Compaan

Service
Gebruikersgemak

Edith Kooijers

Duidelijk tekst wat je moet doen

Duidelijkheid

Pa wil graag ook binnen temperatuur

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Jaren geleden van gehoord en nu nodig

De compaan biedt ons meer contactmogelijkheden

eenvoud en laagdrempelige contactmogelijkheid bij vragen

reset/chat popup of helpdesk tijdens het (foutieve) gebruik

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

via kennissen met gebruikers in de zorg

Mijn alleen wonende moeder van 96 kijkt elke dag op de Compaan en is er erg blij mee.

Compaan staat altijd aan, mijn moeder is nog aan het leren ,maar kan zelf fotos e-mails en videos bekijken en terugbellen voor een beeldgesprek.
Makkelijk om fotos op de telefoon direct op...
Makkelijk om fotos op de telefoon direct op te laden op de Compaan via de Compaan app.
Heel goed dat voor de kleinkinderen de Compaan de instructies in het Engels zijn en voor mijn moeder in het Nederlands.
Goede service en vriendelijke klantendienst en aflevering van Compaan op tijd.
De mogelijkheid om e-mails te laten uitspreken.

Tijd aangeven op het scherm van de Compaan wanneer er gebeld is ( en niet op genomen) en de mogelijkheid om de tijd hier in Australie weer te geven ( 8 uur tijds verschil) op het thuis... Tijd aangeven op het scherm van de Compaan wanneer er gebeld is ( en niet op genomen) en de mogelijkheid om de tijd hier in Australie weer te geven ( 8 uur tijds verschil) op het thuis scherm
Met beeldbellen en niet opnemen, voor de Compaan gebruiker de mogelijkheid voor de Compaan gebruiker om aan te geven dat alles ok is met een reden( heb bezoek , heb een afspraak, moet weg)
Mogelijkheid om elkaars fotos te zien ( bvb een familie groep die toegang tot alle fotos heeft) , voorkomt ook dat we dubbel opsturen.
Aangezien in het buitenland woon zou ik graag toegang tot de Compaan hebben zodat ik mee kan kijken en meer kan helpen .
Samen fotos kijken en erover praten mbv landlijn ?
Misschien dat het beeldbellen iets makkelijker kan gemaakt worden , misschien meer als Zoom zodat de Compaan gebruiker
minder hoeft te doen ???( mijn moeder is niet altijd in beeld ..)

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via een collega van mijn dochter. De collega is van Nederlandse afkomst en heeft de Compaan aangeschaft voor haar ouders in Nederland.

jo van oorsouw

Bevalt over het algemeen goed.

duidelijke iconen, gemakkelijk te gebruiken

het zou fijn zijn als foto's konden draaien en vooral ook met duim en wijsvinger uitvergroot zouden kunnen worden, zoals bij telefoons en gewone tablets wel kan.

Bij onderstaande...

Bij onderstaande sterretjesvragen kan geen nvt ingevuld worden als je van bijv service nog geen gebruik gemaakt hebt

Het beeldbellen gaat niet zo soepel, daar zit een lichte vertraging in. Dat is vrij lastig, dus wordt de gewone telefoon eerder gebruikt en dan zijn dus de maandelijkse kosten aan de hoge kant.

van een kennis

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie! De foto's op de Compaan kunnen helaas niet gedraaid worden omdat deze functie op de Compaan uitgeschakeld is. Wel kunnen foto's vergroot worden door op de foto te... Hartelijk dank voor uw reactie! De foto's op de Compaan kunnen helaas niet gedraaid worden omdat deze functie op de Compaan uitgeschakeld is. Wel kunnen foto's vergroot worden door op de foto te klikken en vervolgens op de knop met de 4 pijltjes te drukken. De tekst rondom de foto verdwijnt dan.
Vervelend dat het beeldbellen niet soepel loopt. Wellicht kunt u contact opnemen met onze helpdesk voor advies of ondersteuning bij beeldbellen.

Te duur voor te weinig mogelijkheden

Voor beginner prettig eenvoudig

De knoppen zijn duidelijk, maar daarna kom je toch weer in ingewikkelde omgeving, bv. Gewoon de internetbrowser ipv knoppen met favorieten. Na een tijd wil de oudere uitbreiden met bijv whatsapp,... De knoppen zijn duidelijk, maar daarna kom je toch weer in ingewikkelde omgeving, bv. Gewoon de internetbrowser ipv knoppen met favorieten. Na een tijd wil de oudere uitbreiden met bijv whatsapp, dat kan niet slechts 10 apps beschikbaar. 13€/mnd is teveel

Internet

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie.
Hartelijk dank voor uw reactie.
Op onze Klassieke Compaan kunnen inderdaad geen apps toegevoegd worden omdat de ervaring is dat de meeste gebruikers dit te ingewikkeld vinden. Op de Connect is het wel mogelijk om gebruik te maken van apps waaronder Whatsapp. Mocht u de Klassieke Compaan willen omzetten naar de Connect dan maken we dit graag voor u in orde.

Compaan is de nieuwe compagnon van mijn bejaarde moeder.

Compaan biedt veiligheid tegen hackers en overige ongewenste, opgedrongen aandacht.
Helpdesk funktioneert erg fijn.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via internet. Googelen op computer voor ouderen.

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie!

Geweldige manier om te communiceren met mijn moeder die echt niks van computers e.d. snapt.

De overzichtelijkheid met altijd de terugknop in beeld.

Op dit moment geen.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via kenissen over gehoord.

Fijn, handig, gebruiksvriendelijk

Duidelijke knoppen, mogelijkheden voor ondersteuning via de app

We missen de mogelijkheid voor een groepschat! !
En mijn moeder vindt het irritant dat het roteren niet vastgezet kan worden.
Verder zou het handig zijn als haar eigen/oude mailadres onder...
We missen de mogelijkheid voor een groepschat! !
En mijn moeder vindt het irritant dat het roteren niet vastgezet kan worden.
Verder zou het handig zijn als haar eigen/oude mailadres onder de mail-knop zou kunnen. Voor het ontvangen is dat ondervangen door doorsturen. Nu het verzenden nog.
Nog geen reactie ontvangen op een mail hierover van alweer een paar weken geleden...

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Weet ik niet meer. Google?

Hartelijk dank voor uw reactie!
Wanneer uw moeder gebruik maakt van de Compaan Connect dan kan zij apps toevoegen. Bij het openen van bepaalde apps draait het scherm automatisch.
Haar eigen...
Hartelijk dank voor uw reactie!
Haar eigen mailadres is toe te voegen door de app van de mailprovider toe te voegen aan het beginscherm. Helaas is uw mail niet ontvangen, wellicht wilt u de mail nogmaals sturen zodat we u gericht kunnen helpen.

Goed hulpmiddel en makkelijk aan te leren

Snelle service en goed bereikbaar

Koppeling agenda van de zorg automatisch in Compaan agenda zou welkom zijn

Via Kennissen

Hartelijk dank voor uw reactie!
Hopelijk zal dit in de toekomst mogelijk gemaakt worden.

Bijna heel handig

Gebruiksvriendelijk voor de contacten van dementerend familielid

Op het scherm een heel weekoverzicht zoals in de app

Via zorggroep amsterdam oost

Hartelijk dank voor uw reactie!
Ik heb het verzoek doorgezet naar onze technische team. Wellicht dat het op termijn doorgevoerd wordt.