Compaan

Service
Gebruikersgemak

Peter Donk

Mooie en makkelijke manier om vooral te kunnen beeldbellen met mijn bejaarde moeder

eenvoudig in gebruik

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via mond op mond reclame

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat fijn dat het beeldbellen met uw moeder makkelijk verloopt.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u 7 dagen per week van 9.00 - 18.00 telefonisch contact met ons opnemen op 088-1450100

J.vogelzang

Il heb het voor beeldbellen en dat voldoet

Duidelijk

Ze hebben het diverse keren, zonder problemen, steeds uitgelegd

Via teclamefolder

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te vernemen dat het beeldbellen naar tevredenheid verloopt.

Barbara van Duin

Snelle en punctuele service

Snel antwoord bij vragen

Pictogrammen op de apps zodat mijn gehandicapte broer die niet kan lezen het ook snapt. En ook dat je bij het bellen nadat je op de naam drukt, nog een keer iets moet bevestigen

Via mijn collega

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie! Op de Compaan staan op de knoppen zowel tekst als een pictogram, hopelijk maakt dit het voor uw broer begrijpelijk.
Wanneer de contactpersoon de Compaan portaal...
Wanneer de contactpersoon de Compaan portaal app heeft geïnstalleerd op smartphone, iPad/tablet dan kan de gebruiker direct bellen naar die persoon en hoeft dan alleen op bellen te drukken.
Heeft u vragen dan horen we graag van u op 088-1450100

Er gaat een wereld open.

Gebruikersvriendelijk en directe ingebruikname.

Kabel iets anders of los maken.
Meer spelletjes (woordzoekers)

Aanbevolen

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie! Helaas is de kabel niet anders te plaatsen door de houten omlijsting. Wat betreft de spelletjes; via het beheer kunt u optioneel meer spelletjes toevoegen. Mocht u... Hartelijk dank voor uw reactie! Helaas is de kabel niet anders te plaatsen door de houten omlijsting. Wat betreft de spelletjes; via het beheer kunt u optioneel meer spelletjes toevoegen. Mocht u hier vragen over hebben dan kunt u contact met ons opnemen op 088-1450100.

Addie Bastiaansen-Dekker

Geweldig om met de Compaan contact te kunnen houden, elkaar te zien en foto’s en momenten te kunnen delen.

Eenvoudig gebruik. Meekijk functie. Invullen agenda.

Informatie bij aankoop i.v.m. wisseling van standaard naar klassieke compaan.

Internet

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie! We zullen uw tip ter harte nemen bij het geven van informatie over de Compaan.

F. Vooijs

Groot gebruiksgemak

Digibeetvriendelijk

Wat groter aanbod voor te kiezen apps, nu doe ik dat via favorieten in de browser. Bijv. Parkeerapp, kerkdiensten. Deze apps zijn dan wel plaatsgebonden, dus lastig. Misschien een optie maken om... Wat groter aanbod voor te kiezen apps, nu doe ik dat via favorieten in de browser. Bijv. Parkeerapp, kerkdiensten. Deze apps zijn dan wel plaatsgebonden, dus lastig. Misschien een optie maken om deze zelf te kunnen installeren.

Via Marente

Heel positief! Mooi middel om op afstand toch in contact te zijn met mijn moeder.

Duidelijke picto's en eenvoudig in gebruik.

Zou handig zijn als je een aantal foto's tegelijk kunt sturen.

via een kennis

huisartsengroep Milbergen

Compaan is een prachtig product om met een oudere contact te maken

groot gebruikers gemak, overzichtelijk, goed tegen eenzaamheid

uploaden van foto of video lukt soms niet of gaat traag.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

via een kennis en via patiënten uit mijn praktijk

Danny Poos

Heel fijn

Foto’s delen, en berichten en de agenda

Als beheerder meer inzicht wie nu een bericht gestuurd heeft, inhoud zou in sommige gevallen ook fijn zijn maar er is natuurlijk privacy

Van collega

Theo Brouwer

Het os een grote toevoeging op onderling contact

Eenvoudige bediening, waardoor het voor mijn moeder goed te bedienen is

Soms valt de verbinding weg en we weten niet of het aan de internet verbinding van een van beide ligt of aan iets anders

Via een vriendin