8.5/10
8.5/10

Germaine

Zeer vriendelijk en snel te woord gestaan.
Zal u zeker aanraden aan een ander, wanneer die een spandoek nodig heeft.

Snel via alle netwerken te begrijpen.

We hebben de levering helaas wel een dag te laat gekregen dhl zei wel langsgeweest te zijn maar dat kan niet aangezien ik de hele dag thuis ben geweest vervolgens werd het de volgende dag pas om 7 uur geleverd. Terwijl wij expres bij hebben betaald voor een snelle levering.

Goedemorgen,

Dank voor je beoordeling!
Kan ook niet achterhalen wat er die dag gebeurd is bij DHL, ze zeggen dat er niemand thuis was en hebben het daarom de volgende dag opnieuw aangeboden en geleverd, jammer inderdaad!

Graag tot snel!

Mvg, Gerbrand

Domus vera pol

Snel, professioneel, vriendelijk personeel, goede prijzen. Wij zijn heelv tevreden.

Goed product

Fransje Grisnich

Ik heb voor het eerst gebruik gemaakt van Company7. Snelle service, mooie print maar er zat een kromming in de plaat. Gemaild, foto's gestuurd. Geweldige service, binnen drie dagen had ik een nieuwe...

Snelle service en goede klantvriendelijkheid.

Kristel Hassoldt-Runhart

De service was super, ik werd goed geholpen omdat ik wat moest weten over het af te drukken bestand. Daarna besteld en ging heel snel en gemakkelijk! Het resultaat waren we zeer tevreden mee!!

Dat het er erg goed uitzag!!

Nee geen tips. Alles was goed verlopen!

Roeland Interieur Terneuzen BV

Meerdere malen al besteld. Laatste keer ging de bestelling mis. Bij het geleverde reclamebord dat bestond uit 3 verschillende delen zat 2 keer hetzelfde deel. Hoogwerker+monteurs al gepland. Na...

prettige website

Als een klant veel geld verliest door een verkeerde levering misschien een keer aanbieden om bij een volgende bestelling een korting te geven of iets dergelijks.

Goedemiddag,

Inderdaad helaas en wat jammer dat we niet volledig hebben geleverd, uiteindelijk is er na 2 werkdagen het ontbrekende deel geleverd, en dat is 2 werkdagen later dan gehoopt en verwacht.

Maar, wij wisten uiteraard niet dat je met een hoogwerker + mensen stond te wachten op het ontbrekende deel (dat neemt niet weg dat dit vervelend is trouwens) maar omdat het niet om een spoed levering ging en we hebben geen datum verder afgesproken wanneer wat geleverd zou worden is het misschien ook wel wat te voorbarig om direct maar kosten te maken mbt plaatsen van een reclamebord,

Nogmaals excuses voor het ongemak, een kortingscode heb je inmiddels al gekregen,

Mvg, Gerbrand Nicolai
Company7

SnoepGames

Resultaat is erg mooi. Dibond zorgt voor een aparte kleur, omdat wit een beetje metallic wordt en dus erg afhankelijk is van belichting. In ons geval komt dit goed uit.

Rond de kerstdagen toch stipte aflevering, dat vind ik wel sterk.

Ik zie nu dat de afdruk wel scherp is, maar dibond heeft een patroon door het materiaal, dat er zeg maar doorheen schijnt. De afbeelding was 600dpi ongeveer, maar het werkt als minder DPI daardoor. Ik ben er wel van overtuigd dat het niet scherper kan. Is meer een beperking van het materiaal, denk ik.

360Boost

Goeie ervaring.
Duidelijke website en snelle levering mogelijk

Duidelijke website

verfijnde zoekfunctie

Henk Koster Photography

Snelle levering, prima kwaliteit en service

Feedback

Bij bestelde foto ophang mogelijkheid meeleveren!

SnoepGames

Rollup Banner laten maken voor NatuurVriend Frank.nl
Prachtige kwaliteit, handige banner, we gaan nu ook voor het achtergrond-doek. Maakt de voorstelling veel levendiger.

Ze zijn goedkoper dan alles wat ik heb kunnen vinden en leveren prima kwaliteit. Ook zijn ze makkelijk aanspreekbaar en geven ze snel antwoord.

Reactie Company7.nl:

Dank voor je reactie, nog een fijn weekend!

Nick v/d Toorn

Voor het eerste besteld bij Compan7 om het terrein bij ons op de club wat op te leuken. Hierbij gekozen voor 2 dranghekdoeken wat wij op onze afrastering hebben geplaatst wat vanaf buiten het...

Informatie op de website, prijs, kwaliteit, bescherming tijdens de verzending

Zover ik weet geen