Compaan

Service
Gebruikersgemak

John boon

Geweldig, mijn moeder (91, ALS) hoort er weer helemaal bij nu ze weer kan communiceren omdat door de ALS de spraak is weggevallen.

Eenvoud, lage leercurve, instelbaar, veilig

Door de ALS heeft m'n moeder meer last met typen nu de vingers en schouders niet meer zo mee willen werken. De Compaan wat minder rechtop kunnen zetten zou wel fijn zijn. Verder is de gevoeligheid... Door de ALS heeft m'n moeder meer last met typen nu de vingers en schouders niet meer zo mee willen werken. De Compaan wat minder rechtop kunnen zetten zou wel fijn zijn. Verder is de gevoeligheid (nog) niet instelbaar waardoor er vaak vreemde tekens worden gebruikt omdat ze (onbewust) te lang op een letter typt.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via ergotherapeute van de zorggroep

Prima apparaat.

Het bedrijf weer over welke doelgroep ze het heeft!

Helga Altena

Gebruiksvriendelijk

Snelle service, duidelijke uitleg, makkelijk te gebruiken

De Skype bel verbinding / mogelijkheid is waardeloos.

Via Google / zoeken op internet

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw mening! Skype levert inderdaad problemen en dat is zeker vervelend. We zijn momenteel bezig een nieuwe beeldbeldienst te ontwikkelen. Graag vertellen we u hier meer over in... Hartelijk dank voor uw mening! Skype levert inderdaad problemen en dat is zeker vervelend. We zijn momenteel bezig een nieuwe beeldbeldienst te ontwikkelen. Graag vertellen we u hier meer over in een telefoongesprek. Wij zijn dagelijks van 9.00 - 18.00 uur bereikbaar op 088-1450100.

Dirk Visser

Goed product en goede service

Goede ondersteuning

Via Google

Een modern iets waar geen weerzin voor is.

Snelle en buitengewoon vriendelijke reactie en afhandeling bij de aanschaf

Via mijn vader

Reactie Compaan:

Dank voor uw review! U geeft aan dat het gebruikersgemak niet optimaal is. Kunnen we u wellicht ergens bij helpen? We staan dagelijks van 9.00 tot 18.00 voor u klaar!

Carin Peletier

Mijn ouders zijn blij en bijna verslaafd aan de Compaan.

Heel vriendelijk en klantgericht.

Eigenlijk niet nee.

Via internet Google.

Eenvoudig met hele goede service!

Supergoede en vriendelijke helpdesk

Online gekocht

Rene Vos

Goede klantenservice

Dat gedoe met Skype elke keer is heel vervelend.

Via website

Reactie Compaan:

Beste Rene, Hartelijk dank voor je mening! Skype levert inderdaad problemen en dat is zeker vervelend. We zijn momenteel bezig een nieuwe beeldbeldienst te ontwikkelen. Graag vertel ik je hier... Beste Rene, Hartelijk dank voor je mening! Skype levert inderdaad problemen en dat is zeker vervelend. We zijn momenteel bezig een nieuwe beeldbeldienst te ontwikkelen. Graag vertel ik je hier meer over in een telefoongesprek. Je kan contact met ons opnemen op 088-1450100. Hartelijke groet, Marijse ten Brink Compaan

Marijse ten Brink

Mooi product

goede service

Niets

via via

Super!

Wat een plezierige mensen!

Het geluid van de tablet mag wat harder

Online gevonden