Compaan

makkelijk

podcast

kennis

Hartelijk dank voor uw reactie.
Het beluisteren van een podcast is mogelijk door via de Internetknop, de website op te zoeken waar de Podcast beluisterd kan worden. We hopen dat u hiermee geholpen bent.

Het gebruikersgemak

Mogelijkheid tot kiezen bij bijv. 'slecht' Goedemorgen om dit ook via 06/sms te laten binnen lopen.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Gevonden in een artikel op internet n.a.v. zoekopdracht seniorentablet.

Hartelijk dank voor uw reactie.
Helaas is het inderdaad alleen mogelijk om de melding via e-mail te ontvangen. Mocht dit in de toekomst aangepast worden dan informeren we u hierover.

Pieter Kempkes

Top

Alles en heel erg prettig om mee te werken

Evt camera in het midden van de tablet

Via een andere gebruiker

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te lezen dat u zotevreden bent over de Compaan. We snappen uw punt maar helaas is de positie van de camera niet aan te passen in de Samsung tablet.

Veldman

Nu met Corona mooi hulp middel om contact te houden ze voelt zich niet alleen

Snel contact hulp van medewerkers

Gezocht via google

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie! Mocht u vragen hebben of toch nog verbetertips willen doorgeven dan kunt u ons bereiken op 088-1450100 of info&uwcompaan.nl

Marcel dietz

Gerusstellend

Met de juiste mensen aan de andere kant kan het goed helpen
Met de juiste mensen aan de andere kant kan het goed helpen
Het steld mij gerust om met iemand te praten als ik het erg benauwd heb en mijn hart slag gaat naar beneden zodat ik weer een beetje adem krijg bedankt team

Ik ben mijn spelletjes side kwijt ik kan niet meer pitainsen

Via de verpleging

Maakt waar wat beloofd wordt.

Snelle service, meedenken, efficiënt product.

Via kennis

Tineke Spierings

Eenzaamheid een deel weg kunnen nemen is goud waard!

Eenvoudige bediening. Zelfs voor een "beginnend verwarde persoon" is beeldcontact mogelijk.

Nog iets meer mogelijk voor privé beheerders

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Zoek op internet senioren tablet

Mijn moeder (97) is er zooo blij mee. Ze geniet van alle foto's en video's van vooral klein- en achterkleinkinderen.

Direct simpel te bedienen, doormiddel van touch screen toetsen. Veilig omdat ze alleen contact heeft met tevoren ingevoerde contacten.

Het geluid, gesproken woord is slecht te verstaan. Nu met bingo en quiz is dat best jammer. Ik heb er vandaag bij de kerst quiz bij gezeten en kon het soms ook slecht volgen. Wel een leuk... Het geluid, gesproken woord is slecht te verstaan. Nu met bingo en quiz is dat best jammer. Ik heb er vandaag bij de kerst quiz bij gezeten en kon het soms ook slecht volgen. Wel een leuk initiatief. Maar het moet nog wat beter en duidelijker overkomen voor deze doelgroep. Bij de bingo vorige week liep het systeem vast een moest ze mij bellen waarna ik haar maar adviseerde de compaan uit te zetten en weer op te starten .
De service en klantvriendelijkheid ervaart mijn moeder als heel fijn. Ze heeft wel eens gebeld.

Via familie

Roland

Leuk voor eenrichtingsverkeer

Je kunt je ouders altijd bereiken

Het scherm is redelijk aanraakgevoelig. Bij foto's of video's bekijken moet je bijna altijd meerdere keren drukken om iets te openen. Alleen bij een gesprek opnemen reageert het scherm altijd. Heel... Het scherm is redelijk aanraakgevoelig. Bij foto's of video's bekijken moet je bijna altijd meerdere keren drukken om iets te openen. Alleen bij een gesprek opnemen reageert het scherm altijd. Heel irritant. Heb de Compaan al een keer omgeruild maar er verandert niets. Ik heb de Compaan uitsluitend nog om mijn moeder te kunnen bereiken. Voor de rest heeft ze zelf weinig aan de Compaan omdat het scherm nauwelijks reageert.

Via via

Fijne, simpele tablet.

Gemakkelijk en Overzichtelijk.

Aan/uitknop en volumeknop lastig te gebruiken omdat ze in een gleufje zitten ipv knopjes erboven op.

Via internet.