verschillende websites die de deelnemers beheren. Goede trainingsopbouw, behandelt ook de ontwikkeling van SEO vanuit het verleden tot aan de nieuwste trends. Een nuttige training voor zowel content/webbeheerders als webdevelopers.

M. Renar

Goede lesopbouw met tips & tricks om direct mee aan de slag te gaan. Interessante lesstof. Ruben weet goed door te pakken met de juiste combinatie van zenden en uitvoeren van opdrachten Ik raad... Goede lesopbouw met tips & tricks om direct mee aan de slag te gaan. Interessante lesstof. Ruben weet goed door te pakken met de juiste combinatie van zenden en uitvoeren van opdrachten Ik raad deze training zeker aan.

Dennis Cardella

Veel geleerd over hoe de basis van After Effects werkt. Het ging allemaal op een lekker vlot tempo, en het was goed en helder uitgelegd. Het is wel aan te raden dat je al kennis van andere Adobe... Veel geleerd over hoe de basis van After Effects werkt. Het ging allemaal op een lekker vlot tempo, en het was goed en helder uitgelegd. Het is wel aan te raden dat je al kennis van andere Adobe programma’s hebt.

Nelleke Keizer

De opbouw is logisch en door de oefeningen gaat het leven en ga je t voelen. Paulus is een feest als trainer! Hij legt goed en leuk uit, heeft verstand van zaken en kan goed leiden.