Compaan

Gebruikersgemak

Giesen

Geweldig...een uitkomst.

Beeldbellen

Dat hij heel vaak zelf aan gaat.

Sensire

Geen filmpjes via de app uploaden

Overzichtelijk

Via app filmpjes kunnen sturen

Via via

Hartelijk dank voor uw reactie.
U kunt filmpjes naar de Compaan toesturen met behulp van de knop video. U kunt dan per keer 1 video naar de Compaan toesturen. De maximale grootte van de video is 1GB.
Mocht u nog vragen hebben hierover dan beantwoorden we die graag! U kunt ons bereiken op088-1450100

Van der Zon

Heel goed, met een paar onhandige zaken erin.

Zelfs voor 92 jaar oude moeder werkt het verbazend goed.

Administratie functie is te beperkt. Het is een uur fietsen naar moeder en soms gaan dingen mis, zoals het beheer van foto’s. Ze maakt doordat er een knopje verkeerd zit, nogal eens foto’s van... Administratie functie is te beperkt. Het is een uur fietsen naar moeder en soms gaan dingen mis, zoals het beheer van foto’s. Ze maakt doordat er een knopje verkeerd zit, nogal eens foto’s van zichzelf. Die zou je op afstand willen verwijderen, maar dat kan niet, dat kan alleen, en op onhandige een voor een manier, op locatie. Een Super-Admin functie, die beter foto’s en video’s kan beheren op afstand is ontbrekend en gewenst.

Ergens gelezen.

Hartelijk dank voor uw reactie.
De Selfieknop is eenvoudig te verwijderen door de beheerder via het Familie Portaal. Wanneer onder het kopje Beperkingen de functie "zelf foto maken" wordt uitgevinkt is de knop niet meer zichtbaar. Wellicht zijn er meer tips die u en uw moeder helpen de Compaan beter te gebruiken.
Onze servicedesk helpt u graag verder!

Steeds opnieuw werkt iets niet.

Visueel contact met mijn man

Erg duur, abonnement Compaan en daarnaast nog een abonnement bij Ziggo.
Met de huiswifi van het verpleeghuis werkt het apparaat niet. Onze laptop, tablet en telefoon wel, erg raar.

Via Contour de Twern Tilburg

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie. Vervelend dat u tegen problemen met de verbinding van Wifi aanloopt. Wanneer het netwerk van Ziggo ook een slechte verbinding geeft dan horen we graag van u! We... Hartelijk dank voor uw reactie. Vervelend dat u tegen problemen met de verbinding van Wifi aanloopt. Wanneer het netwerk van Ziggo ook een slechte verbinding geeft dan horen we graag van u! We willen uiteraard dat u probleemloos en met een goed gevoel de Compaan kan gebruiken. U kunt ons 7 dagen per week van 9.00 - 18.00 uur telefonisch bereiken.

Makkelijk

Internet

Weekhout

Eenvoudig contact onderhouden en samen plezier beleven.

Eenvoud. robuuste behuizing.

langer snoer of uitrekbaar spiraalsnoer.
bevestiging voor stylo aan tablet.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via een vriendin die de compaan gebruikt met haar moeder.

Hartelijk dank voor uw reactie.
Helaas is het momenteel niet mogelijk om de Compaan van een langer snoer te voorzien. Wanneer er geschikte langere snoeren beschikbaar zijn dan informeren we u graag!

Laagdrempelig, makkelijk in gebruik

makkelijk te gebruiken

1 dag doorschuiven is een andere handeling dan een week verder, dat is wennen voor de gebruiker, geen week overzicht, dat is wat zoeken

via de ergotherapeut

Hartelijk dank voor uw reactie.
Ons development team zal kijken naar de mogelijkheden om dat agenda aan te passen.

J.W. van der Heijde

Een zeer welkome aanvulling

Goede uitleg

Via een collega

Kees Schouten

Werkt uitstekend

concreet, gemakkelijk te gebruiken, Zelfs moeder kan ermee overweg

Het zou handig zijn als je voor 1 afspraak/agendapunt/actie, meerdere alarmen zou kunnen invoeren.Zodat moeder vaker een melding/herinnering krijgt. Nu voer ik dezelfde actie vaker in om een extra... Het zou handig zijn als je voor 1 afspraak/agendapunt/actie, meerdere alarmen zou kunnen invoeren.Zodat moeder vaker een melding/herinnering krijgt. Nu voer ik dezelfde actie vaker in om een extra alarm te kunnen invoeren.

Via internet en zoeken

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie en tip!
We hebben deze als actiepunt doorgestuurd naar onze development afdeling.

Brans

Eenvoudig en goed