Compaan

Service
Gebruikersgemak

Inigo Bocken

Heel vlot qua service en het resultaat is uitstekend, het functioneert allemaal beter dan verwacht.

vlot toegankelijk

slecht vind ik het feit dat ik al 4 of 5 keer contact heb opgenomen over de zonnebloemen die geleverd zouden moeten worden aan diegene die mij op Compaan heeft gewezen, en hij deze nog steeds niet... slecht vind ik het feit dat ik al 4 of 5 keer contact heb opgenomen over de zonnebloemen die geleverd zouden moeten worden aan diegene die mij op Compaan heeft gewezen, en hij deze nog steeds niet heeft gekregen - dat begrijp ik niet goed, zo ingewikkeld is het toch niet. Is wel een schaduwkant bij mijn beeld van Compaan

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via een andere klant van u, dhr. Martijn van Liere, die nog steeds geeen zonnebloemen heeft gekregen

Hel nuttig en vriendelijk hulpmiddel voor ouderen en geruststellend voor hun kinderen en andere naasten.

Zeer goede voorlichting en service.

Radiozender zelf kunnen kiezen of veranderen lijkt me heel wenselijk.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Door advies van kleinkind.

Rob van der Schans

Duidelijke structuur

Ik ben beheerder voor mijn vader. Het moeten aanmelden van andere familie wekte even wat verwarring. Als mijn vader wil beeldbellen gaat dat rechtstreeks met mij. Bij anderen komt er een mail dat... Ik ben beheerder voor mijn vader. Het moeten aanmelden van andere familie wekte even wat verwarring. Als mijn vader wil beeldbellen gaat dat rechtstreeks met mij. Bij anderen komt er een mail dat hij wil bellen. Het is jammer dat hij niet met alle contacten gelijk kan beeldbellen. Of is dat de boodschap als de ontvanger niet opneemt? Dan zou het handig zijn als de boodschap achterblijft met : ik heb je geprobeerd te beeldbellen, maar je nam niet op.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via de zus van mijn vader.

Simone Zuurbier

Toptablet voor ouderen

De gebruiker kan niets fout doen

Mijn dementerende moeder heeft de terugtoets goed door. Bij een quiz, die ze graag doet, drukt ze na een vraag vaak op de terugtoets, omdat we haar dat aangeleerd hebben in het dagelijks gebruik.... Mijn dementerende moeder heeft de terugtoets goed door. Bij een quiz, die ze graag doet, drukt ze na een vraag vaak op de terugtoets, omdat we haar dat aangeleerd hebben in het dagelijks gebruik. Maar, dan komt ze steeds weer in het hoofdscherm. Zou de toets, (volgende vraag) misschien boven de terugtoets kunnen staan? Dan maakt ze een goede keus.

Ik zag het bij een 97 jarige klant van mij

Echt heel fijn voor ouderen

makkelijk en duidelijk

Meer radiozenders, maar daar wordt al aan gewerkt hebben we begrepen.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Zoeken op internet naar Ipad ouderen

De compaan voegt veel toe aan het contact tussen mijn moeder en alle mensen die belangrijk voor haar zijn

bellen en chatten

heel graag een diashow van de foto's op de connect

Google

Harry Harmsen

Klantvriendelijk, mooie stevige vormgeving tablet.

Gebruiksvriendelijke bediening

Voor gebruik nog veel handelingen verrichten

Via internet, website

Gemakkelijk in gebruik

Simpel grote knoppen, verschillende kleuren

Als beheerder zou ik graag de foto's willen ordenen, ook van andere contacten.

Internet

Voor ggm Meesters, Dochter Antoinette Meesters

Mijn vader heeft ondersteuning nodig en leert door herhalingen maar blijft minimaal.

Ondanks het minimale gebruik zijn er toch mogelijkheden zoals beeldbellen en video's. En de mogelijkheid om als het helemaal met de leervaardigheid niet lukt, is er wel hulp in de buurt om toch... Ondanks het minimale gebruik zijn er toch mogelijkheden zoals beeldbellen en video's. En de mogelijkheid om als het helemaal met de leervaardigheid niet lukt, is er wel hulp in de buurt om toch contact met mijn vader te maken. Het is een langzaam leerproces. Met vraagtekens Maar we blijven het proberen, het zijn kleine stapjes. Sterke punt van Compaan is dat er altijd bereid waarheid is om te helpen.

Quiz vragen misschien oudere onderwerpen. Bij het nieuws ook over de natuur, het nieuws sluit niet aan op mijn vader van 93 jaar.

Internet

Rita Salomons

Tot nu toe goede ervaring

Kan ik niet zeggen

Heb ik nu nog niet Contract loopt nog te kort

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via zorginstelling waar mijn moeder woont