Celine van Helvoirt

Alles werd in een rustig maar vooral duidelijk tempo uitgelegd. Daarnaast was er genoeg ruimte voor vragen en zelf werken aan de opdrachten. Als er iets onduidelijk was werd het ook altijd opnieuw... Alles werd in een rustig maar vooral duidelijk tempo uitgelegd. Daarnaast was er genoeg ruimte voor vragen en zelf werken aan de opdrachten. Als er iets onduidelijk was werd het ook altijd opnieuw verteld. Een hele fijne cursus gehad van Riaz!

Dennis de Windt

De training was goed gestructureerd opgebouwd.
Het materiaal was begrijpelijk en ging op een lekker tempo qua niveau omhoog.
De trainer was rustig en helder in de uitleg en had de tijd om...
De training was goed gestructureerd opgebouwd.
Het materiaal was begrijpelijk en ging op een lekker tempo qua niveau omhoog.
De trainer was rustig en helder in de uitleg en had de tijd om cursisten te ondersteunen bij vragen of uitdagingen.
Al met al een goede training en introductie tot Adobe Illustrator.

Roos Franssen

De training is duidelijk, effectief en praktisch. Je leert de waarom (achtergrond), maar gaat ook meteen met de hoe (praktijk) aan de slag. Het tempo is goed en de begeleiding is erg fijn. Daarnaast... De training is duidelijk, effectief en praktisch. Je leert de waarom (achtergrond), maar gaat ook meteen met de hoe (praktijk) aan de slag. Het tempo is goed en de begeleiding is erg fijn. Daarnaast is de vertaalslag naar wat de data die je ziet betekent ook erg fijn. Zo leer je niet alleen lezen wat er staat, maar ook begrijpen wat die data betekent. Dat is echt een hele erge toegevoegde waarde bij deze training. Felipe past de training ook aan op de mensen die hij voor zich heeft, zodat hij onnodige informatie niet te uitgebreid behandeld en je meteen aan de slag kunt met wat voor jou van toepassing is. Een hele dikke aanrader deze training.

Niek van Oost

Goede voorbeelden, ruime tijd om zelf aan opdrachten te werken.
Veel ruimte voor vragen en eigen interpretatie van de opdrachten.
Ruime praktijkkennis van de trainer met veel...
Goede voorbeelden, ruime tijd om zelf aan opdrachten te werken.
Veel ruimte voor vragen en eigen interpretatie van de opdrachten.
Ruime praktijkkennis van de trainer met veel voorbeelden.
Trainer is flexibel een aardig en geeft uitgebreid antwoord op de vragen.

Renee Wildmann

Training was goed toepasbaar op de dagelijkse praktijk. Veel concrete handvatten en werkvormen voor in de praktijk. Daarnaast is de lunch ook erg smakelijk en de locatie is goed bereikbaar.

Esther Hoeve

Een van de beste opleidingen. Zeer professioneel, heel praktisch, bruikbare en deelbare tools, strak georganiseerd en voorbereid. De trainer is zeer aan te raden, alsmede de methode. Zeer aan te raden

Niels Schopman

Diederick heeft een fijne manier van uitleggen en had ook tijd voor mijn persoonlijke leerdoel. Goeie voorbeelden ook die ik mee naar huis kan nemen. Verder was locatie goed en ook leuke mensen bij... Diederick heeft een fijne manier van uitleggen en had ook tijd voor mijn persoonlijke leerdoel. Goeie voorbeelden ook die ik mee naar huis kan nemen. Verder was locatie goed en ook leuke mensen bij de ontvangst.

Fleur Abbenhuis

Goede combinatie van heldere uitleg en leuke interactieve oefeningen. Lekkere lunch in de stad van Utrecht en locatie zeer goed bereikbaar met OV. Goede combinatie van heldere uitleg en leuke... Goede combinatie van heldere uitleg en leuke interactieve oefeningen. Lekkere lunch in de stad van Utrecht en locatie zeer goed bereikbaar met OV. Goede combinatie van heldere uitleg en leuke interactieve oefeningen. Lekkere lunch in de stad van Utrecht en locatie zeer goed bereikbaar met OV.

Renee Wildmann

Het was een hele nuttige training. De training zelf is heel erg toegespitst op de deelnemers, ook passend bij de communicatie strategieën die ons geleerd worden. De training is van tijd tot tijd... Het was een hele nuttige training. De training zelf is heel erg toegespitst op de deelnemers, ook passend bij de communicatie strategieën die ons geleerd worden. De training is van tijd tot tijd confronterend en haalde mij uit mijn comfortzone, juist daardoor heb ik zoveel geleerd.

Martijn van Griensven

Ruben geeft op een rustige wijze een blik in wat UX Design allemaal behelst, en legt alles op zeer duidelijke wijze uit. Met een oefencasus maak je je snel eigen wat er precies bedoeld wordt, en met... Ruben geeft op een rustige wijze een blik in wat UX Design allemaal behelst, en legt alles op zeer duidelijke wijze uit. Met een oefencasus maak je je snel eigen wat er precies bedoeld wordt, en met de feedback wordt het nog scherper, prima training!