8.5/10
8.5/10

visual pd

Perfect bedrijf fijn zaken mee te doen

Uw beoordeling

netjes werk binnen afgesproken tijd en concurrerende prijzen

Roscam makelaars

Super geholpen door Gerbrand. Heel blij met het resultaat

Uw beoordeling

Zelf zeer onervaren met drukwerk, maar met hulp toch mijn eerste borden laten ontwikkelen. Snelle orderdoorloop en levering.

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Wellicht ook een instructie voor drukwerk dummy's? of al op site ontwerpservice beter aangeven?

Reactie Company7.nl:

Dank je wel, goed weekend alvast!

G

Goede kwaliteit, netjes en op tijd geleverd

Uw beoordeling

Net printwerk, op tijd en geheel naar wens

Wim Vrancken

In een woord top!

Uw beoordeling

Na flink wat zoekwerk en twijfelen tussen de vele aanbieders, ik had geen ervaring op dit gebied, gekozen voor Company7. Goede keuze! Bij het invoeren van de maten laat op de avond een vergissing gemaakt, waarschijnlijk helemaal gaar van al het gegoogle, hoogte en breedte verwisseld. Twee grote spandoeken, dus schrikken. Meteen gemaild, de ochtend erna meteen gebeld, en zij hadden het al gezien en gecorrigeerd. De telefoon werd trouwens meteen opgepakt en het was een erg prettig en geruststellend gesprek. Alles werd netjes en correct afgeleverd, binnen de tijd en degelijk verpakt. De kwaliteit was perfect.

Geen.

Lindsey Roos

Ontzettend goed geholpen, en snelle levering !

Uw beoordeling

Fantastisch. Prachtige kwaliteit. Zeer scherp , wij zijn er erg blij mee!

E. van der Kleij

Goed idee om dit product aan te bieden, resultaat redelijk

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Ik heb een dekbedhoes laten maken:

Tip: Geef duidelijk aan op de site dat de hoes aan 2 kanten bedrukt wordt en dat het dus mogelijk is om 2 verschillende ontwerpen aan te leveren (voorkant en achterkant)

Verbeterpunten: Ik heb gevraagd om een proefdruk, maar deze niet ontvangen (pas op vraag nadat het dekbed al bedrukt was). Als ik de proefdruk wel tijdig had ontvangen, had ik nog een aanpassing kunnen doen (op de proefdruk was duidelijk te zien dat een deel van het dekbed veel donkerder was dan de rest. Dit was op het ontwerp niet zichtbaar.

Verder vindt ik het raar dat het product al gemaakt wordt, terwijl nog geen goedkeuring is gegeven door de klant. Waarom wordt anders een proefdruk aangeboden.

Materiaal hoes: erg dun

Reactie Company7.nl:

Goedemiddag,

Jammer dat ik ga reageren op een enigszins negatieve beoordeling ipv alle positieve die er zijn maar....omdat de template niet is gebruikt, dus er is geen drukwerk bestand aangeleverd wordt het aangeleverde gebruikt voor de voor en achterkant.
Dat de achterkant wordt bedrukt staat ook bij het product (omschrijving) en uiteraard in het opmaak bestand maar als deze niet gebruikt wordt dan wordt er inderdaad het bestand aan de voor en achterkant gebruikt..

En wat betreft de proefdruk, dit is niet meer of minder dan een controle van het bestand met een schermafbeelding per mail van het aangeleverde,

Dus het staat er wel bij maar ik snap en begrijp dat dit niet door iedereen wordt gelezen;

Een fijne dag toegewenst!

Gerbrand Nicolai
Company7

Aad van Opstal

Snelle levertijd. Reageert snel op vragen

Zeer goed

Ludema Bestratingen

Snel ,makkelijk en betrouwbaar

Uw beoordeling

we deden 1 telefoontje naar company 7, een order moest snel verwerkt worden en binnen enkele dagen hadden we nieuwe beachflags in huis!
korte lijntjes en gelijk ook weten wat je wensen zijn!
Meedenkend in wat wel en niet mogelijk is!

DOK74 Vastgoed BV

Goed bedrijf met prima service

Vakkundig en snelle levering

geen.

Polman Interieur Projecten

Top product ingekocht!

Uw beoordeling

Een super mooie steunenden van geanodiseerd aluminium voor een scherpe prijs!

Sterke of juist verbeterpunten/tips?

Vriendelijk gesproken met een van de medewerkers die ik om advies vroeg over de steunen.