Compaan

Service
Gebruikersgemak

Jacques van Wegen

Gewoon EEN grote verrassing!

Zeer gebruikersvriendelijk, mijn vader van 94 heeft er mee leren omgaan, en vindt het prachtig, natuurlijk ben je afhankelijk van het sturen van bijvoorbeeld voldoende foto's van contactpersonen

Bericht versturen in Compaan, zou wat gebruikersvriendelijker kunnen, indien gewenst kan ik meer feedback daartoe geven

Internet

Over het algemeen goed

Goede telefonische ondersteuning, niet altijd met het beoogde resultaat

Bellen met compaan, de dagelijkse spreuk

Via krant

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie! Uiteraard zijn wij heel blij dat u onze service en klantvriendelijkheid zo hoog waardeert. Sinds kort kunnen onze klantengebruik maken van een nieuwe... Hartelijk dank voor uw reactie! Uiteraard zijn wij heel blij dat u onze service en klantvriendelijkheid zo hoog waardeert. Sinds kort kunnen onze klantengebruik maken van een nieuwe beeldbeldienst. Hiermee wordt beeldbellen een stuk eenvoudiger en het gebruik van de Compaan ook makkelijker. Uiteraard vertellen we u graag meer over de nieuwe mogelijkheden van beeldbellen. U kunt ons bereiken op 088-1450100.

John Bruil

Mooi hulpmiddel voor onze moeder die geheugen problemen (MCI) heeft

Via kruiswerk Achterhoek

Peter Doedens

Compaan werkt 80% van de tijd niet of gedeeltelijk

Je kunt wel redelijk goed bereiken en ze doen wel hun best, alleen leidt nergens toe.

Zou fijn zijn als de video een keer zou werken.. Momenteel werkt het helemaal niet, geen geluid, heel slecht beeld. Van alles geprobeerd, nieuwe computer met windows 10, met helpdesk meerdere keren... Zou fijn zijn als de video een keer zou werken.. Momenteel werkt het helemaal niet, geen geluid, heel slecht beeld. Van alles geprobeerd, nieuwe computer met windows 10, met helpdesk meerdere keren overlegd, nieuwe skype geïnstalleerd, goed merk webcam.. etc. etc.

Via familie

Reactie Compaan:

Dag Peter, We willen je graag helpen om het je probleem met video op te lossen maar hebben helaas geen telefoonnummer van je. Als je ons je nummer even stuurt (info@uwcompaan.nl) bellen we je... Dag Peter, We willen je graag helpen om het je probleem met video op te lossen maar hebben helaas geen telefoonnummer van je. Als je ons je nummer even stuurt (info@uwcompaan.nl) bellen we je direct en lossen we het op. Groet, Joost

Prima hulpmiddel

zeer goede telefonische ondersteuning

nee

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

krant artikel over initiatief gemeende dordrecht

Nicolette van Haastrecht

Mijn moeder wordt blij van de Compaan - is voor mij het belangrijkst

Snel en bijzonder klantvriendelijk

Verbeteren face timen - spelletjes kunnen voortzetten - tiptoets.verbeteren bij galgje.

Via De Rijp - hier was een bijeenkomst over welzijn

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor je mening! Goed nieuws, binnenkort is een nieuwe beeldbeldienst beschikbaar. Wat betreft de spelletjes en tiptoets , dit heb ik aan mijn collega doorgegeven. Ik zal je... Hartelijk dank voor je mening! Goed nieuws, binnenkort is een nieuwe beeldbeldienst beschikbaar. Wat betreft de spelletjes en tiptoets , dit heb ik aan mijn collega doorgegeven. Ik zal je informeren mocht hier een aanpassing voor komen.

J.A.N. Streefland

De compaan werkt over het algemeen goed maar vertoont af en toe toch probleempjes.

De bereidheid om ondersteuning te verlenen.

Eventueel een extra mogelijkheid voor een reset van de compaan door gebruiker. De bedienings bar tijdens beeldbellen wat langer in beeld te houden na aanraken van het scherm.

internet Google

Anja v nes

Heel leuk dat de genodigden fotoos kunnen sturen. Het beeldbellen lukt nog niet helaas

Heel behulpzaam

Nvt

In een winkel gezien

Beste Anja,

Hartelijk dank voor je reactie!

Uiteraard helpen we je graag om het beeldbellen in orde te maken. Wij zijn dagelijks van 9.00- 18.00 uur bereikbaar op nummer 088-1450100.

Jannes Stevens

Compaan heeft weinig gevoel om een optimale gebruikers-interface te bieden. Het is sterk ontwikkeld vanuit de developer en niet vanuit de gebruiker. Er zijn talloze verbeteringen door te... Compaan heeft weinig gevoel om een optimale gebruikers-interface te bieden. Het is sterk ontwikkeld vanuit de developer en niet vanuit de gebruiker. Er zijn talloze verbeteringen door te voeren.
Compaan is een leuk idee, maar moet nog sterk doorontwikkeld worden wil het een aantrekkelijk product worden.

Een sterk punt is de medewerking zodat bv. nu ook de kerkomroep van de PKN te gebruiken is.

De dienstverlening is prima. Het gaat puur om de gebrekkige software en ondoordachte gebruikersinterface.

Google

Arno Kolk

Prima tablet met goed werkende software.

Klantgericht

Maandprijs is echt te hoog. Er zouden reclamevrije eenvoudige kaartspellen bij kunnen(zoals bij windows)

mond op mond reclame