Compaan

Service
Gebruikersgemak

Heel goede kwaliteit en service!

Telefonisch contact is perfect - weten direct waarover het gaat. De compaan heeft een goede kwaliteit - heb meerdere apparaten hiervoor uitgeprobeerd - de compaan doet wat hij moet doen en goed.... Telefonisch contact is perfect - weten direct waarover het gaat. De compaan heeft een goede kwaliteit - heb meerdere apparaten hiervoor uitgeprobeerd - de compaan doet wat hij moet doen en goed. De Compaan is duidelijk ontwikkeld door mensen die weten welke doelgroep hiervan gebruik kan maken.

Dat de Compaan zelf ook verbinding kan maken - zonder dat er een Email verstuurd wordt en daarna pas - nadat de Email is gevonden - vaak later - contact kan maken.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via de nieuwsbrief website dementie

Bevalt goed

Via Zzwd

Ben er erg blij mee, meestal werkt het geluid niet, maar door handgebaren en tekst op papier kan ik met mijn oude moeder enigszins communiceren...

Werkende software leveren

Via familie

Reactie Compaan:

Wat fijn om te vernemen dat u blij met de Compaan bent. Wel geeft u aan problemen te ondervinden met het geluid. We zouden graag in een telefonisch gesprek bespreken wat precies de klachten zijn.... Wat fijn om te vernemen dat u blij met de Compaan bent. Wel geeft u aan problemen te ondervinden met het geluid. We zouden graag in een telefonisch gesprek bespreken wat precies de klachten zijn. Wellicht kunnen we deze verhelpen of u adviseren over instellingen op de Compaan. U kunt ons bereiken op 088-1450100

Geweldig apparaat! Zo leuk om te zien hoe mijn opa van 94 zonder enige digitale ervaring nu zo goed berichten kan sturen naar zijn zus in Australie en die hij via het beeldbellen ook nog eens kan... Geweldig apparaat! Zo leuk om te zien hoe mijn opa van 94 zonder enige digitale ervaring nu zo goed berichten kan sturen naar zijn zus in Australie en die hij via het beeldbellen ook nog eens kan zien.

Klantenservice geeft goede informatie. Zijn zeer behulpzaam en heel vriendelijk.

via een project van de Gemeente Haarlem

Redelijk, upploaden filmpjes blijft steken en het apparaat is regelmatig offline. Misschien netwerk probleem, maar gebruikster kan niet zelf weer online komen.

Het is simpel, hoewel voor de gebruikster nog steeds ingewikkeld.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Gezocht op internet naar senioren tablet.

De Compaan is een makkelijk te installeren tablet, eenvoudig in gebruik en door het gebruik ervan hebben mijn moeder en ik meer contact dan voorheen, waar we allebei blij mee zijn!

Prettig contact en goede uitleg.

Niet op dit moment.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via een beurs waar de Compaan werd gepresenteerd.

Van Gestel

Behalve dat het een betrouwbaar apparaat is met veel mogelijkheden is ook de begeleiding zeer hulpvaardig.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via de stand welzijn Vogelenzang. Mijn zoon is hier direct op ingesprongen.

Mijn moeder met computerangst kan hier probleemloos mee overweg.

Simpel te gebruiken, vergroot de leefwereld, vergemakkelijkt communicatie

Het frame waarin de tablet geleverd is, met name de standaard, is een beetje gammel.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Een artikel bij de Rabobank?

d harsevoort

Uitstekend

goede begeleiding

mensen eens bellen,hoe het gaat met het gebruik

via de web site

M.G. Willemstein

Leuk, maar doe er nog niet veel mee.

De service is héél goed.

Graag meer contactpersonen zonder bijbetaling gewenst op één abonnement. Een alias is verwarrend in gebruik bij emailen.

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Door een introductie avond binnen de woonzorggroep waar ik woon.