Compaan

Gebruikersgemak

Makkelijk

Internet

Weekhout

Eenvoudig contact onderhouden en samen plezier beleven.

Eenvoud. robuuste behuizing.

langer snoer of uitrekbaar spiraalsnoer.
bevestiging voor stylo aan tablet.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via een vriendin die de compaan gebruikt met haar moeder.

Hartelijk dank voor uw reactie.
Helaas is het momenteel niet mogelijk om de Compaan van een langer snoer te voorzien. Wanneer er geschikte langere snoeren beschikbaar zijn dan informeren we u graag!

Laagdrempelig, makkelijk in gebruik

makkelijk te gebruiken

1 dag doorschuiven is een andere handeling dan een week verder, dat is wennen voor de gebruiker, geen week overzicht, dat is wat zoeken

via de ergotherapeut

Hartelijk dank voor uw reactie.
Ons development team zal kijken naar de mogelijkheden om dat agenda aan te passen.

J.W. van der Heijde

Een zeer welkome aanvulling

Goede uitleg

Via een collega

Kees Schouten

Werkt uitstekend

concreet, gemakkelijk te gebruiken, Zelfs moeder kan ermee overweg

Het zou handig zijn als je voor 1 afspraak/agendapunt/actie, meerdere alarmen zou kunnen invoeren.Zodat moeder vaker een melding/herinnering krijgt. Nu voer ik dezelfde actie vaker in om een extra... Het zou handig zijn als je voor 1 afspraak/agendapunt/actie, meerdere alarmen zou kunnen invoeren.Zodat moeder vaker een melding/herinnering krijgt. Nu voer ik dezelfde actie vaker in om een extra alarm te kunnen invoeren.

Via internet en zoeken

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie en tip!
We hebben deze als actiepunt doorgestuurd naar onze development afdeling.

Brans

Eenvoudig en goed

Duidelijk en overzichtelijk

Nvt

Via Hazenkamp Venlo

Een werkelijke levensverbetering!

Makkelijk in gebruik.

Het toetsenbord voor het schrijven van berichten blijkt nog erg ingewikkeld: zeker het switchen van hoofdletter naar gewone en leestekens.

Internet

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie! Het bedienen van het toetsenbord is inderdaad voor een deel van onze gebruikers erg ingewikkeld. We bieden sinds kort ook de mogelijkheid om gebruik te maken van een... Hartelijk dank voor uw reactie! Het bedienen van het toetsenbord is inderdaad voor een deel van onze gebruikers erg ingewikkeld. We bieden sinds kort ook de mogelijkheid om gebruik te maken van een eenvoudig toetsenbord. Dit is in te stellen via het Compaan Familie Portaal.

Mooi middel om in contact te staan met familie!

Zeer eenvoudig te gebruiken.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Tip van een zorgmedewerker.

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat fijn dat u tevreden bent over de Compaan.

Caroline Stel

Enthousiast

Goede uitleg

Batterij snel leeg van tablet, gebruik van tablet ingewikkeld

Dementie coach

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie. Mocht u behoefte hebben aan aanvullende tips voor het gebruik van de Compaan dan kunt u 7 dagen per week telefonisch contact met ons opnemen op 088-1450100. We horen... Hartelijk dank voor uw reactie. Mocht u behoefte hebben aan aanvullende tips voor het gebruik van de Compaan dan kunt u 7 dagen per week telefonisch contact met ons opnemen op 088-1450100. We horen u graag!

x

Klein beetje teleurstelling; er is veel meer uit te halen met klein beetje moeite

geschikt voor enigszins handige ouderen met goede IT mantelzorg

Ik had speciaal twee keer contact gezocht of op de eenvoudige compaan een dictafoonapp (transscribe) kon worden gezet zodat die geschikt zou zijn voor een digibete dove 90-jarige. Twee keer is... Ik had speciaal twee keer contact gezocht of op de eenvoudige compaan een dictafoonapp (transscribe) kon worden gezet zodat die geschikt zou zijn voor een digibete dove 90-jarige. Twee keer is bevestigd dat dit kon. Maar in praktijk bleek dus dat het toch niet kan. Dat vond ik eerlijk gezegd echt slecht. We hebben desondanks de compaan gehouden alleen maar voor de grote letters bij de dictafoon. Een tip is om de dictafoon (transscribe) standaard als app op de standaard compaan te zetten (met twee draadloze microfoontjes zodat bezoek dat iets verder weg zit (1,5 meter) toch goed verstaan wordt door de compaan. Bel voor uitgebreidere uitleg 0622164457

via vriendin

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat de informatie niet goed is doorgekomen. Het is op de Klassieke Compaan (de eenvoudige) zeker mogelijk om op het beginscherm een knop toe te voegen... Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat de informatie niet goed is doorgekomen. Het is op de Klassieke Compaan (de eenvoudige) zeker mogelijk om op het beginscherm een knop toe te voegen die spraak omzet in tekst. Dit is geen standaardknop en moet door de beheerder via het Compaan Familie Portaal worden toegevoegd. Ook is dit mogelijk op de Connect maar deze app kan de gebruiker zelf toevoegen.
Graag kom ik met u in gesprek en zal contact opnemen op het bovenstaande nummer.