Trynke Zuiderveld/Haitsma Beton

Goede begeleiding en snelle service

Perfect

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Behulpzaak, snelle reacties en snelle levering

Reactie Company7.nl:

Tige dank Trynke, Noflike dei!

Marieke Suijkerbuijk

Super service!

Uw beoordeling

Het aanbod is enorm, contact over goedkeuring drukwerk gaat snel, kwaliteit van het product is super!

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Omdat we dit product snel nodig hadden en het een eenmalige aanschaf was, hebben we het laten maken. Het product is heel goed, maar ik vond de prijs toch wat aan de hoge kant.

Reactie Company7.nl:

Dank voor je beoordeling Marieke, fijne dag!

Houtenziel

Heel goed advies en een goede service.

Uw beoordeling

Attent, behulpzaam en snel. Heel tevreden.

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Heel fijn om hulp te krijgen ivm ontwerp.

Reactie Company7.nl:

Dank je wel voor je beoordeling, fijne dag!

Sofia

Geweldig. Betaalbare en snelle service

👍 dikke tien

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Programma om een spandoek te ontwerpen zou fijn zijn.

Reactie Company7.nl:

Dank je wel Sofia, fijne dag!

Tonnie Timmermans

Zeer tevreden, ik zou geen verbeteringen kunnen noemen.

Uw beoordeling

Zeer tevreden, ik zou geen verbeteringen kunnen noemen.

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

goede service, meedenken, topkwaliteit, komt afspraken na.

Reactie Company7.nl:

Bedankt Tonnie voor je beoordeling, fijne dag!

Sharelle Verheij

Mooi resultaat, maar helaas een kleine onzuiverheid/beschadiging in de hoek van de foto.

Uw beoordeling

Mooi resultaat, snelle levering, duidelijke benodigde constructie. Helaas wel de foto met een onzuiverheid/beschadiging in de hoek ontvangen.

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Sterk: duidelijk, snel, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Sterk: duidelijk, snel, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Verbeterpunt: geprinte foto controleren op beschadigingen/onzuiverheden. Ik heb ook bij de bestelling gevraagd om bevestiging of de ingestuurde foto scherp genoeg was voor de te printen grootte. Hier had ik helaas geen terugkoppeling op gekregen.

Goedemiddag,
Dank voor je beoordeling, als het niet goed is, wil je dan er een foto van mailen, dan zet ik een herstel in, alvast bedankt!

Mooi produkt

Foto uitstekend afgedrukt

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Jammer dat de ophanggaatjes volledig op de boven en zijranden zaten, waardoor ze niet bruikbaar waren. (Scheurden dan ook onmiddellijk uit). Op order m.i. aangegeven 2cm uit boven- en zijkant. Jammer dat de ophanggaatjes volledig op de boven en zijranden zaten, waardoor ze niet bruikbaar waren. (Scheurden dan ook onmiddellijk uit). Op order m.i. aangegeven 2cm uit boven- en zijkant.
Verder mooi produkt.

Reactie Company7.nl:

Dank je Jan voor je beoordeling,
Ik heb je een mail gestuurd,
Fijne dag!

Carteam Niecar

Prima ervaring van bestelling tot levering

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

korte lijnen / geen factuur ontvangen (word wel nageleverd)

Reactie Company7.nl:

Bedankt Niels voor je beoordeling!

Co-creator

Behoorlijk tevreden maar verbeteringen mogelijk

Uw beoordeling

Over het algemeen tevreden. Levering liep volgens plan en kwaliteit van de print op katoenen doek is goed.

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Er was een klein stukje (2mm) drukwerk losgeraakt van het doek, waarschijnlijk is het tijdens het proces ergens tegenaan gestoten of iets dergelijks. Het betrof een zwart deel, daarom zelf opgelost... Er was een klein stukje (2mm) drukwerk losgeraakt van het doek, waarschijnlijk is het tijdens het proces ergens tegenaan gestoten of iets dergelijks. Het betrof een zwart deel, daarom zelf opgelost met watervaste stift. Gevouwen verzenden is niet ideaal vanwege de vouwen die achterblijven in het doek. Opgerold is waarschijnlijk beter voor het behoud.

Hallo Jaime,
Dank voor je beoordeling en je opmerking,
Hallo Jaime,
Dank voor je beoordeling en je opmerking,
Als het niet goed is dan willen we het graag herstellen zodat wat je krijgt wel geheel volgens verwachting is, hoor het graag!

Maarten

Werkt fantastisch

Uw beoordeling

Snelle en duidelijke service. Mooi product en snelle levering.

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Het zou fijn zijn om een soort proefdruk te krijgen. Ik kreeg nu uiteindelijk niet precies wat ik wilde.

Reactie Company7.nl:

Bedankt Maarten, fijne dag!