Compaan

Service
Gebruikersgemak

Tineke

Heel toegankelijk

Bereikbaarheid en het opafstand snel helpen

Een functie waarmee je tekst voor berichtjes gemakkelijk in kunt streken ipv typen
En het in en uitzoomen van foto's of teksten

Zoeken

Gaaikema

Voor mij weinig toegevoegde waarde.

Niet aangetroffen

Bellen. Naar wie?
Video's, berichten, foto's geen uitleg over hoe ik het kan gebruiken.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Meegekregen bij ontslag na revalidatie

Prachtig hulpmiddel om contact met mijn moeder te vereenvoudigen

de grote buttons met duidelijke beschrijving maken het makkelijk voor haar om te kiezen wat ze wil en dankzij de 'terug' button kunnen er geen rare dingen gebeuren

bij geen wifiverbinding maar via data abonnement, zoals bij mijn moeder, valt bij beeldbellen het beeld en geluid regelmatig stil en moet er opnieuw ingebeld worden
Ook zou het fijn zijn als de...
Ook zou het fijn zijn als de beheerder zelf spellen toe zou kunnen voegen

via een collega

Een zeer goede ervaring

weet geen

via een thuiszorg

Albert van der Pol

Uitstekend, eenvoudig in het gebruik.

Simpel

via Activite

De Groot

Echt een aanvulling voor mijn moeder

Goede service

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via de thuiszorg van mijn moeder

Giesen

Geweldig...een uitkomst.

Beeldbellen

Dat hij heel vaak zelf aan gaat.

Sensire

Geen filmpjes via de app uploaden

Overzichtelijk

Via app filmpjes kunnen sturen

Via via

Hartelijk dank voor uw reactie.
U kunt filmpjes naar de Compaan toesturen met behulp van de knop video. U kunt dan per keer 1 video naar de Compaan toesturen. De maximale grootte van de video is 1GB.
Mocht u nog vragen hebben hierover dan beantwoorden we die graag! U kunt ons bereiken op088-1450100

Van der Zon

Heel goed, met een paar onhandige zaken erin.

Zelfs voor 92 jaar oude moeder werkt het verbazend goed.

Administratie functie is te beperkt. Het is een uur fietsen naar moeder en soms gaan dingen mis, zoals het beheer van foto’s. Ze maakt doordat er een knopje verkeerd zit, nogal eens foto’s van... Administratie functie is te beperkt. Het is een uur fietsen naar moeder en soms gaan dingen mis, zoals het beheer van foto’s. Ze maakt doordat er een knopje verkeerd zit, nogal eens foto’s van zichzelf. Die zou je op afstand willen verwijderen, maar dat kan niet, dat kan alleen, en op onhandige een voor een manier, op locatie. Een Super-Admin functie, die beter foto’s en video’s kan beheren op afstand is ontbrekend en gewenst.

Ergens gelezen.

Hartelijk dank voor uw reactie.
De Selfieknop is eenvoudig te verwijderen door de beheerder via het Familie Portaal. Wanneer onder het kopje Beperkingen de functie "zelf foto maken" wordt uitgevinkt is de knop niet meer zichtbaar. Wellicht zijn er meer tips die u en uw moeder helpen de Compaan beter te gebruiken.
Onze servicedesk helpt u graag verder!

Steeds opnieuw werkt iets niet.

Visueel contact met mijn man

Erg duur, abonnement Compaan en daarnaast nog een abonnement bij Ziggo.
Met de huiswifi van het verpleeghuis werkt het apparaat niet. Onze laptop, tablet en telefoon wel, erg raar.

Via Contour de Twern Tilburg

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie. Vervelend dat u tegen problemen met de verbinding van Wifi aanloopt. Wanneer het netwerk van Ziggo ook een slechte verbinding geeft dan horen we graag van u! We... Hartelijk dank voor uw reactie. Vervelend dat u tegen problemen met de verbinding van Wifi aanloopt. Wanneer het netwerk van Ziggo ook een slechte verbinding geeft dan horen we graag van u! We willen uiteraard dat u probleemloos en met een goed gevoel de Compaan kan gebruiken. U kunt ons 7 dagen per week van 9.00 - 18.00 uur telefonisch bereiken.