Renee Wildmann

Het was een hele nuttige training. De training zelf is heel erg toegespitst op de deelnemers, ook passend bij de communicatie strategieën die ons geleerd worden. De training is van tijd tot tijd... Het was een hele nuttige training. De training zelf is heel erg toegespitst op de deelnemers, ook passend bij de communicatie strategieën die ons geleerd worden. De training is van tijd tot tijd confronterend en haalde mij uit mijn comfortzone, juist daardoor heb ik zoveel geleerd.

Martijn van Griensven

Ruben geeft op een rustige wijze een blik in wat UX Design allemaal behelst, en legt alles op zeer duidelijke wijze uit. Met een oefencasus maak je je snel eigen wat er precies bedoeld wordt, en met... Ruben geeft op een rustige wijze een blik in wat UX Design allemaal behelst, en legt alles op zeer duidelijke wijze uit. Met een oefencasus maak je je snel eigen wat er precies bedoeld wordt, en met de feedback wordt het nog scherper, prima training!

Niels Schopman

Het was leuk en informatief om een kijkje te krijgen in het Google HQ in Dublin. Hotel was fijn, goeie begeleiding over de dag en ook veel gezelligheid. Aanrader! Had nog wel een dagje willen... Het was leuk en informatief om een kijkje te krijgen in het Google HQ in Dublin. Hotel was fijn, goeie begeleiding over de dag en ook veel gezelligheid. Aanrader! Had nog wel een dagje willen blijven.

Romy Verkaart

Een deel van de basis van Instagram weer even herhaald en heel veel handige tips & tricks mee naar huis genomen. Veel over het algoritme te weten te komen. Deze workshop raad ik iedereen aan!

Marianne Noiman

Wat een boel inspiratie! Ik dacht dat ik al wel veel wist voor mijn creadastra account op insta, maar dankzij Suzanne weet ik nu echt alles over de trends, ontwikkelingen, contentcreatie op insta en... Wat een boel inspiratie! Ik dacht dat ik al wel veel wist voor mijn creadastra account op insta, maar dankzij Suzanne weet ik nu echt alles over de trends, ontwikkelingen, contentcreatie op insta en jawel de mysterieuze algoritme kennis! 🤩🤩🤩
Een dikke 10 wat mij betreft en dat alles in maar een dag!

Tessa Koudijs

Fijne training! Geeft praktische handvaten waardoor je eigenlijk meteen aan de slag wilt. Suzanne zit vol energie, dit werkt aanstekelijk en zorgt dat de dag voorbij vliegt terwijl je wel veel... Fijne training! Geeft praktische handvaten waardoor je eigenlijk meteen aan de slag wilt. Suzanne zit vol energie, dit werkt aanstekelijk en zorgt dat de dag voorbij vliegt terwijl je wel veel leert. Dank voor alle inspiratie en bruikbare ideeën!

Maarten Metz

Heel erg leuk en leerzaam was de training. Heb op allerlei vlakken dingen opgestoken en geoefend. Loek zorgde voor een goede sfeer en samen met de andere cursisten hebben we veel gepresenteerd... Heel erg leuk en leerzaam was de training. Heb op allerlei vlakken dingen opgestoken en geoefend. Loek zorgde voor een goede sfeer en samen met de andere cursisten hebben we veel gepresenteerd waardoor je ook echt de tips in praktijk kon brengen.

Sietske Vaessen

Praktische tips om de structuur van je training op te zetten en beter te maken. Yuen Yen vertelt heel enthousiast en steekt je daarmee aan. Ze maakt ook echt verbinding met ons.

Marylene -

Er werd echt wat gedaan met mijn intakelijst waarin ik had aangegeven wat ik graag wilde leren. Daarnaast hadden we ook ruimte om zelf dingen te doen die we graag wilde leren.

Manouk Stiekema

Manier van training geven was erg fijn. Erg ontspannen. Goede one-liners en filmpjes ter ondersteuning. Daan is een voorbeeld hoe je trainingen goed overbrengt. Ook goede manier van inspelen op... Manier van training geven was erg fijn. Erg ontspannen. Goede one-liners en filmpjes ter ondersteuning. Daan is een voorbeeld hoe je trainingen goed overbrengt. Ook goede manier van inspelen op vragen en dan even van de training afstappen. Fijne locatie, goede en gastvrije ontvangst en leuke lunches!