8.5/10
8.5/10

Kristel Hassoldt-Runhart

De service was super, ik werd goed geholpen omdat ik wat moest weten over het af te drukken bestand. Daarna besteld en ging heel snel en gemakkelijk! Het resultaat waren we zeer tevreden mee!!

Uw beoordeling

Dat het er erg goed uitzag!!

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Nee geen tips. Alles was goed verlopen!

Roeland Interieur Terneuzen BV

Meerdere malen al besteld. Laatste keer ging de bestelling mis. Bij het geleverde reclamebord dat bestond uit 3 verschillende delen zat 2 keer hetzelfde deel. Hoogwerker+monteurs al gepland. Na...

prettige website

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Als een klant veel geld verliest door een verkeerde levering misschien een keer aanbieden om bij een volgende bestelling een korting te geven of iets dergelijks.

Reactie Company7.nl:

Goedemiddag,

Inderdaad helaas en wat jammer dat we niet volledig hebben geleverd, uiteindelijk is er na 2 werkdagen het ontbrekende deel geleverd, en dat is 2 werkdagen later dan gehoopt en verwacht.

Maar, wij wisten uiteraard niet dat je met een hoogwerker + mensen stond te wachten op het ontbrekende deel (dat neemt niet weg dat dit vervelend is trouwens) maar omdat het niet om een spoed levering ging en we hebben geen datum verder afgesproken wanneer wat geleverd zou worden is het misschien ook wel wat te voorbarig om direct maar kosten te maken mbt plaatsen van een reclamebord,

Nogmaals excuses voor het ongemak, een kortingscode heb je inmiddels al gekregen,

Mvg, Gerbrand Nicolai
Company7

SnoepGames

Resultaat is erg mooi. Dibond zorgt voor een aparte kleur, omdat wit een beetje metallic wordt en dus erg afhankelijk is van belichting. In ons geval komt dit goed uit.

Uw beoordeling

Rond de kerstdagen toch stipte aflevering, dat vind ik wel sterk.

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Ik zie nu dat de afdruk wel scherp is, maar dibond heeft een patroon door het materiaal, dat er zeg maar doorheen schijnt. De afbeelding was 600dpi ongeveer, maar het werkt als minder DPI daardoor. Ik ben er wel van overtuigd dat het niet scherper kan. Is meer een beperking van het materiaal, denk ik.

360Boost

Goeie ervaring.
Duidelijke website en snelle levering mogelijk

Duidelijke website

verfijnde zoekfunctie

Henk Koster Photography

Snelle levering, prima kwaliteit en service

Feedback

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Bij bestelde foto ophang mogelijkheid meeleveren!

SnoepGames

Rollup Banner laten maken voor NatuurVriend Frank.nl
Prachtige kwaliteit, handige banner, we gaan nu ook voor het achtergrond-doek. Maakt de voorstelling veel levendiger.

Uw beoordeling

Ze zijn goedkoper dan alles wat ik heb kunnen vinden en leveren prima kwaliteit. Ook zijn ze makkelijk aanspreekbaar en geven ze snel antwoord.

Reactie Company7.nl:

Dank voor je reactie, nog een fijn weekend!

Nick v/d Toorn

Voor het eerste besteld bij Compan7 om het terrein bij ons op de club wat op te leuken. Hierbij gekozen voor 2 dranghekdoeken wat wij op onze afrastering hebben geplaatst wat vanaf buiten het...

Uw beoordeling

Informatie op de website, prijs, kwaliteit, bescherming tijdens de verzending

Zover ik weet geen

Rudger van Halder

Prima gegaan.
het nasturen van bestanden was niet helemaal duidelijk op de website.
Prima reactie aan de telefoon.
Direct na de bestelling mail ontvangen waar in stond hoe het...

Afdrukken waren netjes.
Zeer snelle levering ook bi geen haast.
9.00 uur besteld volgende dag 11.30 uur binnen

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Op website uitleggen hoe nasturen van bestanden is geregeld

Leo vH

Zeer tevreden! Ondanks langere levertijd geborsteld aluminium toch binnen 2 dagen geleverd. Top!

Uw beoordeling

Zoals aangegeven is het resultaat overeenstemmend met aangeleverd bestand. Precies zoals bedoeld!

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Als fotograaf zoek ik naar het best bedoelde resultaat tav de beleving. Hoewel me dat best lastig lijkt zou ik graag op de website voorbeelden willen zien die zo goed mogelijk het verschil aangegeven tussen de producten. Persoonlijk zou ik van 1 foto dan een paar kleine uitvoeringen in huis willen hebben van ieder product zodat ik de best passende bestelling kan doen.

yves vanmontfort

Super goed, alles was op tijd en het was enorm goed geprint.

Uw beoordeling

de snelle verwerking en levering.