Compaan

Service
Gebruikersgemak

Egbert

Compaan bevalt gewoon goed: mijn moeder met wat allergie richting whatsapp en smartphone, werkt er met plezier mee.

Toegankelijkheid, service helpdesk

Contactpersonen die uitgenodigd worden moeten toch best wel iets doen, bv de app downloaden. We merken dat een aantal van mijn moeders contacten, dat niet zo gauw doet.

Het zou fijn zijn...

Het zou fijn zijn als ik ook mailtjes (via normale email verkregen) aan haar door kan sturen. Nu ondersteunt Compaan dat niet.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Bekend vanuit mijn werk, verkenning op internet, gekozen voor meest simpele interface

Reactie Compaan:

Beste Egbert,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Beste Egbert,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Contacten van de Compaan kunnen weldegelijk via de mail berichten sturen naar uw moeder. Dit kan door te mailen naar het Compaan-mailadres van uw moeder. Het Compaan-mailadres vindt u in het Compaan portaal onder de knop 'Gegevens'.
Mocht u verdere vragen hebben, neem dan gerust telefonisch contact met ons op via 088 1450100. Wij zijn iedere dag van het jaar van 9u tot 18u bereikbaar!
Melle van Hoffe
Team Compaan

E van den Eventuin

Makkelijke manier om met moeder op afstand contact te maken

Erg makkelijk te bedienen voor moorden, super fijn dat ik op afstand dingen kan instellen ect.
Foto's uploaden en fil.pjes is zo mooi zo is ze er voor haar gevoel vaak bij

Geluid hapert soms, weet niet of aan compaan of de internet wifiverbinding ligt

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via mijn werkgever we hebben pilot gedraaid en co.paan nu ingebruik bij cliënten.
Toen voor moeder een particulier aanges haft

Ada ter Hart

Laatste middel tot digitale communicatie

Duidelijke knoppen, niet teveel afleiding

Eigen email adres behouden bij aanschaf Compaan Classic

Internet

Fijn en goed te gebruiken door mijn moeder

instelling die mogelijk is als ze niet opneemt dat je dan automatisch beeld krijgt van de kamer waar Compaan staat.

Dat de stroom minimaal 1x per week terugloopt ondanks dat de tablet altijd aa de stroom hangt. Al een nieuwe gekregen maar deze doet het ook weer. Moet steeds herstart worden.

Via vrienden

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor u review!
Hartelijk dank voor u review!
Wat vervelend dat u dit probleem nog steeds ervaart. Het lijkt er op dat er iets mis is met uw stroomvoorziening. Dit kan komen doordat de Compaan bijvoorbeeld in een stekkerblok met andere apparaten zit. Om u goed te kunnen helpen, wil ik u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn elke dag van 9u tot 18u telefonisch (tel.: 088 1450 100).
Melle van Hoffe Team Compaan

Geweldige uitvinding

Gemakkelijk te bedienen

Tip ga zo door

Via de Geriater ie

Compaan is supereenvoudig in gebruik.

Je kunt gemakkelijk terug naar het startscherm.

Via kennis.

M.J. Vrugt-van Eldik

Helemaal fantastisch

gebruiksgemak

zou het niet weten

via google

Een prima tablet, heel duidelijk

Grote duidelijke pictogrammen

De foto's zijn lastig te vinden, niet als map maar als enkeling

Via thuiszorg

Kappert

beeldbellen

niets

geplaatst bij mijn moeder

Tineke

Heel toegankelijk

Bereikbaarheid en het opafstand snel helpen

Een functie waarmee je tekst voor berichtjes gemakkelijk in kunt streken ipv typen
En het in en uitzoomen van foto's of teksten

Zoeken