Compaan

Service
Gebruikersgemak

Hans de Bruijn, vader en PGB specialist

Een geweldige toevoeging in de vrije tijd besteding van Bastian

Veilig, makkelijk, goed in te stellen.

Beheerder kan niet van afstand ontvangen foto's video's 'beheren'. Na vervanging oplaad kabel door een veel korte exemplaar (in combinatie met een usb verlengkabel) veel veiliger om de compaan te... Beheerder kan niet van afstand ontvangen foto's video's 'beheren'. Na vervanging oplaad kabel door een veel korte exemplaar (in combinatie met een usb verlengkabel) veel veiliger om de compaan te dragen (ook op de trap). de 2 meter kabel geeft echt een struikel probleem.

Internet

Hartelijk dank voor uw reactie.
Fijn dat u de kabel op die manier heeft kunnen vervangen. Veel van onze gebruikers zetten de Compaan op een vaste plek. Vandaar de lengte van de kabel

klatter

Prima contact met ouders, die slechthorend, en niet meer digitaal vaardig zijn

eenvoud

nu geen

via andere ervaringsdeskundige

Geweldig

Gebruikersgemak

Toevoegen regionale radiozenders

Reclame van een gebruiker

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie. De radiozenders zijn onlangs uitgebreid. De zender is in te stellen via de beheerder van de Compaan.

Bral

Fantastisch

Beeldbellen

Internet

Fantastisch concept! Dit verruimt de wereld van de ouderen, en het is zo simpel!

Eenvoudig, duidelijke kleuren, goed doordacht. We kunnen zien wat ze doen, zonder hun privacy te schenden. Geweldig!

De eerste connectie met 2 emails vergt enige uitleg. Daarna niets anders dan lof!

De buurman

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie. Mocht u behoefte hebben aan wat toelichting over het gebruik van het Compaan Portaal dan kunt u onze online helpdesk (help.uwcompaan.net/portal) raadplegen of contact... Hartelijk dank voor uw reactie. Mocht u behoefte hebben aan wat toelichting over het gebruik van het Compaan Portaal dan kunt u onze online helpdesk (help.uwcompaan.net/portal) raadplegen of contact opnemen met onze servicedesk op 088-1450100

Dochter

Mijn ouders genieten ervan.

Contact met andere

Zorg

Communicatie is sterk verbeterd

Beeldbellen. Eenvoudig, beeld en geluid samen maken voor iemand met gehoorproblemen communicatie beter mogelijk.

In Slaapstand is Compaan vaak niet te benaderen. Meer contacten zichtbaar maken op 1 pagina. Spraakinterface: “bel Jan”.

Google

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie. Voor het overzicht voor de gebruiker hanteren we het aantal contactpersonen. Wel kan de volgorde van de contactpersonen aangepast worden door gebruik te maken van... Hartelijk dank voor uw reactie. Voor het overzicht voor de gebruiker hanteren we het aantal contactpersonen. Wel kan de volgorde van de contactpersonen aangepast worden door gebruik te maken van favorieten.

Artur Stadhouders

Eenvoudis device voor ouderen

Bediening op afstand

Mogelijkheid tot toevoegen extra spelletjes en functies

Via een zorgmedewerker

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie. Op dit moment biedt onze Klassieke Compaan naast de Live Bingo en extra spelletjes Sudoku en Wordfeud, niet de mogelijkheid voor meer online spelletjes. We sluiten... Hartelijk dank voor uw reactie. Op dit moment biedt onze Klassieke Compaan naast de Live Bingo en extra spelletjes Sudoku en Wordfeud, niet de mogelijkheid voor meer online spelletjes. We sluiten overigens niet uit dat in de nabije toekomst meer spelletjes beschikbaar komen. Mocht de gebruiker toch meer spelletjes willen spelen dan kunnen we de Compaan omzetten naar de Connect die wel de mogelijkheid biedt om spelletjesapps toe te voegen. Mocht u hier meer over willen weten dan kunt u contact met ons opnemen op 088-1450100 of info@uwcompaan.nl

Geweldig!

Simpel
Overzichtelijk

-profielfoto invoegen lastig. Pakt maar een klein deel van foto en als je wilt uitzoomen of ander deel wil laten zien verspringt het.
-kletsknop: niet duidelijk dat dit voor andere gebruikers...
-kletsknop: niet duidelijk dat dit voor andere gebruikers is. Wij dachten voor ons onderling.
-mogelijkheid om met meerdere mensen tegelijk te beeldbellen ontbreekt
-ik woon op afstand. Als er een paar zaken gewijzigd moet worden, dan kan dat niet. Bv ik kan de ringtone niet horen. Als ik een andere wil instellen, kan dat niet.
-mogelijkheid om alle foto’s te zien ontbreekt
-je kan niet zien wie er gebeld heeft
-uitleg bij rummicub. Omdat het zo anders er uit ziet, niet duidelijk wat de bedoeling is.
-is er ook een mogelijkheid om boek of tijdschrift te lezen?

Collega

Hartelijk dank voor uw reactie.
Op de Klassieke Compaan kan de Kobo app toegevoegd worden. Hiermee kunnen E-boeken en luisterboeken gebruikt worden. Voor informatie over de functies op de Compaan stuur ik de link naar onze online helpdesk toe: help.uwcompaan.net/portal.
Mocht u nog specifiek vragen hebben dan helpen we u graag persoonlijk. U kunt contact opnemen op 088-1450100 of per mail info@uwcompaan.nl

Schot in de roos

gebruikersvriendelijk, sterk concept.

Niet direct, wellicht nadat we het wat langer gebruiken.

Via de adviseur ouderenzorg