Compaan

Service
Gebruikersgemak

Arja

Geweldig en fijn om toch mijn oude vader bij dingen te betrekken zoals dmv een foto of een berichtje

Eenvoudig en duidelijk en altijd goed bereikbaar

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via een vriendin en berichtje in de plaatselijke krant.

Mijn moeder is nu veel gelukkiger nu ze ons meer ziet door beeldbellen en meer meedoet met ons leven d.m.v. foto's en filmpjes.

mantelzorg

Een app ontwikkelen zou ook handig zijn

Google

spijker

Super fijn!

Fijn dat we onze moeder met foto’s en filmpjes meer onderdeel v ons leven kunnen laten zijn

Het typgedeelte met alle symbolen is te moeilijk voor mijn moeder. Ze heeft nooit getypt en houdt letters te lang vast zodat er allerlei rare tekens bij komen. Als jullie dit ooit kunnen... Het typgedeelte met alle symbolen is te moeilijk voor mijn moeder. Ze heeft nooit getypt en houdt letters te lang vast zodat er allerlei rare tekens bij komen. Als jullie dit ooit kunnen vereenvoudigen, zou dit heel mooi zijn

Artikel in consumentengids

Roelien Oosten

Heel goed en duidelijk

Ja de terugkoppeling en bereidheid om te helpen

Tablet was beschadigd toen die uit doos kwam. Mijn moeder vond het vervelend om dar tegen jullie te zeggen. Er zat barst in hout

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Mijn moeder had er iets over gelezen

Goed en gebruiksvriendelijk voor de oudere.

Het direct contact opnemen door het bedrijf na aanschaf van de Compaan en de medewerking bij problemen.

Jammer dat het beeldbellen met een iPhone alleen via Skype gaat en daardoor toch wat problemen ontstaan bij het installeren.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via familie die er al een had aangeschaft.

Hans

Leuke tool om contact te onderhouden met onze moeder

Delen van foto's en video's

De spelletjes sluiten niet aan bij de behoefte van mijn moeder. Via internet is te ingewikkeld. De overige spelletjes zijn te beperkt. B.v. Sudoku of Patience zou een mooie aanvulling zijn.
Om...
Om foto's te bekijken moet te vaak worden doorgeklikt. En weer terug naar het overzicht. Mijn moeder is 92 en heeft daar wel moeite mee.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via de thuiszorg in Almere waar mijn moeder woont.

Geweldig

Ook voor mensen op leeftijd te bedienen

Berichten verwijderen moet per bericht. Dat is erg onhandig.
Als de wifi wegvalt, gaat hij automatisch over op kpnfon

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Moeder was naar bijeenkomst in Doetinchem geweest. Dit ging over allerlei handige hulpmiddelen.

Leuk initiatief.
Leuk dat ie de temperatuur aangeeft want dat hou ik graag bij.
Ik vind het leuk dat ik foto's krijg van mijn familie. Ik doe af en toe een spelletje als ik tijd heb....
Leuk initiatief.
Leuk dat ie de temperatuur aangeeft want dat hou ik graag bij.
Fijn om iets aan mijn (klein)kinderen te kunnen schrijven en antwoord te krijgen.

Fijn dat er iemand persoonlijk kwam om uitleg te geven aan mij en mijn dochter.

Nee, wat mij betreft is het goed zo. Fijn dat jullie telefonisch bereikbaar zijn voor vragen.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Mijn dochter heeft hier over gelezen in blad van Service Paspoort.

Mevr. van Maris-Elferink

Mijn moeder is er erg blij mee.

Goede uitleg

Door het artikel over de Compaan in het Haarlems dagblad

Bep Bouman

Perfect voor een oudere zonder internetervaring

Goede service en helpdesk

Nvt